بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 هستید که آیفون 11 پرو را به چالش می کشند، این مطلب برای شماست. ما راهنمای خرید بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 را برایتان فراهم کرده ایم. 

شرکت اپل سال گذشته بود که گوشی آیفون 11 پرو را در کنار آیفون 11 و آیفون پرو مکس معرفی کرد. پرچمداری با طراحی بروزرسانی شده و مشخصات کلیدی قابل توجه که کمتر اسمارتفونی چنین مشخصات قوی دارد.


همچنین بخوانید:

بهترین گوشی های تا 3 میلیون بازار که همین حالا می توانید بخرید! 

با دو روش ساده برای پیدا کردن گوشی اندروید آشنا شوید!

5 دلیل برتری آیفون 12 نسبت به گلکسی نوت 20


اما برای برخی کاربران ممکن است این پرسش به وجود بیاید که آیا می‌توان هیچ رقیبی را برای آیفون 11 مثال زد یا بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 کدام گوشی‌ها هستند؟ در پاسخ باید بیان کرد بله. بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 آیفون 11 پرو را به چالش دعوت می‌کنند.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 که آیفون 11 پرو را به چالش می کشند، آشنا سازیم.

بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020

1-ایسوس راگفون 2 

ایسوس دومین موبایل از سلسه تلفن های گیمینگ ROG خود را با مشخصات به روز روانه بازار کرد. پرچمدار جدید ایسوس مخصوص بازی تولید شده و این کمپانی قدرتمند قابلیت های جذابی برای گیمر ها پیش بینی کرده است تا در هیجان غرق شوید و کیفیت را در گوشه گوشه این تلفن هوشمند زیبا احساس کنید.

ایسوس لوگو ROG خود را تنها روی کالاهای بسیار قدرتمند و لوکس خود درج میکند که معمولا به LED چند رنگ RGB مجهز شده است و این کالا ها آنقدر توانمند هستند که برای تامین نیاز سنگین گیمر ها طراحی و تولید شده اند و از پس سنگین ترین وظایف بر خواهند آمد. ایسوس در گوشی گیمینگ ROG Phone 2 خود از نمایشگری حرفه ای با نرخ تازه سازی تصاویر بسیار بالای 120Hz استفاده کرده است که این Refresh Rate عملکردی حرفه ای تر از صفحه نمایش 90Hz گوشی OnePlus 7 Pro دارد و تجربه ای روان و دوست داشتنی بازی ها را به کاربران خود ارائه می‌کند.


همچنین بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2019 برای گیمرهای حرفه‌ای


گوشی ایسوس Asus ROG Phone 2 به نمایشگر 6.59 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080×2340 پیکسل مجهز کرده که دقت 391 پیکسل در هر اینچ را به وجود آورده است. همچنین گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 به استاندارد های DCI-P3 و HDR10 دست یافته تا تصاویری با نهایت ظرافت و بالاترین عمق رنگ را برای کاربران خود به ارمغان آورد. سال گذشته میلادی بود که برای اولین بار DNA رقابت جویانه ROG در اولین سری موبایل های ROG به جریان افتاد و اکنون قدرتمند تر از گذشته ، با نهایت قدرت نسل دوم این مدل رونمایی شده است.

موبایل جدید ایسوس راگ فون 2 با دوربین 2 گانه 48 مگاپیکسلی روانه بازار شده و از سنسور IMX586 ساخت کمپانی سونی بهره میبرد که با دیافراگم f/1.8 و پیکسل هایی با سایز درشت 0.8µm از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است که توانایی ثبت عکس هایی با روشنایی بالا حتی در شرایط نوری ضعیف را فراهم می‌کند. سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین دوم روگ فون 2 زاویه دید گسترده Ultrawide ارائه میکند تا در یک کادر 117 درجه ای تصاویری یک پارچه از مناظر طبیعی ثبت نمایید و در عکاسی دسته جمعی بهترین باشید. ایسوس نیاز گیمر ها را به خوبی تامین کرده و موبایل گیمینگ خود را با باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرده تا عمر بالای دستگاه نظر هر کاربر حرفه ای را به خود جلب نماید و مدت طولانی تری پاسخگوی اجرای بازی های شما باشد.

چنین باتری ای با ظرفیت بالای خود مجهز به شارژ 30 واتی با Quick Charge 4 شده که جزوی از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس است و موجب بهبود بسیار زیاد عملکرد و افزایش قابل توجه سرعت شارژ شده است. ایسوس راگ فون 2 به قابلیت شارژ معکوس مجهز شده تا شما بتوانید هنزفری یا ساعت هوشمند تان را در مواقع لازم با موبایل تا شارژ کنید.

سیستم خنک کننده بازی یک ماژول خلاقانه است که ایسوس برای گوشی ایسوس Asus ROG Phone 2 خود تولید کرده است. این ماژول با جلوگیری از اتلاف انرژی تا 7.5W و ایجاد راهی تنفسی برای موبایل شما حرارت را به بیرون منتقل میکند. با وجود قدرت بالای Snapdragon 855 Plus گوشی ROG 2 امکان اجرای بهترین بازی های اندروید را در بالاترین سطح به شما میدهد و به لطف صفحه نمایش 120 هرتزی راگ فون 2 شما تسلط بیشتری روی سوژه خود دارید و در هر نبردی پیروزی از آن شماست.


همچنین بخوانید: نحوه پاک کردن اطلاعات آیفون قبل از فروختن !


2-هوآوی پی 30 پرو

 بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020

در دورانی که گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای مشابه به هم طراحی می شوند هوآوی راهی پیدا کرده تا پرچم دارانش را متفاوت تر از بقیه بسازد و یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 محسوب می‌شود. قدرت سخت افزاری پی 30 پرو بدون شک یکی از نقاط قوت آن بوده که بسیاری از رقبا را از میدان رقابت کنار خواهد زد. این پرچم دار توانایی دید در تاریکی را داشته و زوم اپتیکال بسیار عالی را ارائه داده است. مقاومت بدنی آن هم از بسیاری دیگر از مدل های هم رده بهتر است. جدای از اغراق، Huawei P30 Pro از بسیاری جهات در دنیای موبایل یک ابر قهرمان به حساب می آید اما باز هم این نکته را متذکر می شویم که پی 30 پرو هم همانند همه گوشی های هوشمند نقطه ضعف هایی هم دارد. هوآوی امسال علاوه بر سری میت شامل گوشی های میت 20، میت 20 پرو, میت 20 لایت و میت 20 ایکس، سه مدل از سری پی خود را عرضه کرده است که پی 30 لایت، پی 30 پرو و نسخه استاندارد آن پی 30 نام دارند.

اگر هوآوی پی 20 پرو را در دست گرفته باشید بدون شک می دانید که گوشی پی 30 پرو در دست چه حسی دارد. فرم کلی این دو یکی است اما پی 30 پرو کمی بزرگتر شده و بریدگی و تنظیمات دوربین این دو با هم فرق دارد اما در بقیه مشخصات کاملاً به هم شباهت دارند. طراحی ارگونومی آن باعث شده تا حس بسیار خوبی در دست داشته باشد اما بدنه شیشه ای آن اندکی حالت لغزندگی دارد. همچنین با وزن 192 گرمی خود دستگاه نسبتاً سنگین وزنی به حساب آمده اما نوع طراحی که به کار گرفته شده باعث شده که این وزن خیلی آزار دهنده نباشد. در حالی که بیشتر افراد سعی می کنند که با هر دو دست با آن کار کنند اما اگر یک کاور بر روی آن نصب کنید به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی می توانید یک دستی با آن کار کنید. پنل گران قیمت آن هم به سمت طرفین خم شده و همانند گوشی های پرچم دار سامسونگ جلوه خاصی به آن بخشیده است. این انحنا بسیار زیبا به نظر رسیده اما در گوشه ها انعکاس زننده ای ایجاد می شود. اگر شما پنل های فلت را بیشتر دوست دارید گوشی پی 30 به نحو بهتری رضایت خاطر شما را جلب خواهد کرد.


همچنین بخوانید: چند قابلیت کاربردی گوشی‌های گلکسی اس 10 سامسونگ!


این روزها همه موبایل های گران قیمت از نمایشگر‌های OLED استفاده می کنند و پی 30 پرو هم از این قاعده مستثنی نیست. تراکم پیکسلی، روشنایی و سطح کنتراست عالی از جمله نقاط مثبت این نوع پنل ها در نظر گرفته می شود. به صورت پیش فرض این صفحه بسیار شارپ و روشن است اما به سادگی می توانید بسته به سلیقه خود رنگ آن را تغییر دهید. همچنین از مشخصه صفحه نمایش همیشه روشن هم برخوردار بوده که از آن برای دیدن ناتیفیکیشن های دریافتی استفاده می شود. این صفحه اندازه ای برابر با 6.47 اینچ داشته و رزولوشن 1080×2340 پیکسل و کیفیت تصویر FHD+ را ارائه داده است. قطعا با ویژگی هایی که دارد می تواند تجربه بی نظیری از مالتی مدیا را برای کاربران فراهم سازد.

حقیقتاً عملکرد سخت افزاری Huawei P30 Pro تحسین برانگیز است. با به خدمت گرفتن یکی از بهترین تراشه های هوآوی وظایف مختلف را بسیار سریع و روان اجرا کرده و از یک سیستم فایل اختصاصی برخوردار بوده که به عملکرد آن کمک بسیاری کرده است. اکثر کاربران به آن توجهی نمی کنند اما این سفارشی سازی عمقی، علاوه بر ارائه زمان کوتاه تر اجرای برنامه ها، در زمان انتقال فایل ها از حافظه گوشی نیز سرعت عمل بیشتری به آن می بخشد. پردازنده به خدمت گرفته شده در اینجا HiSilicon Kirin 980 بوده که بر اساس فرآیند ساخت 7 نانومتری ساخته شده و در مقابل پردازنده های قدیمی تر خود عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته و مصرف انرژی آن نیز تا اندازه بسیار زیادی کاهش یافته است.

کلاستر هسته ها در این پردازنده هم به این صورت است که از 2 هسته Cortex-A76 با سرعت 2.6 گیگاهرتز و 2 هسته Cortex-A76 با سرعت 1.92 و 4 هسته دیگر Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده اند. پردازنده گرافیکی هم Mali-G76 MP10 است. از نظر حافظه هم گفته می شود که این موبایل از کارت حافظه NM ( این کارت حافظه ساخت خود شرکت هوآوی است) پشتیبانی می کند و در چند ورژن عرضه شده و اندازه حافظه همه نسخه ها هم به اندازه ای است که به خوبی نیاز کاربران را فراهم کرده و نیاز به حافظه جانبی هم نخواهد داشت. این نسخه ها شامل نسخه های 128/256/512/8 گیگابایتی و یک نسخه 128/6 گیگابایتی است. در رابطه با قابلیت های ارتباطی این مدل هم گفته می شود که از رادیو پشتیبانی نکرده اما می توان به قابلیت های دیگری چون NFC، پورت مادون قرمز، پورت USB دو طرفه 3.1, Type-C 1.0، اشاره کرد.

با برخورداری از این سیستم پیشرفته دوربین این گوشی موفق شده که عکس های بسیار عالی از فوق باز گرفته تا کلوز آپ با کمک زوم 10 برابر را ثبت کند. شاید تعجب کنید که چرا در حالی که لنز تله فوتو دارای زوم 5 برابر است این دوربین چگونه تا 10 برابر بر روی سوژه زوم می شود؟ پاسخ اینجاست، در واقع اطلاعات حاصل از دوربین 40 مگاپیکسلی با دوربین تله فوتو ترکیب شده و نتیجه آن ایجاد چیزی است که هوآوی آن را lossless 10x zoom می نامد. این دوربین نسبت به دوربین گوشی هوآوی پی 20 پرو ارتقاء قابل توجه ای داشته که دلیل آن استفاده از سنسور SuperSpectrum 40 مگاپیکسلی است. این سنسور به جای برخورداری از پیکسل های قرمز، سبز، و آبی از پیکسل های قرمز، زرد و آبی استفاده کرده است. به این دلیل از زرد استفاده شده که این پیکسل حساس تر بوده و سنسور می تواند 40 درصد نور بیشتری را جذب کند. ترکیب این با تثبیت کننده نوری و لنزهایی با دیافراگم بزرگتر همه دلایلی هستند که می توان از آن به عنوان پیشرفت نسبت به ورژن قبلی یاد کرد.


همچنین بخوانید: داستان فناوری شارژ سریع گوشی چیست!


از نظر طول عمر باتری هم گفته می شود که با ظرفیتی برابر با 4200 میلی آمپر تا مدت ها دوام داشته و نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت. در استفاده معمول و سبک این مدل می تواند تا دو روز کامل دوام داشته باشد. در استفاده سنگین هم یک روز کامل نیاز به شارژ ندارد. در بنچمارک Geekbench 4 این باتری حتی از میت 20 پرو هم بهتر عمل کرده است.

3-گلکسی نوت 10 پلاس

گوشی گلکسی نوت 10 پلاس جدید ترین پرچمدار سامسونگ می باشد که به تازگی رونمایی شده و تحولی بزرگی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کرده است. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود تغییرات چشم گیری داشته است که از بارزترین آنها می توان به کمتر شدن حاشیه های نمایشگر، قابلیت های بیشتر قلم هوشمند، دوربین های چندگانه و … اشاره کرد.

گوشی گلکسی نوت 10 پلاس به صفحه نمایش 6.8 اینچ با رزولوشن 1440×3040 پیکسل و تراکم پیکسلی 498ppi مجهز شده است که بسیار شبیه به گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ می باشد همانند سری اس 10، نمایشگر این گوشی نیز طراحی بدون بریدگی داشته و به سوراخ پانج مجهز شده است. همچنین از لحاظ حاشیه نیز گلکسی نوت 10 پلاس را می توان یکی از کم حاشیه ترین پرچمداران سامسونگ به حساب آورد.

در بخش دوربین، این گوشی تفاوتی با برادران سری اس 10 خود نداشته و به دوربین های سه گانه با رزولوشن های 12+12+16 مگاپیکسل مجهز شده است که به ترتیب برای عکس برداری واید، الترا واید و تله فوتو کاربرد دارد.حسگر اصلی دوربین با رزولوشن 12 مگاپیکسلی و ابعاد 1/2.55 اینچی و پیکسل‌ های 1.4 میکرومتری در پس لنزی با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار تشخیص فاز قرار دارد. حسگر 12 مگاپیکسلی دوم با ابعاد 1/3.6 اینچی و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری از لنز تله‌ فوتو f/2.4 با لرزش‌گیر اپتیکال و زوم اپتیکال 2 برابری و فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می‌کند. درنهایت، حسگر 16 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید 12 میلی‌ متری و فوکوس ثابت و دیافراگم f/2.2 همراه است. البته نوت 10 پلاس به یک سنسور ToF نیز مجهز شده است که برای سنجش عمق تصاویر به کار می رود.

قلب تپنده Galaxy Note 10 Plus را تراشه اگزینوس 9825 یا اسنپدراگون 855 تشکیل می دهد که برای منطقه ما نسخه اگزینوس آن منتشر می شود. پردازنده مرکزی این چیپ از نوع 8 هسته ای می باشد که 4 هسته آن از نوع کلاس قدرتمند برای پردازش های سنگین و 4 هسته آن از نوع کم مصرف برای کار های روزمره به کار می رود. همچنین وظیفه پردازش داده های گرافیکی این گوشی، بر عهده Mali G76 MP12 می باشد که بنابر ادعای کره ای ها 40 درصد بهبود عملکرد در پردازش‌ های گرافیکی یا 5 درصد بهبود در بهره‌ وری انرژی را درمقایسه‌ با نسل گذشته به‌ ارمغان می‌آورد.

حافظه رم این گوشی برای همه نسخه ها 12 گیگابایت می باشد و حافظه داخلی آن نیز از 256 برای مدل پایه آن شروع می شود.گوشی Galaxy Note 10 Plus از باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می کند. به لطف واحد پردازش عصبی اگزینوس 9825، گوشی قادر به یادگیری الگوی مصرفی فرد و کارهای روزمره او می باشد و از این رو می تواند طول عمر باتری را به شکل بهینه مدیریت کند. همچنین این گوشی از شارژ بی سیم به صورت مستقیم و معکوس پشتیبانی می کند. از فناوری اتصالات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE، وای فای، هات اسپات،بلوتوث، NFC و درگاه تایپ سی اشاره کرد.


همچنین بخوانید: بررسی گلکسی نوت 20 ؛ هرآنچه باید درباره‌ی این گوشی بدانید!


4-گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ

 بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020

بالاخره سامسونگ به تمامی شایعات، پایان داد و هر سه محصول کمپانی کره‌ای معرفی شدند. گلکسی اس 20، اس 20 پلاس، اس 20 اولترا جدیدترین پرچمداران سامسونگ می‌باشند که از بین سه محصول مذکور، نسخه اولترا عنوان پرچمدار تمام‌عیار را برای سامسونگ دارد. از مشخصات شاخص این پرچمدار ۲۰۲۰ می توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسل، رم ۱۶ گیگابایت و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.اس ۲۰ پلاس در بین خانواده اس ۲۰، بزرگترین نمایشگر را در اختیار دارد.


همچنین بخوانید: بررسی آیفون‌11 مکس پرو و گلکسی نوت‌20 الترا ؛ تقابل اپل و سامسونگ !


این گوشی از نمایشگری 6.9 اینچ با پنل جدید داینامیک آمولد 2X بهره می‌برد و رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز از دیگر مشخصه‌های مربوط به صفحه‌نمایش این محصول می‌باشد. اما لازم است بدانید که برای دسترسی به نرخ نوسازی یادشده، باید به رزولوشن FullHD اکتفا کرد. همچنین حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز واید به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده است و دوربین دوم از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۲۰ درجه ای بهره می‌برد. ماژول دیگر که نقش دوربین تله‌فوتو را دارد با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و لنزی با سازوکار پریسکوپی و F/3.5 امکان ثبت عکس‌هایی با بزرگنمایی اپتیکال-هیبریدی ۱۰ برابری و زوم فوق‌العاده‌ی ۱۰۰ برابری Super Resolution Zoom را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین دوربین سلفی اس ۲۰ اولترا مجهز به سنسور 40 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 می‌باشد.
سخت افزار Galaxy S20 Ultra
گلکسی اس ۲۰ اولترا در بخش سخت افزاری خود، از تراشه اگزینوس 990 با فرایند 7 نانومتری استفاده می‌کند که حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت آن را همراهی می‌کنند. همچنین امکان ارتقاء حافظه تا ۱ ترابایت وجود دارد. در نهایت باتری 5000 میلی آمپر و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی،شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۹ وات دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌آیند.

5-شیائومی می 10 پرو

 بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020

گوشی شیائومی می ۱۰ پرو بعد از Mi 10 به عنوان یکی دیگر از پرچمداران سال 2020 شناخته میشود. گوشی شیائومی Mi 10 Pro برای آنکه بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد و بازار گوشی های هوشمند را تسخیر کند، از شبکه 5G بهره برده است. بر همین اساس این مدل جزء به روز ترین اسمارت فون های بازار شناخته شد. برای طراحی شیائومی Mi 10 Pro یک تیم متخصص و ماهر دست به کار شدند و یک گوشی تحویل دادند که به سختی بتوان عیبی از آن گرفت. از نظر ظاهر ممکن است بتوان گوشی شیائومی می ۱۰ پرو را با Samsung Galaxy S10 Plus مقایسه کرد.

در بخش جلوی می 10 پرو شاهد یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با حاشیه های باریک هستیم. در گوشه بالا سمت چپ دوربین سلفی را مشاهده میکنیم که به صورت حفره ای تعبیه شده است. برای قاب پشت گوشی Mi 10 Pro یک ساختار هولوگرامی طراحی شده که با بازتاب نور جلوه های زیبایی پدید آورد. در سمت چپ نیز ماژول عمودی دوربین را میبنیم که یک نمای مدرن را برای این مدل ایجاد کرده اند.

این روزها تقریبا تمامی تولیدکننده ها به دنبال طراحی گوشی هایی با کمترین حاشیه هستند. همان چیزی که برای شیائومی می 10 نیز انتظار داریم. این صفحه نمایش در اندازه 6.67 اینچ، حاشیه های بسیار کمی دارد و از شیب کمی نیز برخوردار است. شیائومی سعی کرده با حفره دوربین سلفی کمترین فضا را برای آن بگیرد و ظاهر نمایشگر را زننده نکند.


همچنین بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی از 2 تا 10 میلیون بازار


نمایشگر گوشی شیائومی می 10 پرو بر روی پنل سوپر امولد و با رزولوشن 2340*1080 پیاده سازی شده است. اما این تمام ماجرا نیست. این دستگاه به عنوان یک دیوایس 90 هرتزی شناخته میشود تا برای اجرای بازی های سنگین و انجام امور روزمره روان باشد. با توجه به حاشیه های کم و لبه های منحنی، نرخ نمایشگر به قاب جلو، 90 درصد است. این عالی است! از همین رو شیائومی Mi 10 Pro به عنوان یکی از موبایل های فول اسکرین بازار ثبت و معرفی شد. یک گوشی با 10 درصد حاشیه.

دوربین و کیفیت تصاویر آن یکی از مسائلی است که هرکسی زمان خرید در لیست اولویت خویش قرار میدهد. گوشی شیائومی می ۱۰ پرو از همین نیاز نهایت استفاده را کرده و تلاش زیادی برای جلب رضایت مشتری به کار برده است. یک دوربین چهارگانه در قاب پشت و یک سلفی جذاب و زیبا در قسمت جلو آن چیزیست که Mi 10 Pro 5G را سربلند میکند. در قسمت دوربین پشت لنز های 108، 8، 12 و 20 مگاپیکسلی را خواهیم داشت و در بخش سلفی نیز لنز 20 مگاپیکسلی مورد استفاده خواهد بود.

دوربین 108 مگاپیکسلی واید اصلی از 8 لنز استفاده کرده و کواد بایر می باشد. میدانید یعنی چه؟ یعنی شما در گوشی شیائومی می ۱۰ پرو یک دوربین با کیفیت فیلم برداری 8K دارید! این لنز با دیافراگم f/1.6.9 به شما لذت عکاسی در شب را هدیه می‌کند. پشتیبانی از فناوری 5G آنقدر مهم است که شاید نیاز نباشد دیگر مشخصات پردازنده را بگوییم. اما درهرحال شیائومی مارا همچنان حیرت زده میکند.

تراشه این موبایل هوشمند Snapdragon 865 می باشد، مانند تراشه گوشی موبایل گلکسی S20 مخصوص آمریکا. شیائومی می ۱۰ پرو در کنار این چیپست از رم های 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی استفاده نموده است. همچنین وظیفه اجرای بازی های سنگین و پرطرفدار برعهده گرافیک آدرنو 650 و اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 خواهد بود.

در بخش باتری نیز هیچ کم و کسری را نمیبینیم. یک باتری با 4500 میلی آمپری احتمالا بهترین ظرفیتی وجود دارد که شیائومی میتوانسته در این پک قرار دهد. همچنین شما یک شارژر 50 واتی دریافت میکنید که در کمتر از حدود 25 دقیقه شیائومی می 10 پرو خود را فول شارژ کنید. بحث را با خبر خوش پشتیبانی از شارژر وایرلس 30 واتی و شارژ بی سیم با توان 10 واتی به اتمام می‌رسانیم.

نظرات و تجربیات کاربری خود را در مورد بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 که آیفون 11 پرو را به چالش می‌کشند، با ما به اشتراک بگذارید.