بهترین هدفون های وایرلس ورزشی

هدفون ها ابزاری کاربردی هستن تا بشه باهاشون به شنیدن آهنگ و یا برقراری تماس پرداخت. هدفون ها مدل های مختلفی دارن به شکلی که بعضیاشون بی سیم، بعضی با سیم، بعضی دور گردنی و در مجموع متنوع هستن.در این مطلب ما می خوایم شما رو با بهترین هدفون های ورزشی سال 2020 آشنا کنیم. مدلایی که بیشتر اونا رو باید مناسب ورزشکاران دونست زیرا نه تنها کیفیت صدا خوبی دارن، بلکه از طراحی راحتی بهره میبرن که به افراد اجازه میده راحت از اونا استفاده کرد.

به طور کلی برندهای مختلفی هستن که هدفون ورزشی تولید می کنن و هر کدوم هم زبان زد هستن. ما هم تصمیم گرفتیم تو این مطلب شما را با چندتا مدل باکیفیت و عالی آشنا کنیم.

قبل مطالعه این لیست به مطالب زیر هم یه نگاه بندازید »

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز !

بهترین هدفون‌های ارزان قیمت در سال 2019


با معرفی بهترین هدفون های ورزشی 2020 همراه ما باشید

 

1-جبرا  Elite Active 65t

این هدفون یک مدل بی سیم هست که به عنوان ایرباد شناخت میشه. طراحی فوق العاده ای داره و هنگام دویدن هیچ وقت از گوش نمی افته. یه اپ اختصاصی داره که میشه از طریق گوشی به تنظیم صدا هدفون بپردازیم. گذشته از اون شامل شتاب سنجی میشه که از طریق اون عملکرد دونده رو میشه ارزیابی کرد.

عمر باتری این هدفون 15 ساعته و بسیار راحت. به طور کلی باید این مدل را بهترین ایرباد ورزشی با کیفیت صدا بالا دونست. بنابراین اگر به دنبال مدل بزرگی هستید، Elite Active 65t رو از یاد نبرید.

2-اپل ایرپادز پرو

شرکت اپل سال 2019 هدفون بی سیم حرفه ای رو به نام ایرپادز پرو معرفی کرد. این هدفون بی سیم نسخه کامل شده نسلای قبلی محسوب شده و در هنگام ورزش هیچ وقت از گوشتون سقوط نمیکنه.

سری های این هدفون ضدآب و ضدتعریق که برای ورزش طولانی بسیار کاربردی هست. از ویژگی های هدفون اپل باید به صدا باکیفیت، راحتی بسیار، قابلیت حذف نویز، سیستم کنترل پیشرفته و پشتیبانی از دستیار صوتی سیری اشاره کرد.

اگر میخواید یه هدفون بی سیم خوب داشته باشین، ایرپادز پرو اپل همون گزینه ای که نباید فراموش کنید و تجربه کاربردی براتون رقم میزنه.

3-Powerbeats Pro

هدفون های بی سیم و ورزشی مختلفی هست که میشه بهشون اشاره کرد. در این بین باید به Powerbeats Pro اپل بپردازیم که یه هدفون کاملا ورزشی و از کیفیت صدا بالایی بهره میبره.

این هدفون قابلیت لغو نویز داره و میشه راحت اونو راه اندازی کرد. عمر باتریشم خیلی طولانیه و باعث میشه ساعت ها بشه ازش استفاده کرد. همچنین این هدفون در هنگام دویدن خیلی راحت و از گوش نمیافته.

یکی از ویژگی های کاربردی آن قاب شارژ بزرگی که میشه اونو به خوبی همراه داشت. اگه از جمله افرادی هستین که همیشه ورزش می کنید و آهنگ گوش میدید، پاوربیتس پرو یک مدل حرفه ای که نه تنها صدا شفافی داره، بلکه هیچ وقت از گوش نمیافته و ضدآبم هست.

همچنین راحتی بسیاری میشه در هنگام کار با اون داشت.

4-Jaybird Tarah Pro

بهترین هدفون های ورزشی 2020

هدفون دیگه ای که باید بهش بپردازیم، Jaybird Tarah Pro هست. این هدفون بی سیم یک هدفون فوق العاده برای ورزش و از عمر باتری طولانی هم بهره می بره. یکی از ویژگی های برجسته اون قابلیت تنظیماتی صدا که به افراد اجازه میده کیفیت صدا موردنظر خودشون را از این هدفون بشنون.

کیفیت ساخت بالایی داره و یک هدفون معمولی نیست. بلکه میشه در هنگام ورزش تجربه شنیدن موسیقی عالی داشت و بسیار هم لذت برد. تعداد هدفون های عالی ورزشی زیاد نیست و مدل Jaybird Tarah Pro را باید یکی از اون مدل های خاص دونست که حسابی نظر مخاطبشو جلب میکنه.

5-Jaybird Vista

بهترین هدفون های ورزشی 2020

برند Jaybird در زمینه تولید هدفون بسیار شناخته شدست. بنابراین اگر سری به سبد محصولاتش بزنید می تونید مدل های بی سیم متعددی رو پیدا کنید. یکی دیگه از هدفون های برتری که باید بهش بپردازیم مدل ویستا Jaybird هست.

این هدفون یک مدل بی سیم ورزشی هست که مثل سایر مدلا ارگونومی بالایی در کاربری داره و کیفیت صداش هم کم نظیر. ویستا هدفون بی سیم عالی شرکت Jaybird هست که نباید به سادگی از کنارش عبور کرد.

این هدفون مهمترین ویژگیش قیمت مناسبشه و نسبت سایر مدل ها ارزونتر. یک اپلیکیشن اختصاصی داره که از طریق گوشی میشه صداشو تنظیم کرد. اگر بخواهیم یکی از بهترین مدل هدفون بی سیم برای دونده ها رو نام ببریم، همین ویستاست.

ابعاد کوچیکی داره و به راحتی میشه حملش کرد و همچنین گزینه عالی محسوب میشه.

6-JLab JBuds Air

بی شک اگر بخوایم به یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده سیستم صوتی اشاره کنیم، JBL یکی از اوناست. این ساعت عمر باتری 40 ساعته ای داره و با یک بار شارژ ساعتا میشه ازش استفاده کرد.

طراحیش خیلی جذاب و ارگونومی بالایی هم داره. یک ویژگی هم به نام حالت شنیدن صدا محیط در نظر گرفته شده و ضدآب هست. باس صداش بالاست و با قابلیت Bass Boost میشه تجربه شنیداری عالی داشت.

یکی از مدل های عالی اسپرت که با قیمت بسیار مناسب هم میشه اونو خریداری کرد. طراحی اسپرت آن موجب میشه تا هیچ وقت از درون گوش سقوط نکنه و افراد تجربه کاربری خوبی باهاش داشته باشن.

7-جی بی ال x Under Armour

بهترین هدفون های ورزشی 2020

هدفون بی سیم x Under Armour شرکت مطرح جی بی ال یکی از بهترین هدفون های ورزشی هست که میشه خریداریش کرد. این هدفون مثل سایر رقباش طراحی خوبی داره که در هنگام ورزش از درون گوش سقوط نمیکنه.

قابلیت ضدآب داره و کیفیت صدا خوبی ارائه می ده.عمر باتری آن به یک روز میرسه و برای شنیدن لذت بخش دو حالت صدا براش در نظر گرفته شده.

با تمام این ویژگی ها میشه روی هدفون اسپرت x Under Armour جی بی ال حساب کرد، بخصوص اگر از دسته ورزشکاران سرسختی هستید که نیاز به هدفون بی سیم خوب دارید.

 

امیدوارم معرفی بهترین هدفون های ورزشی 2020 به کارتون اومده باشه شما هم هدفون های ورزش مورد علاقه تون رو به ما معرفی کنید