در این روزهای کرونایی که دلمون پر زده برای یک سفر ، تصمیم گرفتیم با معرفی بهترین فیلم های جاده ای شما را تا حدودی با حال و هوای سفر و خاطرات آن خوشحال کنیم.در این لیست بهترین فیلم های تاریخ سینما وجود دارد که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم:

بهترین فیلم های جاده ای

بهترین فیلم های جاده ایImdb:7.3

کارگردان:Dennis Hopper

بازیگران:Peter Fonda, Dennis Hopper, Jack Nicholson

سفر کردن با دوستان یکی از لذت بخش ترین تجربه هاست.داستان این فیلم که در سال 1969 ساخته شده است در مورد دو دوست صمیمی است که تصمیم می گیرند با موتور سیکلت به جنوب آمریکا سفر کنند.سفر آن ها بسیار لذت بخش است و آن ها را با چهره های مختلف این کشور آشنا می کند.


حتما ببینید:

بهترین فیلم های کمدی اکشن که نباید از دست‌شان بدهید!!

8 تا از بهترین فیلم های مهیج که باید ببینید!!!


بهترین فیلم های جاده ای

Imdb:7.8

کارگردان:Wim Wenders

بازیگران:Rüdiger Vogler, Hanns Zischler, Lisa Kreuzer

فیلم ویم وندرس که جایزه FIPRESCI را از جشنواره کن دریافت کرده است ، هم در مورد دوستی است و هم در مورد دوره های طلایی سینمای آلمان .داستان فیلم در مورد یک مکانیکِ سیار که در آلمان غربی و نزدیکی مرز آلمان شرقی کار می‌کند، از یک سینما بازدید می‌کند. او با مردی افسرده و جوان آشنا می‌شود که زندگی مشترکش به پایان رسیده است. آن دو تصمیم می‌گیرند با هم سفر کنند و…

Imdb:6.5

کارگردان:Ben Wheatley

بازیگران:Alice Lowe, Kenneth Hadley, Steve Oram

داستان فیلم در مورد قتل های خونین یک زوج قاتل  است که با یک کاروان در حال گردش در منطقه Lake Lake انگلیس هستند و مناظر دل انگیز انگلیس را همراهی می کنند ،اما این فیلم در عین حال به طرز شگفت انگیزی خنده دار است !این فیلم برنده جوایز متعدد از جمله فیلم مستقل بریتانیا برای بهترین فیلم و جشنواره فیلم کن شده است.

Imdb:7.5

کارگردان:Martin Brest

بازیگران:Robert De Niro, Charles Grodin, Yaphet Kotto

داستان فیلم در مورد تعقیب گریز است، جک والش، پلیس سابق شیکاگو که حالا به عنوان جایزه بگیر برای ادی مسکان کار می‌کند مأموریت می‌یابد تا حسابداری به نام جاناتان دوک مردوکاس را بیابد. دوک پانزده میلیون دلار از جیمی سرانو، عضو اصلی مافیا، اختلاس کرده و بعدتر این پول را به یک سازمان خیریه بخشیده و گریخته است.

بهترین فیلم های جاده ای

Imdb:7.8

کارگردان:Terrence Malick

بازیگران:Martin Sheen, Sissy Spacek, Warren Oates

کیت کاروترز و نامزدش هالی سارگیس  رفتگرند  و در حال سفر از داکوتای جنوبی به مونتانا هستند.هدف آنها کشتن پدر هالی است.  اما این سفر به قتلهای زنجیره ای تبدیل می شود.

بهترین فیلم های جاده ای

Imdb:8

کارگردان:David Lynch

بازیگران:Richard Farnsworth, Sissy Spacek, Jane Galloway Heitz

فیلم داستان سفر واقعی الوین استریت را در پهنای ویسکانسین و آیووا بر روی ماشین چمن زنی روایت می‌کند. در نام فیلم (The Straight Story) ایهام وجود دارد، استریت هم می‌تواند نام شخص باشد و هم کنایه‌ای از ساختار خطی فیلم.این فیلم از دید منتقدان و بینندگان با موفقیت روبرو شد. گرچه فروش فیلم در گیشه در مجموع کمتر از حد انتظار بود. منتقدان به قوهٔ بازی شخصیت‌ها و به ویژه دیالوگ‌های واقع‌گرایانهٔ این فیلم توجه نشان دادند.