منفورترین شخصیت ها از محبوب ترین انیمه ها

با معرفی منفورترین شخصیت های انیمه ای در خدمت شما هستیم. دنیای انیمه و مانگا، با شخصیت هایی دوست داشتنی و به یادماندنی پر شده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند: از قهرمان های مهربان انیمه های شوجو گرفته تا پروتاگونیست های کلاسیک آثار شونن، از شخصیت هایی خاکستری که مرز بین قهرمان و شرور بودن را از بین می برند تا ویلن هایی به ظاهر ترسناک و سرد که در اعماق قلبشان دریچه ای به سمت نور وجود دارد. هر کدامشان، می توانند در محبوبیت عظیم و خیره کننده یک مجموعه سهیم باشند و البته، بعضی اوقات در برخی انیمه ها شخصیت هایی پیدا می شوند که به خاطر منفور بودنشان، باعث دلزده شدن مخاطبان از آن انیمه می شوند.

البته، این مورد نسبتا نادر است و بیشتر وقت ها، طرفداران یک انیمه محبوب مجبورند یک شخصیت آزاردهنده را تا پایان مجموعه تحمل کنند و بسوزند و بسازند و بارها و بارها یک سناریو خیالی از مرگ آنها در ذهنشان بنویسند (که متاسفانه هرگز به واقعیت تبدیل نمی شود و شخصیت مذکور حتی از شخصیت اصلی هم بیشتر زنده می ماند!). در این مطلب، قصد داریم نگاهی به 10 تا از منفورترین شخصیت های انیمه ای از انیمه های محبوب داشته باشیم. با مجله وارونه همراه باشید.

10/ ساکورا هارونو – ناروتو، ناروتو شیپودن

ساکورا هارونو از منفورترین شخصیت های انیمه ای

بعضی از شخصیت های منفور، حتی اگر اغلب اوقات آزاردهنده باشند، لحظاتی هم دارند که در آنها کاری نسبتا تحسین برانگیز انجام دهند و برای مدتی، احترام مخاطبان را جلب کنند. اما به نظر می رسد یکی از اعضای تیم 7، یعنی ساکورا هارونو از انیمه ناروتو، بیشتر از اینکه طرفدار داشته باشد و به خاطر کارهایی که انجام داده مورد احترام قرار بگیرد، مخالفان و هیترهای زیادی دارد؛ که البته بی دلیل هم نیست.

خیلی اوقات ساکورا رفتار بی رحمانه یا حیله گرانه ای را از خودش نشان می دهد و کارهایی غیر منطقی انجام می دهد. همچنین، علاقه یک طرفه او به ساسکه که محرک او برای انجام بسیاری از کارهای غلطش بود، باعث شد او از دید مخاطبان رقت انگیز باشد. البته، باید توجه کنیم که شخصیت ساکورا در نهایت به بلوغ رسید و در ادامه، شاهد تفاوت های بزرگی در رفتار او بودیم. او سعی کرد از اشتباهاتش درس بگیرد و فرد بهتری شود.

9/ شو تاکر – کیمیاگر تمام فلزی: برادری

شو تاکر از منفورترین شخصیت های انیمه ای

چه در زندگی واقعی، چه در دنیای داستان ها، علم فقط یک ابزار است. بستگی به دانشمندان دارد که چطور می خواهند از این ابزار استفاده کنند. با توجه به طرز استفاده، علم می تواند زندگی ها را نجات دهد، یا اینکه تبدیل به وسیله شکنجه شود. شو تاکر، یک کیمیاگر دولتی بود که به خاطر تمدید مجوزش و داشتن حق استفاده از بودجه حکومت برای تحقیقاتش، همسر و دختر خودش را به موجوداتی تبدیل کرد که توانایی انجام دادن هیچ کاری به جز زجر کشیدن نداشتند. او دخترش، نینا، را با یک سگ ترکیب کرد و یک کیمرای وحشتناک به وجود آورد. به همین دلیل، او سال هاست مورد نفرت چندین تماشاگر سری کیمیاگر تمام فلزی قرار گرفته است.

8/ گابی براون – اتک آن تایتان

گابی براون از منفورترین شخصیت های انیمه ای

گابی براون، ارن یگر دوم است، با این تفاوت که ارن مرزهای بین خوب و بد بودن را محو می کند و معنای آنها را از بین می برد و به همین دلیل محبوب است؛ در حالی که گابی از همان اول مورد نفرت همه قرار گرفت. او یک بچه نابالغ است که راحت توسط مارلی گول می خورد و در حالی که مغزش با نفرت و تعصب پر شده، می خواهد شیاطینی که با تخیلات و تصورات خودش ساخته را نابود کند.

به هر حال، علت اصلی نفرت طرفداران انیمه Attack on titan از گابی، این است که او با خونسردی تمام ساشا براوس محبوب را کشت و تا مدت ها احساس پشیمانی و عذاب وجدان هم نداشت. بلکه از کارش راضی هم بود. به هر حال، گابی هم مثل ساکورا در نهایت متحول شد و فهمید دنیا به آن شکلی که او تصور می کند نیست و وقت آن رسیده تا نگاهش به دنیا را عوض کند.

مرتبط: 12 تا از شخصیت های اتک آن تایتان که بهتر بود زنده بمانند! 

7/ رن سوما – سبد میوه

رن سوما از منفورترین شخصیت های انیمه ای

انیمه فروتس بسکت به لطف تورو هوندا و دوستان متعددش، یکی از محبوب ترین انیمه های شوجوی تاریخ است. گاهی پیش می آید این شخصیت ها کارهایی انجام دهند که مورد قبول مخاطبان قرار نمی گیرند، ولی با این وجود نمی شود کاملا از آنها متنفر شد. تسوندره ای مثل کیو، یا کاگورا با همه لوس بازی هایش، یا حتی آکیتو، کسانی نیستند که ما بتوانیم از آنها متنفر شویم. اما یک نفر هست که تک تک تماشاگران انیمه فروتس بسکت از او نفرت دارند: رن سوما.

رن یک مادر خودخواه و ناامید کننده است که برای دستیابی به شرایط دلخواه خودش، چند نفر، از جمله دختر خودش، آکیتو را قربانی کرد. او دلیل همه مشکلات روانی آکیتو است و آسیب دیدن فرزندش هیچ تفاوتی به حالش ندارد. رن، به شکلی غیر منطقی به دخترش حسادت می کند و برای اینکه او سر راهش نباشد، از خرد کردنش دریغ نمی کند.

6/ آکاینو ساکازوکی – وان پیس

 آکاینو ساکازوکی از منفورترین شخصیت های انیمه ای

دنیای گسترده وان پیس دارای چندین شخصیت پیچیده و رنگارنگ است و بسیاری از آنان، چندان مورد علاقه مخاطبان قرار نمی گیرند. اگر قرار باشد نگاهی به منفورترین شخصیت های این دنیا داشته باشیم، آکاینو با اختلاف منفورترین شخصیت این انیمه است. او نظرات ریاکارانه ای درباره قانون و خشونت دارد و حاضر است برای توجیه اعمالش، از اسم عدالت استفاده کند. هیچ کس یک ریاکار را دوست ندارد، اما دلایل منفور بودن آکاینو به همین‌جا خلاصه نمی شود؛ او مستقیما مسئول مرگ ایس دوست داشتنی است و از این نظر، حکم گابی براون وان پیس را دارد.

5/ زنیتسو آگاتسوما – شیطان کش

 زنیتسو آگاتسوما از منفورترین شخصیت های انیمه ای

برخلاف کسانی مثل رن سوما یا شو تاکر که غیرقابل بخشش هستند، زنیتسو شخصیت تاریکی ندارد. در واقع، کاملا عادی است که او را به عنوان یک شخصیت دوست داشته باشیم، چرا که او هم نقاط قوت و درخشان خودش را دارد. ولی تعداد زیادی از مخاطبان انیمه شیطان کش، زنیتسو را به خاطر داد و فریادها و وحشت زدگی اش دوست ندارند. به هر حال، او یکی از شخصیت های قوی دیمن اسلیر محسوب می شود و کم کم در حال غلبه بر ترس هایش است؛ پس امیدواریم هر چه زودتر متحول شود و سعی کند کنترل بیشتری روی خودش داشته باشد.

4/ سوگو نوبویوکی – هنر شمشیرزنی آنلاین

سوگو نوبویوکی از منفورترین شخصیت های انیمه ای

سوگو نوبویوکی، یکی از منفورترین شخصیت های انیمه SAO است. او از آن دسته ویلن هاست که هیچ شانسی برای رستگاری ندارند. همچنین، او واقعا هیچ ویژگی برجسته ای مثل قدرت، ذکاوت یا شجاعت نبود. همچنین به خاطر نامردی موقع جنگیدن با کیریتو و تلاش برای حمله به او در دنیای واقعی بیشتر از قبل مورد تنفر قرار گرفت. چیزی که بیشتر از همه خشم تماشاگران انیمه Sword art online را برانگیخت، رفتار غیر انسانی او با آسونا بود.

3/ جی. گایل – ماجراجویی های عجیب جوجو

جی. گایل از منفورترین شخصیت های انیمه ای

انیمه ماجراجویی های عجیب جوجو، تعدادی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین پروتاگونیست ها شخصیت های انیمه ای، مثل جوزف جواستار را به ما معرفی کرد؛ اما این انیمه، صرفا قهرمانانی دوست داشتنی را نشان نداده، بلکه تعدادی از عجیب و غریب ترین و منفورترین ویلن های انیمه ای را در خود گنجانده است. یکی از این ویلن ها، جی. گایل است؛ فردی تشنه خون، بدون هیچ گونه شانس برای تحول و رستگاری. او چندین کار غیر قابل بخشش مثل قتل و شکنجه انجام داده و باعث فعال شدن حس انتقام جویی چند شخصیت سری Jojo’s شده است.

2/ اوریهیمه اینو – بلیچ

اوریهیمه اینو از منفورترین شخصیت های انیمه ای

اوریهیمه اینو در دنیای بلیچ، به عنوان دختری به شدت دلسوز، مهربان، فداکار، وفادار و شجاع معرفی می شود و به خاطر همین دلایل، قهرمانان بلیچ او را دوست دارند. اما چنین چیزی برای مخاطبان بلیچ صدق نمی کند و اوریهیمه برای آنها یکی از منفورترین شخصیت های انیمه ای است.

کاملا مشخص است چرا: او همان دختر تک بعدی داستان است که مقدر شده – با وجود گزینه های بهتر، مناسب تر و دوست داشتنی تر مثل روکیا – به پسر پروتاگونیست برسد و کار خاصی به جز جیغ زدن عبارت هایی مثل: “ایچیگو!” یا “کوروساکی-کون!!” با نگرانی انجام نمی دهد. به همین دلیل، مورد تمسخر و تنفر طرفداران بلیچ قرار گرفته است.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه بلیچ Bleach 

1/ مینورو مینتا – مای هیرو آکادمیا

مینورو مینتا از منفورترین شخصیت های انیمه ای

بدون تعارف: مینتا تجسمی از ناخوشایندترین، زننده ترین، آزاردهنده ترین و زشت ترین کلیشه های انیمه ها در دهه های قبلی است و به همین دلیل است که این شخصیت، منفورترین کاراکتر سری مای هیرو آکادمیا محسوب می شود. درست است که مدتی‌ست انیمه ها این کلیشه ها را پشت سر گذاشته اند و دیگر مثل قبلا استفاده اذیت کننده ای از فن سرویس ندارند، اما مینتا یک استثناست! شاید او در نبردها کمی استعداد، یا در امتحانات وضع قابل قبولی داشته باشد، ولی این در واقع شخصیت مینتاست که او را از بقیه دور نگه می دارد. او یک منحرف به تمام معناست و رفتار به شدت ناشایستی را از خودش به نمایش می گذارد. او واقعا هیچ بهانه ای برای این کارهایش ندارد.

در ادامه بخوانید: محبوب ترین قهرمانان انیمه های شونن طبق MAL