سلام بکس علاقه مند به بخش انیمه مخصوصا بررسی انیمه ، امیدوارم حالتون خوب باشه ، با بررسی قسمت چهاردهم و پانزدهم فصل چهارم انیمه Attack on Titan همراهتون هستم. قبل تماشای بررسی این دو قسمت از حتما بررسی قسمت 21 فصل سوم انیمه Attack on Titan رو مطالعه کنید تا درک بهتری از بررسی و مباحث مطرح شده توش داشته باشید.شما میتونید بررسی قسمت های قبل رو هم مطالعه کنید اگر احیانا این کار رو نکردید!

این تو قسمت اطلاعات بسیار مهم و حیاتی رو برای ما افشا کرد اطلاعاتی که از آغاز این فصل من یکی که به شدت منتظر این اطلاعات بودم و برای همین موضوع بود که با روند داستان تا این چند قسمت اخیر خیلی حال نمیکردم.بگذریم.

بریم سراغ بررسی قسمت 14 و 15 فصل چهارم انیمه حمله به تایتان.

خب این دو قسمت رو من پشت سرهم دیدم همینطوری هم بررسی میکنم پس اتفاقات مهم رو بهشون اشاره میکنم کلا این دو قسمت تمرکزش رو گذاشته بود روی زیک و ارن و اطلاعات تایتانی مفید اما همچنان نامفهوم . با من همراه باشید با بررسی قسمت چهاردهم و پانردهم انیمه اتک آن تایتان.

بررسی رو با جمله ای از انیشتین شروع میکنم! حقیقت یک توهم ماندگار است! کلا مبحث واقعیت و اینکه درک ما انسان ها از واقعیت چیه یه داستان حذاب و پیچیده ای که تو این انیمه شاهد این هستیم که در جاهای مختلف ایسایاما به ما نشون میده واقعیت میتونه هر لحظه تغییر کنه!

در ادامه ویدیو بررسی قسمت چهاردهم و پانزدهم فصل چهارم انیمه حمله به تایتان رو تماشا کنید. اگه لود نمیشه از کانال یوتوب وارونه ببینیدش.