با معرفی بهترین فیلم های نازنین بنیادی در خدمت شمل هستیم. این بازیگر با استعداد که در سال 1359 در تهران متولد و بزرگ شده است، پس از چند نقش جذاب در برخی از معروف ترین سریال های تلویزیونی آمریکایی، به سرعت در حال کسب محبوبیت است. او به تازگی در سریال ارباب حلقه ها نقش افرینی کرده و آینده او درخشان به نظر می رسد. در ادامه با بهترین فیلم های نازنین بنیادی همراه مجله وارونه باشید.

بهترین فیلم و سریال های نازنین بنیادی

بنیادی به جز فیلم و سریال هایی که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد در آثاری مثل مرد آهنی، جنگ چارلی ویلسون، مسافران، کت و شلواری ها، آناتومی گری حضور کم رنگی داشته است. همچنین در فیلم کمدی به نام “شیرین عاشق” در نقش اصلی هنرنمایی کرده است.

General Hospital (در نقش لیلا میر, 2007-2009)

General Hospital از بهترین سریال های نازنین بنیادی

یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تلویزیونی آمریکایی، بیمارستان عمومی، پله‌ای برای بسیاری از بازیگران و هنرپیشه‌هایی است که بعدها محبوبیت پیدا کردند. نازنین بنیادی تقریباً سه سال در آنجا بود و نقش یک پرستار دانشجو را بازی می کرد که امیدوار بود روزی پزشک شود.

این یک سریال آبکی است که سرنوشت افراد مختلف را در شهر بزرگ پورت چارلز در نیویورک نشان می دهد و زندگی عشقی، حرفه ای و خانوادگی آنها را به تصویر می کشد. ما داستان های آنها را در یک بیمارستان شلوغ، یک غذاخوری دنج، یک هتل مجلل و یک اسکله خطرناک دنبال می کنیم که اغلب با مجرمان مختلف درگیر می شوند.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر مشهوری که هرگز به کلاس بازیگری نرفته اند! 

Next Three Days (در نقش الین, 2010)

Next Three Days از بهترین فیلم های نازنین بنیادی

نازنین نقش یک مادر جوان به نام الین را در این درام هیجان انگیز با راسل کرو و لیام نیسون در نقش های اصلی بازی می کند. لارا برنان به دلیل قتل رئیسش پس از پیدا شدن اثر انگشت او در صحنه جرم دستگیر شد.

شوهرش جان چند روز آینده را صرف تلاش برای اثبات بی گناهی همسرش خواهد کرد، حتی اگر هیچ چیز این بیگناهی را نشان ندهد. زمانی که جان متوجه می‌شود که همه چیز بر علیه لارا است، تصمیم می‌گیرد او را از زندان خارج کند، شروع به برنامه‌ریزی برای فرار او می‌کند و تحقیقات زیادی را برای یافتن یک راه و تحقق آن انجام می‌دهد.

مرتبط: بهترین فیلم های هیجان انگیز که نباید تماشای آنها را از دست بدهید! 

How I Met Your Mother (در نقش نورا, 2011-2014)

How I Met Your Mother از بهترین سریال های نازنین بنیادی

این سریال تلویزیونی کمدی زندگی گروهی از دوستان بیست و سی ساله را در نیویورک را به نمایش میگذارد و روابط، مشکلات کاری و مسائل عشقی آنها را دنبال می کند. تد یک معمار است که همیشه رویاپردازی می کند و به دنبال شخص مهم خود می گردد. مارشال و لیلی زوجی با شخصیت‌های متفاوت هستند، رابین یک زن مستقل است که بسیار نرم‌تر از آن چیزی است که می‌خواهد به نظر برسد و بارنی یک مرد زن پرست با قلبی مهربان است.

نازنین بنیادی در نقش نورا، یکی از بزرگ‌ترین عشق های بارنی و همکار رابین در World Wide News بازی می‌کند. به نظر می رسید که رابطه آنها نتیجه ای داشته باشد اما ناگهان و غیرمنتظره تمام شد و همه را متعجب و غمگین کرد.

مرتبط: بهترین سریال های کمدی قرن 21

Scandal (در نقش عدنان سلیف, 2012-2018)

Scandal از بهترین سریال های نازنین بنیادی

این یک درام هیجان انگیز به کارگردانی شاندا رایمز یکی از موفق ترین زنان سریال تلویزیونی، با نقش اصلی کری واشنگتن است. کری در نقش اولیویا رول است، فردی که وقتی به مشکل برمی خورید با او تماس می گیرید. او باعث می شود مشکلات حتی قبل از اینکه شخص دیگری متوجه شود ناپدید شوند.

او و خدمه‌اش فوق‌العاده حرفه‌ای هستند و به کاری که انجام می‌دهند افتخار می‌کنند و حتی رئیس‌جمهور به خدمات و صلاحدید آنها متکی است. این یک داستان سریع، جذاب و جالب است که در آن هرگز لحظه ای استراحت وجود ندارد. بنیادی در فصل سوم سریال نقش یکی از آنتاگونیست ها را بازی کرد.

Homeland (در نقش فرح شیرازی, 2011-2020)

Homeland از بهترین سریال های نازنین بنیادی

این برنامه تلویزیونی با استقبال بسیار خوبی از داستانی درخشان، اپیزودهای پر اکشن و فهرستی از بازیگران عالی برخوردار است. کلر دینز یک عامل دوقطبی CIA است که متقاعد شده است که یک اسیر جنگی توسط القاعده دستگیر شده است و قصد دارد یک حمله تروریستی را در آمریکا طراحی کند.

یکی از بهترین چیزهای این سریال، شیمی بین بازیگران اصلی و رابطه پیچیده ای است که با هم دارند و بر اساس دروغ، سوء ظن و میل ساخته شده است که تماشای آن را هیجان انگیزتر می کند. بنیادی در فصل سوم به عنوان تحلیلگر CIA به گروه بازیگران پیوست.

مرتبط: برترین سریال های جنایی که باید ببینید

Ben Hur (در نقش استر, 2016)

Ben Hur از بهترین فیلم های نازنین بنیادی

در این بازسازی یکی از حماسی‌ترین فیلم‌های کلاسیک تاریخ، بنیادی نقش استر، معشوق بن هور را بازی می‌کند. این داستان در مورد یک نجیب زاده یهودی و برادر خوانده رومی او مسالا است که با وجود اصلیتشان بهترین دوستان هم می شود. بن هور عاشق استر می شود که اجازه ازدواج با او را ندارد، به خصوص پس از اینکه پدرش از احساس آنها مطلع می شود.

او قرار است با یک رومی ازدواج کند، اما وقتی بن هور از این موضوع مطلع می شود، با او ازدواج می کند. سه سال بعد، مسالا به عنوان یک افسر رومی برمی گردد و ناگهان خود را در طرف مقابل بن هور می بیند، زیرا زمان قیام زیلوت ها است و بن هور یکی از معترضان یهودی است.

Hotel Mumbai (در نقش زهرا, 2018)

Hotel Mumbai از بهترین سریال های نازنین بنیادی

این سریال یک داستان واقعی در مورد حمله تروریستی هتل تاج در بمبئی است و تلاش افرادی را که در این هتل پر زرق و برق هستند را برای زنده ماندن به نمایش می گذارد. شخصیت های اصلی کارمندان هتل هستند که جان خود را برای نجات مهمانان خود به خطر می اندازند، در حالی که بقیه برای نجات خود و خانواده خود فداکاری های مختلفی انجام می دهند.

بنیادی نقش زهرا، زنی ثروتمند خاورمیانه ای را بازی می کند که به همراه شوهر آمریکایی، نوزاد و دایه شان درست قبل از حمله تروریستی به هتل می آیند. شخصیت‌های مختلف فیلم بر اساس زندگی واقعی افراد ساخته شده‌اند که خود را در میانه این وضعیت وحشتناک می‌بینند.

مرتبط: بهترین فیلم های هندی | 35 فیلم برتر هندی 

Counterpart (در نقش کلر کویل, 2018-2019)

Counterpart از بهترین  سریال های نازنین بنیادی

بنیادی یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی عالی درباره دنیایی مرموز و پنهان در پشت زندگی روزمره را بازی می‌کند. هوارد سیلک برای یک آژانس جاسوسی مستقر در برلین کار می کند که به طور اتفاقی دروازه ای را به یک بعد موازی پنهان می کند که در آن خود دیگری یک جاسوس برتر و تنها شخصی است که می تواند در این دنیا به او اعتماد کند.

این مجموعه علمی تخیلی به موضوعات مختلفی می پردازد و امکان واقعیت موازی را به ما نشان می دهد و نشان می دهد که اگر تصمیمات متفاوتی در زندگی خود بگیریم چه اتفاقی می افتد.

Bombshell (در نقش رودی بختیار, 2019)

Bombshell از بهترین فیلم های نازنین بنیادی

این فیلم‌ها بر اساس یک رسوایی واقعی ساخته شده‌اند و داستان گروهی از زنان در سال ۲۰۱۵ را برای ما به ارمغان می‌آورند که در محیط کار خود قربانی آزار و اذیت جنسی شده‌اند. هنگامی که گرچن کارلسون علیه بنیانگذار فاکس نیوز شکایت می کند، یک سری اعترافات رخ می دهند.

بسیاری از زنان با داستان های خود جلو خواهند آمد و این آغاز جنبشی خواهد بود که در آن زنان باید جدی گرفته شوند و برابر با مردان دیده شوند.

مرتبط: بهترین مینی سریال های دهه اخیر

Desert Dancer (در نقش پریسا غفاریان, 2014)

Desert Dancer از بهترین فیلم های نازنین بنیادی

این فیلم نفس گیر بر اساس یک داستان واقعی درباره افشین غفاریان و دوستانش است که با وجود قوانین سختگیرانه که رقص را ممنوع می کند تصمیم می گیرند یک گروه رقص زیرزمینی تشکیل دهند. آنها یوتیوب را هک می کنند و شروع به یادگیری حرکات از بزرگترین رقصندگان تمام دوران، مانند مایکل جکسون و جین کلی می کنند. آنها تصمیم می گیرند در اعماق صحرا نمایشی را اجرا کنند.

The Lord of the Rings: The Rings of Power ( در نقش برونوین ، 2022)

ارباب حلقه ها از بهترین سریال های نازنین بنیادی

این سریال آمریکایی فانتزی براساس رمان ارباب حلقه ها ساخته شده است. حلقه‌های قدرت، بینندگان را به دورانی بازمی‌گرداند که در آن قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، پادشاهی‌ها به شکوه رسیدند و سقوط کردند، قهرمانان باورنکردنی آزموده شدند، امید در آستانه نابودی بود و بزرگ‌ترین شروری که به قلم تالکین آمده بود دنیا را تهدید کرد که تمام دنیا را در سیاهی فرو خواهد برد.

این سریال در دوران آرامش و صلح نسبی شروع می‌شود و مجموعه‌ای شخصیت‌های آشنا و جدید را دنبال می‌کند که با ظهور دوباره شر در سرزمین میانه -که از مدت‌ها قبل بیم آن می‌رفت- مقابله می‌کنند. از اعماق تاریک‌ترین کوهستان‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه لیندن پایتخت الف‌ها، تا جزیره خیره‌کننده پادشاهی نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این پادشاهی و شخصیت‌ها میراثی را ایجاد می‌کنند که تا مدت‌ها پس از ناپدید شدن آن‌ها باقی می‌ماند.

در ادامه بخوانید: بررسی قسمت اول و دوم سریال ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت 

امیدواریم که از معرفی بهترین فیلم های نازنین بنیادی لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.