وقتی صحبت از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا و اینفلوئنسرها میشه یعنی دنبال یه گوشی میگردیم که دوربین یا ست آپ دوربین هاش قوی باشه و بتونه به راحتی محتوای با کیفیتی ضبط کنه از طرف دیگه حافظه گوشی و سرعت عملکردش هم باید مناسب باشه.

همه این صحبت هارو کردم تا بگم اگه دنبال تولید محتوا هستی باید متوجه باشی که گوشی مورد نیازت باید یه سری ویژگی ها داشته باشه و این یعنی حداقل از 7 میلیون تا 50 میلیون باید هزینه کنی!

از طرفی گوشی 7 میلیونی نمیتونه کاری اون گوشی 50 میلیونی میکنه رو بکنه اما کار رو به خوبی راه میندازه در نتیجه هر چقدر پول بدی همونقدر میتونی آش بخوری!

مرتبط: بهترین گوشی‌های شیائومی از 2 تا 10 میلیون بازار

و در نهایت با گوشی ارزون تر از 7 تومن متاسفانه نمیشه خیلی کارای حرفه ای کرد، نه اینکه نتونی محتوا بسازی ها! قطعا میشه اما کیفیت ضبط قطعا به شدت پایین تر از مدل های حرفه ای تره!

بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

صحبت رو کوتاه میکنم بریم سراغ معرفی بهترین گوشی ها برای اینفلئنسرها و تولیدکنندگان محتوا:

Apple iPhone 13 Pro Max

Apple iPhone 13 Pro Max از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

بحث تصویر و عکس و ویدیو که میشه باید اعتراف کنیم ست آپ دوربین های آیفون 13 پرو و افکت ها و ویژگی های نرم افزاری دوربین بهتون این اجازه رو میده تا بهترین تصاویر رو ثبت کنید و بدون شک این گوشی بهترین گوشی برای تولید محتواس.

اما خب قیمتش به شدت بالا و ناراحت کننده اس!

همچنین بخوانید: آیا آیفون 14 ارزش خریدن دارد؟ 

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

بعد آیفون نوبت به رقیب دیرنه اش یعنی سری گلکسی میرسه و پرچمدار این سری S22 الترا با ست آپ 4 دوربین که لنز اصلی 108 مگاپیکسل هستش. این گوشی قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 8k و لرزشگیر حرفه ای تصویر رو داره.

گوشی خیلی خفنی هستش و جدا از تولید محتوا برای هر نوع مصرف دیگه ای مناسبه.

مرتبط: بهترین گوشی‌ها برای عکاسی و ویدیو گرفتن / راهنمای خرید 

OnePlus 10 Pro

OnePlus 10 Pro از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

وان پلاس یک دهه ای میشه که خودش رو به عنوان یک کمپانی گوشی سازی که اهمیت ویژه ای به کیفیت میده معرفی کرده و گوشی های این کمپانی به شدت با کیفیت و ارزشمند هستن قیمتشون هم نسبتا از شیائومی و آنر و هواوی بالاتره.

با این حال گوش های وان پلاس ارزش خرید بالایی داره! وان پلاس 10 پرو هم که پرچمدار 2022 این کمپانی هستش. دوربین 3 گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسل و قابلیت لرزشگیر حرفه ای و ضبط با کیفیت 8K از سایر ویژگی های مهم این گوشی هستش.

Xiaomi 12S Ultra

Xiaomi 12S Ultra از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

شیائومی به ساخت گوشی های ارزون و با کیفیت مشهوره و خداییش هرچی هم میسازه ارزش خرید بالایی داره! اگه بودجه خیلی زیادی ندارین و دنبال گوشی با دوربین خوب و عملکرد روان هستین حتما گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی به کارتون میاد.

اما 12S الترا گوشی میان رده نیست و یک گوشی پرچمدار با ست آپ دوربین خفن و لنز اصلی به شدت بزرگ از کمپانی مطرح Leica هستش این گوشی به جرات یکی از بزرگترین لنزهای دوربین روی گوشی های همراه رو داره.

در نتیجه بدون شک قابلیت تصویربرداری این گوشی از مهمترین ویژگی هاش محسوب میشه لنز اصلی 50 مگاپیکسل هستش و قابلیت تصویربرداری 8K با لرزشگیر حرفه ای هم از سایر ویژگی هاش محسوب میشه.

مرتبط: بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون تومان 

Huawei P50 Pro

Huawei P50 Pro از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

هووای بعد تحریم های آمریکا و تغییر سیستم عامل از گوگل به هارمونی ضرر جبران ناپذیری رو متحمل شد و جایگاه خودش رو تو رقابت با سایر برندها از دست داد! اما همچنان این کمپانی گوشی های نابی تولید میکنه که به شدت ارزش خرید بالایی دارن.

پی 50 پرو از ترکیب 4 دوربین بهره میبره لنز اصلی 50 مگاپیکسل و سایر لنزها به ترتیب 64 ، 13، 40 هستن دوربین جلو یا سلفی 13 مگاپیکسل هستش.

لنز اصلی قابلیت ضبط ویدیو های 4K با لرزشگیر قدرتمند رو داره! لنز ها هم از کمپانی Leica هستن.

Sony Xperia 1 IV

Sony Xperia 1 IV  از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

سونی خیلی وقت از دور رقابت گوشی های هوشمند خارج شده ولی دلیل نمیشه یادمون بره سونی به ساخت دیوایس های الکترونیکی با کیفیت مشهور هست و همیشه گوشی ها خاص و جالبی رو طراحی کرده.

سونی برای این گوشی از ترکیب 4 دوربین استفاده کرده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسل هستش! و این لنز رو مثل همیشه کمپانی آلمانی مطرح Zeiss تولیدکرده! و اذعان دارن این میزان پیکسل واقعی هستش!

قابلیت فیلمبرداری آهسته با کیفیت 4k با سرعت 120 فریم در ثانیه از ویژگی های مهم این گوشی هست! میکروفون قدرتمند با اسپیکر های استریو از سایر ویژگی های این گوشی هستش.


از این بخش به پایین چند مدل نسبتا ارزون قیمت تر رو بهتون معرفی میکنم که به شدت کارایی خوبی دارن!


Xiaomi Redmi Note 11

Xiaomi Redmi Note 11 از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

بهترین گوشی میان رده برای تولید کنندگان محتوا همین گوشی هستش. خوش قیمت و قدرتمنده و تجربه کاربری خوبی رو بهتون ارائه میده.

این گوشی از ترکیب 3 دوربین بهره میبره لنز اصلی 108 مگاپیکسل هست که همراه شده با یک لنز 8 و 2 مگاپیکسلی اما قابلیت ضبط تصاویر 4K وجود نداره اما میتونید ویدیوهایی با رزولوشن 1080 با سرعت 30 فریم در ثانیه داشته باشید.

از سایر ویژگی های ارزشمند این گوشی برای اینفلوئنسرها باتری 5000 میلی آمپری هستش که یه روز کارتون رو راه میندازه و اسپیکر استریو که به شدت به درد میخوره.

مرتبط: بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی 

Samsung Galaxy A73 5G

Samsung Galaxy A73 5G از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

سامسونگ کلا گوشی های زیبا و با کیفیتی تولید میکنه اما قیمتش از سایر رقیباش بیشتره! با این حال همچنان گوشی هاش ارزش خرید خوبی دارن . a73 هم یکی از مدل های میان رده و قدرتمند سامسونگ که ست آپ دوربین قدرتمندی داره و کلا گوشی مناسبی برای تولید محتوا و کارهای اینترنتی هستش ظاهر گوشی هم خیلی جذابه.

دوربین Samsung Galaxy A73 یه ماژول 4 لنزه متشکل از لنز اصلی 108 مگاپیکسل و سایر لنز ها به ترتیب 12 الترا واید، 5 لنز ماکرو و 5 لنز عمق هستش. دوربین جلو هم 32 مگاپیکسله و گوشی قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k و لرزشگیر نسبتا قوی رو داره.

کلا گوشیه خوبیه تو این رنج قیمت.

Xiaomi Poco F4 GT

Xiaomi Poco F4 GT از بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

این گوشی در واقع گوشی گیمینگ سری پوکو هست در نتیجه این گوشی یه جورایی تا دندون مسلح هستش! این گوشی نه تنها پردازشگر حرفه ای داره بلکه از ست آپ دوربین های خوبی هم بهره میبره. یه ماژول سه گانه با ترکیب لنز اصلی 64 با قابلیت ضبط 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و لنز 8 الترا واید و 2 برای عمق میدان دوربین جلو هم 20 مگاپیکسل هست با قابلیت فیلمبرداری HDR

باتری هم قوی هستش و یکروز رو راحت جواب میده البته نه برای گیم بازی کردن! برای تولید محتوا و کار تو نت ! نکته جالب وجود 4 اسپیکر قدرتمند استریو هستش که این خودش به تنهایی برای علاقه مندان به موسیقی و فعالان تولید محتوا در حوزه موسیقی و تصویر شاهکاره!

امیدواریم که از معرفی بهترین گوشی ها برای تولید محتوا لذت برده باشید. قطعا گوشی های دیگه ای هم توی این لیست می تونستن جا بگیرن اما ما بهترین شون رو برای شما معرفی کردیم. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.