شواهدی که نشان میدهد تیلور سوییفت یک سایکوپت است

حتما این شایعه را شنیده اید که تیلور سوییفت سایکوپت است و ما میخواهیم شواهدی دال بر آن ارائه کنیم. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از تحقیقات روان شناسان، حدود یک درصد از جامعه سایکوپت یا روان پلید هستند. این یعنی در بین هر 100 نفر یک نفر روان پلید است. بالا بودن آمار و ارقام یعنی شما یا با چشم های خودتان روان پلیدی را دیده اید و احتمالا با او قرار گذاشته اید. یا خودتان از روان پلیدان جامعه هستید. اما شاید هنوز هم هستند کسانی که از روان پلیدی چیزی نمی دانند. روان پلید یا سایکوپت به کسانی گفته می شود که رفتارهای ضد اجتماعی دارند، از هم دردی و هم دلی چیزی نمی دانند، پشیمانی در کارشان نیست و رفتار بسیار گستاخانه ای دارند.

این را هم بگویم که روان پلید و جامعه پلید هر دو از زیر شاخه ی یک ناهنجاری روانی هستند که با نام مشکلات روانشناختی ضد اجتماعی شناخته می شوند. جالب است بدانید که خیلی از افراد معروف جامعه مان روان پلیدند! البته جامعه پلیدان ویژگی های رفتاری کاملا متفاوتی دارند و معمولا قاتل زنجیره ای و مجرم از آب در نمیایند. خب حالا ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که راهی برای تشخیص این مشکل هست یا نه؟ بله ! همانطور که در متن های قبل هم گفتم تست های تشخیص روان پلیدی فراوانند و از این میان تست پی سی ای – آر از همه بهتر است. اما متن من در مورد روان پلیدی و راه های تشخیص و حتی درمانش نیست. این بار می خواهم برایتان از ستاره ای بنویسم که به این مشکل مبتلاست. ستاره ی پاپ بین المللی تیلور سوییفت سایکوپت است اگر می پرسید چرا، در ادامه متن با من و مجله وارونه همراه باشید تا از شواهدی که جمع آوری کرده ام برایتان بنویسم.


مرتبط: آیا دونالد ترامپ روانپریش یا سایکوپت است؟ رئیس جمهور آمریکا بیمار روانی است! 


روان پلیدان ظاهری جذاب دارند اما در واقع شخصیتشان خیلی خراب است.

تیلور سوییفت تظاهر میکند که همه بهترین و نزدیک ترین دوستش هستند. اما اگر در یک اتاق با او تنها باشید و درخواست سلفی ندهید روی واقعی اش را میبینید. او هم مثل تمام روان پلیدان دیگر می خواهد زندگی اش نقطه ی تمرکز کل دنیا باشد و در غیر این صورت همه چیز را به هم میریزد.

روان پلیدان معمولا افراد موفقی هستند.

بیشتر روان پلیدان از جمله سوییفت، در زندگی شان موفقند. دختر زیبای داستان ما هم سال گذشته سخنرانی در مجله وال استریت ترتیب داد تا از اهمیت هنرمند و اثر هنرمندانه بگوید. اما چند ماه بعد تمام اکانتش را از اسپاتیفای پاک کرد. مدیران این اپلیکیشن رسما از او خواهش کردند تا برگردد. اما هیچ خواهش و التماسی تاثیر گذار نبود و پرنسس کار خودش را کرد. جالب است بدانید که بعدش چه شد! آخرین آلبومش رکورد فروش را شکست و با فروش 1.28 میلیون دلاری تنها در هفته ی اول چشم همه را از حدقه درآورد. چرا؟ خب معلوم است. نوجوانان و بچه ها به جای گوش کردن به آن در اپ آنلاین اسپاتیفای مجبور به خریندش شدند و این هم نتیجه! سایکوپت ها نابغه اند.

سایکوپت ها باهوشند.

آلبوم رایان آدامز تقلیدی ترک به ترک از کار سوییفت بود. البته با استایلی متفاوت. حالا فکر میکنید واکنش تیلور چه بوده! آیا او پای رادیو نشسته و از این کار خبر دار شده! معلوم است که نه! پس از کجا شنیده؟ حدس من این است که او هنوز هم چک های کلانش را از اسپاتیفای و سایر اپلیکیشن های آنلاین موسیقی دریافت میکند.


مرتبط: بررسی ژن های خوب واقعی ؛ معرفی خانواده ایلان ماسک! 


روان پلیدان به راحتی افراد را مورد تاثیر قرار میدهند.

تیلور نامه ای به یکی از موفق ترین و مشهور ترین شرکت های دنیا نوشت و از آنها درخواست کرد سیاست پخش آنلاین خودشان را به نفع نویسندگان جوان متن آهنگ ها تغییر دهند. باورتان نمی شود که کمپانی اپل به این درخواست تن داد و خیلی سریع روتین کارش را عوض کرد.

سایکوپت ها خیلی متواضع نشان می دهند.

تیلور قصه ما در عین موفقیت و شهرت خودش را بسیار کوچک و خاکی نشان می دهد. دختری که از شهر کوچک آمده و هنوز معصوم است. اما گول این حرکت را نخورید چرا که هدف روان پلیدان از این حرکت چیز دیگری است. آنها می خواهند تهدید کننده به نظر نیایند تا بعدا در عین قدرت کارشان را بکنند. جالب است که سوییف در تمام مصاحبه ها خودش را از سطح پایین جامعه معرفی کرده. این در حالی است که او از یک خانواده قدرتمند آمده و به دلیل همین رفتارش تمام همکلاسی ها و همکارهایش از او متنفرند. شاید این روان پلید می خواهد شما طور دیگری فکر کنید!

روان پلیدان قوانین را رعایت نمیکنند و اعتقاد دارند قانون برای آنها نیست!

اگر من و شما قرار بود در راک فلار پلازا اجرا داشته باشیم احتمالا دستگیر می شدیم. اما او به راحتی تمام تیمش را آورد و اجرا هم کرد. کلی هم سر و صدا کردند و موجب آزار سایرین شدند. شرط میبندم حتی به اندازه ی یک بلیط هم پولی برای آنجا نداده باشد.

روان پلیدان مشکلات رفتاری شان از کودکی بروز میکند.

خانواده سوییفت وقتی او تنها 14 سال داشت به نشویل نقل مکان کردند تا رویاهای دخترشان برای تبدیل به ستاره موسیقی سبک کانتری به واقعیت تبدیل شود. اما واقعا چه میشد اگر خانواده اش جا به جا نمی شد؟ می توانید تصور کنید این دختر نوجوان تا چه حد خانواده اش را تحت فشار قرار داد تا بالاخره جا به جا شدند.

روان پلیدان از دروغ گفتن لذت میبرند

 تیلور از سر به سر گذاشتن دیگران ودروغگویی لذت می برد. حالا میخواهم به متن ترانه هایش توجه کنید.

عشق فقط بازی است. بیا بازی کنیم!

من لیست بلندی از دوست پسرهای سابقم دارم، نمیدانی دیوانه ام

هرچه میخواهی پیدا کن، یک ماهه به هر چه می خواهی برس

من می توانم همه چیز را زیر و رو کنم

در رابطه فقط باید پسرها را اذیت کرد، اینکار را نکنی ضرر کرده ای

عزیزم من کابوسی هستم در لباس رویا

این هم بریده هایی از متن ملکه  ی روان پلیدان! گفتنی ها را گفتم! قضاوت با شما!

در ادامه بخوانید: اسم پسر ایلان ماسک و گریمز “X Æ A-12 ” به چه معناست؟