بهبود و افزایش عملکرد در باشگاه ! نظر شما در مورد اینکه چگونه عملکردتان را در باشگاه افزایش دهید ،چیست ؟ ما برای بهبود  و افزایش عملکرد خود در باشگاه و استفاده بیشتر از وقت خود در اینجا نکاتی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.با ما همراه باشید :

بهبود و افزایش عملکرد در باشگاه


شاید برایتان جذاب باشد :


تمرین کردن روی قسمت های مختلف عضلانی

نکته دیگری که می توانید برای بهبود عملکرد خود در باشگاه استفاده کنید این است که به صورت متناوب تمرینات عضلات خود را انجام دهید.این روش که به روش ضربدری نیز معروف است به شما کمک می کند که همزمان بر روی عضلات مختلف بدنتان کار کنید.فایده این روش این است که باعث می شود کم تر احساس خستگی کنید.و بتوانید روی عضلات تمام نقاط بدن نیز کار کنید.

ورزش را با حرکات کششی شروع کنید

حرکات کششی  اساس تقریباً هر روال گرم کردن بدن را تشکیل می دهد.به این ترتیب می توانید به تدریج دمای بدن و ضربان قلب خود را افزایش دهید.به عضلات شما اجازه می دهد تا گرم شوند و بدن را برای فعالیت های بعدی آماده کنید.با  حرکات کششی  ، دامنه حرکت فرد گسترش می یابد ، در نتیجه حداکثر کارایی هر حرکت و ورزش نیز افزایش می یابد.

به موسیقی گوش دهید

گوش دادن به موسیقی هنگام رفتن به باشگاه می تواند یک منبع مفید برای بهبود عملکرد شما باشد.شما احتمالاً این موضوع را می دانید.ثابت شده است که با گوش دادن به موسیقی می توانید در هنگام ورزش بهتر عمل کنید و بازده تان را بالا ببرید.موسیقی همچنین به شما کمک می کند تا هنگام ورزش ، آگاهانه تر حرکت کنید.

یک برنامه واقع بینانه تهیه کنید

مهم ترین چیز در داشتن برنامه ورزشی ، واقع بینانه بودن آن برنامه است.مهم مدت انجام ورزش نیست ،مهم صحیح انجام دادن حرکات ورزشی است.بنابراین هدف شما هرگز نباید یک برنامه غیر واقعی باشد.همیشه لازم نیست یک ساعت ورزش کنید.حتی اگر برنامه بدنی ساختاری داشته باشید ، 30 دقیقه ورزش می تواند کافی باشد.