استودیو پیروت، سازنده انیمه های محشر دیگری مانند ناروتو و توکیو غول، رسالت خودش رو خیلی بهتر از چیزی که انتظارش و داشتیم داره به انجام می رسونه. با بررسی قسمت ششم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله با مجله وارونه همراه باشید.

برای مطالعه بررسی قسمت های دیگه انیمه بلیچ کلیک کنید.

بررسی قسمت ششم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

توی این قسمت شاهد چشم اندازی بودیم که این انیمه برای بیش از 300 قسمت به دنبالش بوده. یاماموتو به‌عنوان ترسناک‌ترین نیروی جهان، بلاخره قدرت نهایی خودش رو بهمون نشون میده، چون انفعال اون به معنای نابودی جامعه ارواح خواهد بود. بانکای کاپیتان بزرگ یاماموتو اشکال مختلفی داشت که یکی از یکی ویرانگر تر بود و تماشای یاماموتو در اوج و شکوه قدرتش حتی برای یکبار هم که شده، تماشایی بود.

مرتبط: تاپ فایت ؛ مبارزه ایچیگو کوروساکی با کنپاچی زاراکی در انیمه Bleach 

بررسی قسمت ششم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

نبرد بین یاما و یوهاباخ فوق العاده بود و بهترین سبک هنری جدید Bleach رو به نمایش گذاشت. رنگ تیره پس زمینه با شعله های آتش قرمز و زرد بانکای یاما و قدرت آبی کوئینسی یوهاباخ به خوبی تضاد داشت. فلش بک های متعدد گاه و بی گاه از جنگی که هزارسال پیش یوهاباخ درش شکست خورده بود و تضاد چهره جوون و پیر یاما خیلی باحال بود. تصاویری از یوهاباخ که روی کوهی از اجساد زیردست هاش ایستاده و مغلوب شده و شعله ها و ریشی هایی که توی سیاهی شعله ور بودند واقعا دیدنی بودن.

بررسی قسمت ششم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

سطوح مختلف قدرت یاما خیره کننده بودن، از اسکلت های CGI گرفته تا نوک شمشیری که همه چیز و بدون اینکه اثری ازش باقی بمونه نیست و نابود می کنه. این قسمت برای تیم تولید یه برد تمام عیار بود و ساخت فوق العاده ای داشت. حالا، بیایید ببینیم که آیا طرح داستان هم به اندازه گرافیک و موزیک فوق العاده بود یا نه.

مرتبط: ناروتو بهتر است یا بلیچ؟ 10 دلیل برتری ناروتو از بلیچ 

تو چه کسی هستی؟

بلیچ غیرقابل پیش بینی تر از قبل از به راه خودش ادامه میده و درست همونجا که فکر می کنید همه چی تموم شده، ورق برمیگرده و یهو همه چی خارج از انتظارتون پیش میره. دوباره صحنه فوران خون به آسمون رو شاهد هستیم و این بار این یاماموتوی بزرگه که همه قدرتش و صرف آدم اشتباهی کرده و حالا یوهاباخ واقعی بانکای اونو ازش می دزده و شکستش میده.

اتمسفر چندبار تغییر می کنه و این تغییرات هربار تاثیرگذار هستن. زمانیکه یاماموتو بانکای خودش رو فعال می کنه، اتمسفر از شب به روز تغییر میکنه و این کاهش رطوبت و گرمای بیش از اندازه هوا رو به زیبایی به تصویر می کشه. تغییر اتمسفر تماشایی دیگه زمانی رخ میده که یاماموتو با تصور پیروزی بانکای خودش رو غیرفعال میکنه و بارون شدیدی میگیره. تغییرات لحظه به لحظه این قسمت بلیچ به زیبایی و با مهارت انجام شده و تاثیر عمیقی که لازمه رو مخاطب میذاره.

بررسی قسمت ششم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

همه کاپیتان ها زمانی که یاماموتو دست به کار شد از موفقیت شون توی این جنگ مطمئن بودن و فقط دلهره اینو داشتن که این قضیه زود جمع بشه تا قدرت یاماموتو یه وقت خودشون رو به فنا نده. حالا باید ببینیم که این کاپیتان ها با این شوک که قدرت اصلی شون هم مقابل یوهاباخ شکست خورده چطور کنار میان.

در ادامه بخوانید: منفورترین شخصیت های انیمه ای را بشناسید! 

آیزن سوسکه

بررسی قسمت ششم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

بلاخره بعد از 6 قسمت آیزن رو دیدیم. آیزن یکی از تهدیدهای ویژه ای هستش که یوهاباخ خطر نبودنش توی میدون جنگ رو به جون میخره و به دیدنش میره که اونو قانع کنه که ازش پیروی کنه. راه یوهاباخ و آیزن مشترکه اما این باعث نمیشه که آیزن با یوهاباخ همراه بشه، چون حتی اگه راه شون یکی باشه، به هرحال یکی از اونها باید انتهای این قصه پیروز این راه بشه. باید ببینیم که این دو آنتاگونیست قدرتمند چطور باهم تقابل می کنند و قراره داستان رو به کجا بکشونن. شنیدید که میگن دشمن دشمنم دوست منه؟

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه بلیچ Bleach 

قسمت ششم انیمه بلیچ هرآن چیزی بود که باید می بود و قطعا قسمت های بعدی هم با شگفتی های بیشتری همراه هستند. امیدواریم که از بررسی قسمت ششم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله لذت برده باشید، مثل همیشه نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید » بررسی قسمت هفتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله