Call of Duty Modern Warfare به ریشه‌های مجموعه خود باز می‌گردد. زامبی‌ها را فراموش کنید. نبردهای جنگ جهانی دوم را فراموش کنید. جت‌پک‌ها، اگزو لانچرها و تمام سلاح‌های آینده را فراموش کنید. Call of Duty به یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های موجود خود با انتشار Call of Duty: Modern Warfare برمی‌گردد؛ این نسخه با راه اندازی مجدد تیراندازی اول شخص بسیار مورد ستایش 2007 که در جبهه‌های جنگ قرار داشت، کار خود را آغاز می‌کند. این بار با حقایق جنگی در زمان حال روبه‌رو هستیم. دستگاه‌های قاتل  که در حال حاضر در جنگ‌ها در شرق و روسیه بکار می‌روند. نه خیالات دور از ذهن و داستان‌های علمی. در ادامه تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare MP را برای‌تان درج کرده‌ایم.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare MP

تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare MP

درست قبل از E3 2019 اعلام شد که داستان Call of Duty: Modern Warfare MP لو رفته است اما یک تریلری پخش شد تنها نگاهی اجمالی و جزئیاتی را به ما نشان داد. که این جزئیات شامل زمان انتشار است، که برای 25 اکتبر 2019 تعیین شده است. شما در حال حاضر نیز می‌توانید بازی را در سایت رسمی شرکت اکتیویژن پیش خرید کنید.

در واقع شما می‌توانید Call of Duty: Modern Warfare را قبل از اکتبر بازی کنید! با پیش خرید این بازی، ما پلیرهای PS4 می‌توانیم زودتر از دیگران به نسخه بتای این بازی دسترسی داشته باشیم. در اینجا همه تاریخ‌های انتشار نسخه بتا Call of Duty Modern Warfare برای همه سیستم عامل‌ها ذکر شده است:

  • ۱۲-۱۳ سپتامبر، نسخه پیش خرید بتا برای PS4
  • ۱۴-۱۶ سپتامبر، نسخه آزاد بتا برای PS4
  • ۱۹-۲۰ سپتامبر، نسخه پیش خرید بتا برای PC و Xbox 1
  • ۲۱-۲۳ سپتامبر، نسخه آزاد بتا برای PC و Xbox 1

Call of Duty Modern Warfare MP

از تاریخ منتشر شدن بازی Call of Duty Modern Warfare MP مطلع شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید و ما را همراهی کنید.