اگر دوست دارید بازی های رایگان PS4 رو تجربه کنید اما نمی دونید کدوم بازی ارزش وقت گذاشتن رو داره و کدوم بازی وقت ما رو تلف میکنه؛ ما لیستی از بهترین بازی های رایگان PS4 تهیه کرده ایم که طرفدار های زیادی دارند. بازیهای بد به انداره کافی برای PS4 وجود دارد که فقط فضای ذخیره سازی PS4 شما را پر کند، اما تعداد معدودی و انگشت شماری وجود دارد که ممکن است شما را از این که چقدر صیقلی، جذاب و سرگرم کننده هستند، شگفت زده کند.


همچنین بخوانید »


Fortnite Battle Royale

بهترین بازی های رایگان PS4

Fortnite Battle Royale احتمالاً در حال حاضر داغترین و بازی رایگانِ چند نفره، به دلایل خوب است. اساس بازی Player Unknown’s Battlegrounds از یک تیرنداز و 100 نفر دیگر تشکیل میشه و آخرین نفری که زنده بماند برنده اون مسابقه خواهد بود. تکامل بازیکن با پیدا کردن اسلحه، ساخت سازه های طبیعی، پرواز، حملات تاکتیکی؛ از ویژگی های بازیهای Battle Royale است.

 در ابتدا با چتر نجات در یک جزیره بزرگ با نقشه ای جهان باز فرود می آیید. در ابتدا کاملاً غیرمسلح و  فاقد منابع هستید. در دقایق اول، مسابقه پر تنش است، زیرا همه تلاش می کنند تا به مکانی بدون رقابت بروند و به جمع کردن مهمات بپردازند. با نزدیک شدن به مرزهای نقشه، بازیکنان کمرنگ تر می شود و ساختارهای بازی پایه پیچیده تر می شود. در نهایت آخرین کسی که زنده بماند برنده این مسابقه است.

Fortnite با پشتیبانی قوی کمپانی Epic Games روز به روز در حال توسعه است و روزانه به طرفدار های این بازی افزوده میشه، این بازی سرگرم کننده رو از دست ندید.


Brawlhalla

بهترین بازی های رایگان PS4

PlayStation All-Stars Battle Royale را فراموش کنید. هیچ کس PlayStation All-Stars را به خاطر نمی آورد. PlayStation All-Stars بازی آبرو بر برای سونی بود که مثل یک نخود فرنگی در اقیانوس گم شد و تنها برای Nintendo  باقی ماند.

اما Brawlhalla با استفاده از فرمول Smash، تصمیم گیری درست، بازی ای برجسته و حتی کمی پرانرژی تر به شما ارائه می دهد. Brawlhalla با تمرکز بیشتر بر کنترل هوای توانمند و دامنه بزرگتر برای دوئل های خارج از صحنه های حماسی، پر پرواز، همچنین متمایز از دارد. و مدل بازی آزاد اون هم محیطی بسیار دوستانه دارد و انتخاب محدودی از فهرست کاراکترها را در چرخه رایگان ارائه می دهد، با ارز در بازی یا پول واقعی میتوانید باقی کارکتر ها رو بخرید.


Apex Legends

بهترین بازی های رایگان PS4

Apex Legends با پشتیبانی Respawns و سیستمی قوی برای عکسبرداری سریع و پرتحرک، تنفس هوای تازه ای رو توی بازار بازی های  Battle Royale ایجاد کرد، و زمینه ساز پیشرفت آن شد. Apex Legends یک بازی با تمرکز بر روی کار های تیمی است .سیستم بی نظیر پینگ این بازی باعث می شود که Apex Legends ارزش دانلود و قرار گرفتن روی حافظه PS4 شما رو داشته باشد. همچنین Apex Legends میتواند یه رقیب سرسخت برای بازی پر ادعا Fortnite باشد. بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های رایگان PS4 هستش!


Smite

بهترین بازی های رایگان PS4

Smite یک بازی اکشن سوم شخص است که از نوع تیراندازی رقابتی است. قسمت RPG، بخشی تیمی PvP بازی Smite روحیه آزاد MOBA را به خود می گیرد و ژانر را در جهت کاملاً سریع تر تبدیل می کند. شما میتوانید طلا و تجربیاتی به دست آورید که بتوانید قدرت و توانایی های شخصیت خود را ارتقا دهید، اما مثل بازی Destiny اگر مهارت های عملی و استراتژی رزمی شما مطابق استاندارد های بازی نباشد، تعداد RPG تاثیری در بازی نخواهد داشت.

نه این که این فقط مربوط به بازی پیچش غریزی است. با ترکیب فعلی، ۹۳ شخصیت قهرمان قابل بازی با الگو های کهن (با انواع مبارزهٔ جادویی و فیزیکی مجزا) در بازی وجود دارد، که در پنج کلاس مجزا پخش شدهاند، و تعداد زیادی بازی های تیمی تاکتیکی برای گیر افتادن در ﺁنها وجود دارد. نسخه رایگان بازی هم بسیار لذت بخش است. شما هنگام شروع کار پنج قهرمان دائمی دریافت می کنید و پنج قهرمان دیگر هم به صورت هفتگی در فهرست قرار می گیرند. از آن به بعد می توانید قهرمانان انتخابی خود را همانطور که می خواهید بخرید یا اجاره کنید یا بسته کامل را بپردازید و به هرکدام که آزاد شده است دسترسی داشته باشید.


Hitman

Hitman

در حالی که این نسخه رایگان sandbox 2016 IO Interactive فقط دو ماموریت اول بازی Hitman را به شما می دهد، این دو ماموریت نمی یتواند شما رو برای ساعات زیادی سرگرم  کند.
البته علاوه بر این، IO Interactive اغلب ماموریت های Hitman را در مدت معینی از سال برای مدت زمان محدود و خاصی رایگان می کند، پس اگر صبور باشید میتوانید تمام مراحل بازی رو بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای دریافت کنید.

Realm Royale

Realm Royale

طرفداران بازی های Battle Royale، اگه از بازی هایی مثل Fortnite خسته شدهاید؛ لازم است نگاهی به بازی Realm Royale بندازید. این بازی چند نفره سال گذشته برای رایانه های شخصی منتشر شد و قبل از اینکه نسخه کامل این بازی برای کنسول منتشر بشه؛ نسخه بتای این بازی توانست طرفدارن زیادی پیدا کند.یکی از نکته این بازی نسبت به دیگر بازی های Battle Royale این است که اگر بازیکن توی یکی از راند های بازی بمیرد بعد از 10 ثانیه دوباره به بازی برمیگردد.

علاوه بر این Realm Royale یک بازی گروهی با قابلیت سوار شدن شخصی، مجموعه ای منحصر به از انواع اسلحه ها و یک سبک هنری خاص است. این ویژگی ها باعث شده که Realm Royale از سایر بازی های Battle Royale متفاوت باشد.


H1Z1: Battle Royale

H1Z1: Battle Royale

حتی بعد از گذشت چندین سال از فعالیت بازی H1Z1، هنوزم این بازی باب صلیغه خیلی ها نیست. الان به سختی میتونیم بگیم که H1Z1 به صورت کامل برای PS4 رایگان نیست. H1Z1 شباهت کمی Fortnite دارد اما از اون طرف شباهت های زیادی به PlayerUnknown’s Battlegrounds دارد. اما با تجربه Battle Royale که رقابتی هم است به راحتی در میانه این ژانر قرار می گیرد.

این سلاح ها و وسایل نقلیه متنوع و آسان برای استفاده است و گفته می شود که حالت Auto Royale رایانه شخصی در راه PS4 است که در اصل نبرد رویال است اما اتومبیل ها است. با این وجود بهتر ، شما حتی برای لذت بردن از آتش بازی های آنلاین به صورت آنلاین به PS PS نیز احتیاج ندارید ، و Daybreak به نظر می رسد به همان اندازه Epic سخاوتمندانه از نظر به روزرسانی بازی با بروزرسانی های جدید و مطالب روزانه در هفته است.

امیدوارم بهترین بازی های رایگان PS4 مورد پسند شما قرار گرفته باشه ! منتظر نظرات شما هستم ! اگه هم بازی رایگانی برای PS4 میشناسید که تو این لیست نبوده حتما به ما بگید دمتون گرم.