بسیاری از افراد علاقه‌مند به دانلود استوری‌ها هستند؛ اما نمی‌دانند بهترین برنامه برای انجام این کار کدام برنامه‌ها هستند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه بهترین برنامه های دانلود استوری از اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

بهترین برنامه های دانلود استوری از اینستاگرام

دانلود مستقیم استوری از اینستاگرام امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل برای دانلود آن‌ها باید از برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنید. اکنون تغییرات مداوم در اینستاگرام و سیاست‌های جدید این شبکه اجتماعی در زمینه حفاظت از حقوق نشر، باعث شده برخی از برنامه‌های دانلود استوری از اینستاگرام نسبت به سایر برنامه‌های مشابه بهتر باشند.

البته قبل از معرفی بهترین برنامه های دانلود استوری از اینستاگرام باید متذکر شویم که استفاده از چنین برنامه‌ها و سرویس‌هایی با سیاست‌های اینستاگرام در تضاد است و ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود؛ در کل فعالیت‌های ناقض قانون حق نشر، خط قرمز این شبکه اجتماعی است و در صورت محرز شدن انجام چنین فعالیت‌هایی از سوی یک کاربر، شدیداً با او برخورد می‌شود. استفاده از برنامه‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد بسیار ساده است و برای دانلود یک استوری یا ویدیو تنها باید  لینک آن را کپی و در نوار آدرس برنامه پیست کنید.

مرتبط: با بهترین اپلیکیشن ها برای ادیت عکس در اندروید آشنا شوید 

۱. Video Downloader : FastSave

برنامه Fast Save

Video Downloader : FastSave در صدر بهترین برنامه‌های دانلود استوری اینستاگرام قرار دارد.  این برنامه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده و واکنش کاربران در مورد آن بسیار مثبت بوده است. شما می‌توانید محتوای دانلود شده توسط این برنامه را مخفی و با این ویژگی محتوای دانلودشده را در گالری خود نیز از دید پنهان کنید. محیط Fast Save شبیه به اینستاگرام است. در ضمن این برنامه از داشبورد مدیریت فایل‌های دانلودشده و ارائه آن‌ها نیز برخوردار است.

دانلود برای اندروید

مرتبط: بهترین اپلیکیشن‌های افکت گذاری عکس 


۲. Story Saver

برنامه Story Saver

برای استفاده از Story Saver نیازی نیست وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و برای دانلود استوری موردنظر خود تنها کافی است لینک آن را کپی و داخل اپلیکیشن پیست کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید محتوای دانلودشده را در پروفایل خود بارگذاری کنید. Story Saver می‌تواند برای دانلود استوری‌های واتساپ نیز استفاده شود. در ضمن می‌توانید محتوای دانلودشده با این برنامه را در فیسبوک و توییتر نیز به اشتراک بگذارید..

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS


۳. Story Saver for Instagram

برنامه Story Saver for Instagram

با کمک Story Saver for Instagram می‌توانید علاوه بر دانلود استوری‌ها محتوای IGTV را نیز دانلود کنید. در صورت نیاز می‌توانید محل ذخیره فایل‌های دانلودشده را نیز در این برنامه تغییر دهید. Story Saver for Instagram امکان کپی کردن و خواندن هشتگ‌ها، پست‌ها و مقالات را نیز فراهم کرده است. همچنین با این برنامه می‌توانید محتوای اینستاگرام را با صفحه خود به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را در صفحه خود بازنشر کنید. از دیگر ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به امکان ارسال تصاویر و ویدیوها با ایمیل، جستجوی صفحات و تگ‌ها و نمایش سابقه محتواهای دانلودشده اشاره کرد.

دانلود برای اندروید


 ۴. Instore

برنامه Instore

 Instor علاوه بر امکان‌پذیر کردن دانلود استوری‌ها، امکان دانلود هرگونه محتوای دیگر اعم از مقاله، ویدیوها، عکس‌ها، لایوهای زنده، هشتگ‌ها و متون و دسترسی به آن‌ها بدون نیاز به متصل شدن به اینترنت را فراهم کرده است. در صورت دانلود استوری‌ها با این اپلیکیشن، آن‌ها پس از ۲۴ ساعت حذف نمی‌شوند. Instore ابزاری عالی برای دانلود محتوا از اینستاگرام و بازنشر آن است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS


۵. Regrann

برنامه Regrann

 با Regrann هم می‌توانید به غیر از استوری هرگونه محتوای منتشرشده در اینستاگرام را نیز دانلود کنید. افزودن کپشن به تصاویر دانلودشده با این برنامه و انتشار آن‌ها در قالب یک پست در اینستاگرام نیز امکان‌پذیر است. در هنگام دانلود کلیپ‌ها با این ابزار، تصاویر کاور آن‌ها نیز دریافت و به همان شکلی که در اینستاگرام می‌بینید، نمایش می‌شود. فایل‌های دانلود شده با این اپلیکیشن در گالری نیز نمایش داده می‌شوند. Regrann می‌تواند در بازنشر محتوای دانلود شده با کیفیت اصلی نیز به شما کمک کند.

گزینه‌های مربوط به ذخیره‌سازی و پست مجدد محتوای دانلودشده نیز در این برنامه در دسترس هستند و پنجره‌های پاپ آپ با ویژگی‌های مختلف نیز به کاربر نمایش داده می‌شوند. امکان افزودن واترمارک به محتوای دانلودشده و همچنین ایجاد امضا با نوشتن متن نیز در Regrann امکان‌پذیر شده است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS


۶. iSave

برنامه iSave

iSave نیز امکان دانلود ویدیوها در کنار استوری‌ها نیز فراهم کرده است. در این برنامه ویدیوی آموزش دانلود محتوا از اینستاگرام نیز برای کاربران ارائه می‌شود. این ابزار دانلود استوری از اینستاگرام، گالری داخلی نیز دارد. عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره‌شده در این برنامه هم به‌صورت تامنیل و هم به‌صورت تمام صفحه قابل‌مشاهده هستند.

دانلود برای اندروید


۷. 4kdownload

برنامه 4kdownload

4kdownload علاوه بر اینکه به شما اجازه می‌دهد، استوری‌ها و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید، امکان دانلود ویدیو از یوتیوب و تیک‌تاک را نیز فراهم کرده است.


۸. AhaSave

برنامه AhaSave

با AhaSave می‌توانید علاوه بر استوری‌ها، ویدیوهای اینستاگرام و محتوای IGTV را نیز دانلود کنید. این ابزار امکان به اشتراک‌گذاری محتوای منتشرشده در اینستاگرام، در سایر شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر را نیزفراهم کرده است. با کمک AhaSave می‌توانید تصاویر دارای کیفیت بالا و ویدیوهای دارای رزولوشن بالا را در اینستاگرام بارگذاری کنید.


۹. Quick Save

برنامه Quick Save

Quick Save علاوه بر امکان‌پذیر کردن دانلود استوری‌ها، اسکرین‌شات‌ها و ویدیوهای اینستاگرام قابلیت‌های جذاب دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این قابلیت‌ها شامل ذخیره‌سازی تمام کاربران فالوور شما و کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند به‌صورت ساعتی، جستجوی مقالات با استفاده از تگ‌ها و انتخاب پرطرفدارترین مقالات بر اساس موفقیت آن‌ها در جلب توجه افراد می‌شود. در ضمن با Quick Save می‌توانید تصاویر و ویدیوها را با فیلترهای رنگی و سایر ابزارهای ویرایش، ویرایش و آن‌ها را پس از ویرایش بلافاصله در اینستاگرام پست کنید.

دانلود برای اندروید


۱۰.Highlight Story Saver

برنامه Highlight Story Saver

این اپلیکیشن نیز مانند چند اپلیکیشن دیگر معرفی‌شده در این فهرست می‌تواند علاوه بر دانلود استوری‌ها، هایلایت ها، ویدیوها، فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را نیز دانلود کند. در ضمن Highlight Story Saver اطلاعاتی حساس همراه با عکس‌ها و فیلم‌ها را به کاربران خود نشان نمی‌دهد و تنها خود عکس‌ها و فیلم‌ها برای کاربران قابل‌مشاهده هستند. در ضمن می‌توانید با این اپلیکیشن فهرست محتواهای موردعلاقه خود را نیز تهیه کنید.

اگر شما اپلیکیشن دیگری را برای دانلود استوری و سایر محتواها از اینستاگرام می‌شناسید که فکر می‌کنید عملکرد و ویژگی‌های بسیار خوبی دارند و می‌توانند در این فهرست قرار گیرد، آن را به مخاطبان وارونه معرفی کنید و کمی در مورد ویژگی‌های آن توضیح دهید.

دانلود برای اندروید

در ادامه بخوانید: بهترین اپلیکیشن های دوست یابی