انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War Arc

سرانجام تریلر انیمه بلیچ آرک “جنگ هزارساله خونین” منتشر شد و تاریخ انتشار آن نیز مشخص شد. ساخت این پروژه تقریباً ده سال طول کشیده. اما بلاخره بعد از این زمان طولانی برگشته و این بازگشت طرفداران بلیچ رو هیجانزده کرده. استودیو سازنده این سریال پرطرفدار ماوراء طبیعی به طرفدارانش قول داده بود که در سال 2022 بخش تازه ای از این مجموعه منتشر بشه؛ که البته سر قولش هم موند و این موضوع امروز (18 دسامبر 2021) تایید شد. به هر حال، اولین تریلر رسمی از آرک داستانی جدید بلیچ منتشر شده و به نظر می رسه بهتر از بخش قبلی عمل کرده باشه.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه بلیچ Bleach 

تریلر Thousand-Year Blood War

در این بخش میتونید تریلر انیمه بلیچ آرک “جنگ هزارساله خونین” رو تماشا کنید:


همونطور که دیدین اولین تریلر ویدئویی منتشر شده از این انیمه، لحظات مهم و سرنوشت سازی از مانگا رو به نمایش گذاشته. اما مهمترین بخش برای طرفداران بلیچ دیدن دوباره ایچیگو کوروساگی، روکیا کوچیکی و بقیه کارکترها ست. پخش پارت قبلی این انیمه در سال 2012 به اتمام رسید و طرفداران این انیمه مجبور شدن حدود 11 سال برای دیدن ادامه داستان صبر کنن. پس در حال حاضر هیچ چیزی بیشتر از انتشار پارت تازه این انیمه در سال 2022 اهمیت نداره!

تاریخ انتشار فصل جدید بلیچ

در حال حاضر تعداد زیادی مخاطبان این سری عظیم تنها به انتشار تریلر قانع اند. اما اگه شما هم جز اون دسته از طرفدارانی هستین که صبرتون سر اومده، باید بهتون بگیم که متاسفانه باید حدود یکسال دیگه هم صبر کنید. انتشار اولین اپیزود این سریال برای اکتبر سال 2022 برنامه ریزی شده. پس اگه نمیتونین این مدت باقی مونده رو هم صبر کنین یا از اسپویلرها میترسین، میتونین به پیشنهاد Viz Media مانگای آرک جنگ هزارساله خونین رو مطالعه کنین.

شما میتونین جزئیات این خبر رو در اطلاعیه رسمی سایت Crunchyroll بخونین!

در ادامه بخوانید: در مورد آرک جدید Bleach چه می‌دانیم؟