انواع تیشرت انیمه ای

این روزها نه تنها اوتاکو ها یا انیمه دوست ها، بلکه بقیه افراد هم علاقمند به خرید تیشرت انیمه هستند، زیرا بعضی از تی شرت های انیمه ای طرح های بسیار جذابی دارند. بسیاری ممکن است اصلا طرح روی تیشرت را نشناسند یا متوجه نوشته آن نشوند، اما همچنان تیشرت با طرح انیمه برایشان جذاب است.

معمولا تیشرت های انیمه ای که در داخل ایران ساخته می شوند تیشرت های باکیفیتی نیستند و جنس پارچه، دوخت تیشرت و چاپ روی تیشرت کیفیت قابل قبولی ندارد. خرید تیشرت های انیمه ای ارزان نمی تواند ایده خوبی باشد زیرا استایل زیبایی به شما نمی دهند و به سرعت یا پارچه آنها از شکل و شمایل می افتد و یا چاپ روی آن خراب می شود. اما خرید تیشرت انیمه ای اورجینال خارجی با کیفیت عالی و البته قیمت مناسب همیشه بهترین انتخاب است.

اگر به دنبال تیشرت اورجینال انیمه ای از برندهای مطرح و باکیفیت هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید و به فروشگاه وارونه سر بزنید.

باور اشتباهی که ممکن است خیلی ها را درگیر کند این است که انیمه برای بچه هاست و لباس های انیمه ای را صرفا تینیجرها یا بچه ها خریداری می کنند و فقط آنها انیمه تماشا می کنند. اما باید بگوییم این باور کاملا غلط است. انیمه برخواسته از فرهنگ ژاپن و تصویرسازی های زیبای ژاپنی و داستان پردازی های خاص است. البته که بعضی انیمه ها کودکانه هستند، اما انیمه ها رده بندی سنی دارند و حتی انیمه هایی وجود دارند به هیچ عنوان مناسب افراد کم سن و سال نیست. افراد مشهور و موفق نیز طرفدار انیمه هستند.

در سطح شهر جوانان بسیاری را می بینیم که با استایل هایی با تیشرت لانگ انیمه یا تیشرت اورسایز انیمه ای استایل های جالبی زده اند. پس اگر شما هم دوست دارید استایلی امروزی و شیک داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین تیشرت های انیمه ای و برندهای خارجی تولید کننده تیشرت با طرح انیمه را به شما معرفی کنیم.

تیشرت لانگ انیمه ای

تیشرت های لانگ یا بلند جایگزین بسیار خوبی برای مانتو هستند. این روزها بیشتر جوانان ترجیح می دهند در استایل خیابانی شان به جای مانتو از تیشرت بلند استفاده کنند و در این بین بسیاری تیشرت لانگ انیمه ای را ترجیح می دهند تا همزمان استایل ژاپنی یا انیمه ای نیز داشته باشند. تیشرت اورسایز انیمه ناروتو یا وان پیس یا تیشرت جوجوتسوکایسن یا دمون اسلیر و … فرقی ندارد.

از طرفی پسرها هم تیشرت اورسایز و لش انیمه را به تیشرت های اسلیم فیت ترجیح می دهند، زیرا بسیار راحت تر است و البته ظاهری جالب تر و گنگ طور به آنها می دهد. تیشرت لانگ و اورسایز معمولا تا روی باسن و یا تا زیر باسن است. می توانید تیشرت بلند و گشاد انیمه ای تان را با یک شلوار جین و یا با یک شلوار کارگو ست کنید. همچنین می توانید از کلاه ساده مشکی و یا حتی کلاه با طرح انیمه برای کامل کردن استایل تان استفاده کنید.

تیشرت مشکی انیمه ای

تیشرت های مشکی تقریبا با همه چیز ست می شوند و شما می توانید تیشرت مشکی را با انواع آیتم ها همراه کنید و استایلی بسیار جذاب برای خود بسازید. استفاده از تیشرت مشکی انیمه ای در استایل های خیابانی برای دخترها راحت تر نیز هست. تی شرت انیمه ای مشکی را می توانید تا مدت ها در کمدتان داشته باشید و از آن خسته نشوید. همچنین تیشرت سفید انیمه نیز پرطرفدار است. مشکی و سفید از آن رنگ هایی هستند که به راحتی می توانید از آنها در استایل تان استفاده کنید.

تیشرت مشکی انیمه ای وان پیس

خرید تیشرت های مشکی انیمه ای

تیشرت خنک نخی انیمه ای

برای روزهای گرم تابستان هیچ تیشرتی به جز تیشرت نخی را نمی توان پوشید. در روزهای گرم پوست شما احتیاج به نفس کشیدن دارد، پس بهترین راه خرید تیشرت 100% پنبه است. بسیاری علاوه بر تیشرت نخی و خنک به دنبال تیشرت با رنگ روشن هستند، زیرا رنگ های روشن گرما را کمتر جذب می کنند. تیشرت های رنگ انیمه ای می تواند بسیار بامزه و زیبا باشند. ترکیب کردن تصویرسازی های بی نظیر انیمه ای با رنگ های روشن، کاری است که اکثر برندهای مطرح انجام می دهند و خریداران شان را هیجان زده می کنند.

خرید تیشرت انیمه ناروتو

حتما اسم ناروتو تا به حال به گوش تان خورده است، پسربچه مو طلایی بامزه، سمج و تنهایی که برای جا باز کردن در دل دیگران و قبول شدن از طرف آنها هرگز نا امید نمی شود. ناروتو یکی از یه انیمه بزرگ تاریخ است که با وجود قدیمی بودنش در سراسر دنیا طرفدار دارد. می توان گفت تیشرت ناروتو یا به طور کلی لباس های انیمه ای با طرح ناروتو در بین محصولات انیمه بیشترین خواهان را دارد.

تیشرت انیمه ناروتو فقط مختص شخصیت ناروتو نیست، بلکه تیشرت کاکاشی یا تیشرت ایتاچی اوچیها یا ساسکه، پین، آکاتسوکی و … نیز طرفداران بسیاری دارند. تصویر سازی ها یا شخصیت پردازی های این انیمه آنقدر بی نظیر است که می توان هزاران تیشرت انیمه ای با طرح انیمه ناروتو تولید کرد.

خرید تیشرت انیمه ناروتو

خرید کالکشن تیشرت های ناروتو


خرید تیشرت انیمه وان پیس

یکی دیگر از سه انیمه بزرگ تاریخ انیمه وان پیس است. وان پیس طولانی ترین انیمه درحال پخش است که بیش از هزار قسمت دارد. تیشرت با طرح لوفی یا تیشرت با طرح زورو از انیمه وان پیس مناسب طرفداران انیمه وان پیس است. اما تیشرت زورو می توان آنقدر جذاب باشد تا حتی کسانی که این شخصیت را نمیشناسند نیز آن را خریداری کنند و بپوشند.

خرید تیشرت انیمه وان پیس

خرید کالکشن تیشرت های وان پیس

انیمه وان پیس درباره دزد دریایی به نام لوفی است که برای پیدا کردن وان پیس (بزرگترین گنج دنیا) به همراه دوستانش راهی سفری سخت می شود. تی شرت با طرح انیمه وان پیس به دلیل طراحی های جذاب آن می تواند انتخاب بسیار خوبی برای ساختن یک استایل باحال باشد.


تیشرت انیمه اتک آن تایتان

کسی هست که انیمه اتک آن تایتان را نشناسد؟ بعید به نظر می رسد! انیمه اتک آن تایتان به محض منتشر شدن تبدیل به یک موفقیت جهانی شد. لباس های انیمه اتک آن تایتان هم خواهان بسیاری دارند. به طور مثال، تیشرت با طرح ارن یگر، تیشرت میکاسا آکرمن یا تیشرت لیوای آکرمن و همچنین تیشرت با طرح بال های اتک آن تایتان.


خرید تیشرت انیمه دمون اسلیر

گرافیک انیمه دمون اسلیر یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است، پس تعجب برانگیز نیست که تیشرت با طرح انیمه دمون اسلیر تیشرت بسیار جذابی شود. دمون اسلیر از آن انیمه هایی است که به لحاظ بصری نمره بالایی می گیرد. تیشرت با طرح تانجیرو یا شیطان های رده بالای انیمه دمون اسلیر بهترین گزینه برای طرفداران انیمه شیطان کش است. یکی از پیشنهادات ما به شما خرید تیشرت با طرح نزوکو در استایل بیلی آیلیش است.

خرید تیشرت انیمه دمون اسلیر

خرید کالکشن تیشرت های دمون اسلیر


خرید تیشرت انیمه استودیو جیبلی

انیمه های استودیو جیبلی دارای تم خاصی هستند و شما تنها با دیدن تریلر آنها می توانید انیمه های ساخته شده توسط استودیو جیبلی را تشخیص دهید. اکثر افراد انیمه های استودیو جیبلی را با انیمه های هایائو میازاکی یکی می دانند، اما انیمه هایی از این استودیو وجود دارند که توسط کارگردان های دیگر ساخته شده باشند. تیشرت با طرح انیمه استودیو جیبلی مانند، تیشرت انیمه توتورو، تیشرت شهر اشباح، تیشرت طرح پونیو، تیشرت طرح قلعه متحرک هاول، تیشرت آریتی و …


خرید تیشرت انیمه دراگون بال

یکی از انیمه های کلاسیک و پرطرفدار شونن انیمه دراگون بال است که درباره پسری به نام کوگو است که به همراه بولما به دنبال گوی اژدها است که می تواند اژدهایی را احضار کند که توانایی برآورده کردن هر آرزویی را دارد. تیشرت با طرح دارگون بال یا تیشرت با طرح مستر روشی از انیمه دراگون بال مخصوص طرفدران این انیمه است.

خرید تیشرت انیمه دراگون بال

خرید کالکشن تیشرت های دراگون بال


خرید تیشرت با طرح مانگا

با اینکه انیمه های اورجینال کم نیستند، اما اکثر انیمه ها از کتاب های مصوری به نام مانگا اقتباس شده اند. مانگا ها معمولا سیاه و سفید هستند. تیشرت با طرح مانگا می تواند بسیار خواستنی باشد. معمولا تیشرت مانگایی چند فریم از تصاویر مانگا به همراه نوشته های آن را در خود دارد، چه چیزی از این جذاب تر؟ مطمئنا برای یک اوتاکو داشتن یک تیشرت با طرح مانگا در بین لباس های انیمه ای اش خوشایند است. هرچند تیشرت مانگایی را حتی کسانی که نمی دانند مانگا چیست نیز می پسندند.

خرید تیشرت با طرح دختر انیمه ای

یکی دیگر از طرح هایی که حتی کسانی که انیمه نمی بینند، طرفدار آن هستند، تیشرت با طرح دختر انیمه ای یا ژاپنی است. این مدل تیشرت های بامزه انیمه ای را هم دخترها و هم پسرها می پوشند. در هر انیمه ای حتما یک دختر زیبا و بامزه وجود دارد. از طرفی بازی های انیمه ای نیز هستند که دخترهای انیمه ای بامزه ای دارند. تیشرت با طرح دختر انیمه ای می تواند انواع مختلفی داشته باشد مثل: تیشرت زیرو تو از دارلینگ در فرانکس، توکا از توکیو غول، نوبارا از جوجوتسو کایسن یا تیشرت طرح پاور از انیمه چینساومن و …

خرید تیشرت انیمه با طرح های مختلف

تیشرت ژاپنی، تیشرت جوجوتسو کایسن، تیشرت گوجو ساتورو، تیشرت انیمه توکیو ریونجرز، تیشرت انیمه دارلینگ این فرانگس، تیشرت انیمه کاکگوری، تیشرت انیمه هانتر اکس هانتر، تیشرت انیمه نئون جنسیس اونگلیون و … از انواع تیشرت با طرح های مختلف انیمه ای هستند که می توانید در استایل تان از آن استفاده کنید.

خرید تیشرت لانگ سامورایی

خرید کالکشن تیشرت های استایل ژاپنی

برندهای تولید کننده تیشرت انیمه ای با کیفیت

این روزها برندهای مطرح بسیاری در سراسر دنیا به تولید تیشرت های انیمه ای علاقمند شده اند. فروشگاه وارونه در تلاش است تا باکیفیت ترین تیشرت های انیمه ای را از برندهای مشهور به شما ارائه کند. برخی از برندهای تولید کننده تیشرت انیمه ای به شرح زیر هستند:

خرید تیشرت انیمه ای برند ال سی وایکیکی

برند LC Waikiki یکی از معروف ترین برندهای ترکیه ای است که در تقریبا 32 کشور شعبه دارد. یکی از طرح های جدیدی که برند ال سی وایکیکی به تازگی از آن در تولید تیشرت های باکیفیت خود استفاده م یکند طرح های انیمه ای است. به نظر می رسد به طور کلی این برند موفق ترک به فرهنگ ژاپنی علاقمند شده است و تیشرت با طرح ژاپنی به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تیشرت های کالکشن های جدید آن تبدیل شده است.

خرید تیشرت انیمه ای ناروتو ال سی وایکیکی

خرید کالکشن تیشرت های انیمه ای برند ال سی وایکیکی

خرید تیشرت انیمه ای برند پول اند بیر

پول اند بیر یکی دیگر از برندهای معروف و مشهور است که به تولید تیشرت انیمه ای با کیفیت می پردازد. Pull&Bear یک شرکت تولید پوشاک اسپانیایی است که کیفیت و طراحی های جذاب در آن حرف اول را می زند. طراحی های تیشرت های انیمه ای پول اند بیر معمولا منبع الهام دیگر تولید کنندگان پوشاک انیمه ای است. اگر می خواهید یک تیشرت انیمه ای بسیار با کیفیت داشته باشید و استایل تان را با آن شیک و جذاب کنید، قطعا تیشرت با طرح انیمه پول اند بیر انتخاب اول است.

خرید تیشرت با طرح انیمه برند رتروکلاب

رتوکلاب یک برند محبوب ترک است که به تولید تیشرت های جذاب برای نسل جوان می پردازد. در بین تیشرت های خفن این برند می توانید به راحتی طرح های انیمه ای را پیدا کنید. کیفیت پارچه، دوخت تیشرت و چاپ روی تیشرت در سطح بالایی قرار دارد و شما با پوشیدن تیشرت های برند رتروکلاب کیفیت تیشرت خارجی ترک را احساس خواهید کرد.

خرید تیشرت با طرح انیمه برند رتروکلاب

خرید کالکشن تیشرت های انیمه ای برند رتروکلاب

خرید تیشرت با طرح انیمه از برند Clang

برند Clang نیز یکی دیگر از برندهای ترک است که در بین طرح های به خصوص و زیبای آن طرح های انیمه ای به راحتی پیدا خواهند شد. محصولات این برند از پارچه 100% نخ باکیفیت ساخته شده اند و دوخت تیشرت ها بسیار با دقت است. چاپ روی تیشرت های Clang به هیچ عنوان از بین نرفته و با جزئیات است.

خرید تیشرت با طرح انیمه از برند Clang

خرید کالکشن تیشرت های انیمه ای برند Clang