بازی Peaky Blinders: Mastermind معرفی شد!. این بازی معمایی ماجراجویی توسط استودیو Futurlab توسعه یافته و بوسیله شرکت Curve Digital منتشر خواهد شد. پلتفرم مقصد آن پی سی، پی اس 4 و ایکس باکس وان در کنار نینتندو سوییچ است.

اگر سریال محبوب Peaky Blinders را از شبکه BBC تماشا کرده باشید، قطعا باید بدانید یک سریال معمایی است و حال قرار بوده در قالب بازی ویدئویی تجربه گیم پلی جذابی برای بازیکنان کنسول ها و پی سی باشد.


همچنین بخوانید »

بررسی قسمت به قسمت فصل پنجم سریال Peaky Blinders

آهنگ های فصل اول تا پنجم سریال Peaky Blinders را بصورت کامل گوش کنید


داستان سریال پیکی بلایندرز از این رو بوده که خانواده شلبی پس از جنگ جهانی اول در بیرمنگام انگلستان زندگی می کنند. آنها با کسب و کار غیرقانونی خود مشکلاتی را برای دولت بریتانیا به وجود می آورند. با چنین داستانی استودیو Futurlab و شرکت Curve Digital تصمیم گرفتند باتوجه به محبوبیت زیاد سریال Peaky Blinders، عنوان جدید Peaky Blinders: Mastermind را معرفی کنند.

در گیم پلی بازی نیز شما همزمان کنترل شش تن از خانواده شلبی را برعهده دارید. شما می توانید با کنترل هم زمان به شما امکان می دهد اقدامات هر شخصیت را تنظیم کرده تا راه حل هایی را برای گذر از موانع ، خشونت و غیره پیدا کنید. هر یک از اعضای خانواده Shelby از توانایی های منحصر به فردی برخوردار هستند برای مثال تامی (تهدیدآمیز) ، آرتور (ضرب و شتم و لگد زدن درب) ، پولی (باز کردن قفل) ، جان (آتش سوزی و ضرب و شتم) ، آدا (حواس پرت کردن) و فنلاندی (گیرنده) و غیر هستند.

سریال Peaky Blinders در قالب بازی بازمی گردد

بنابراین هر یک از شخصیت ها قابلیت خاص خود را دارند. Peaky Blinders: Mastermind در واقع نام بازی جدید استودیو فیوچر لب است که یک بازی با دوربین از بالا به پایین به‌حساب می‌آید. بازیکنان می‌توانند در هر مرحله هدایت یکی از ۶ عضو کلیدی خانواده شلبی را برعهده بگیرند. هرکدام از این ۶ عضو مهارت‌های خاص خود را دارند و این شما هستید که در مأموریت‌های مختلف، باتوجه‌به شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید، از کدام شخصیت‌ها استفاده کنید. برای مثال در مکان‌هایی که نیاز به باز کردن درهای قفل شده دارید، باید کاراکتری را انتخاب کنید که دارای مهارت باز کردن قفل را دارد یا در بعضی از مراحل نیاز به رشوه دادن دارید تا بتوانید روند بازی را پیش ببرید.

همچنین مشخص شده که داستان بازی پیکی بلایندرز : مسترمایند هم یک پیش درآمد برای وقایع سریال به‌حساب می‌آید. ازاین‌رو داستان آن با همکاری استیون نایت، کارگردان سریال پیکی بلایندرز نوشته شده است. دراین‌میان باید اشاره کرد که گروه Feverist وظیفه ساخت ساندترک‌های بازی را برعهده دارد که موسیقی‌های فصل اول سریال هم برعهده این گروه بوده است.

ناگفته نماند استودیو Futurlab و شرکت Curve Digital قصد دارند بازی جدید خود را در تابستان امسال عرضه کنند. مشخص نیست بازی Peaky Blinders: Mastermind به صورت فیزیکی عرضه می شود یا تنها باید شاهد انتشار نسخه دیجیتالی آن باشیم. باتوجه به گسترش قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کرونا، احتمالا شرکت Curve Digital این بازی را به صورت دیجیتالی برای پی سی، پی اس 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد کرد.