فصل جدید انیمه بلیچ

فصل جدید انیمه بلیچ یکی از مورد انتظارترین مجموعه های چند سال اخیر بود؛ تا اینکه مدتی پیش اطلاعیه تایید ساخت آرک جدید بلیچ تایید شد و سال های انتظار فندوم به سر رسید. طرفدران این مجموعه بزرگ توقعات زیادی از پارت جدید این انیمه دارند که امیدواریم این خواسته ها از طرف سازندگان سری برآورده بشن. در فصل هفدهم انیمه سریالی بلیچ شاهد معرفی کارکترهای جدید و پیچش های داستانی متفاوت و تازه ای خواهیم بود. اگه از تماشای انیمه یا هرنوع سریال سرگرم کننده ای لذت میبرید، مجموعه بلیچ یکی از بهترین گزینه های شماست.

مرتبط: تریلر انیمه بلیچ آرک “جنگ هزارساله خونین”

انیمه بلیچ درباره ایچیگو کوروساکی، نوجوان نه چندان عادی ژاپنی ست. پخش این سریال از تاریخ 5 اکتبر سال 2004 آغاز شد و تا 27 مارس سال 2012 ادامه داشت. بعد از آن تا امسال وارد یک وقفه طولانی شد و فصل جدیدی از این مجموعه منتشر نشد.

خلاصه ای از گردهمایی بیستمین سالگرد انتشار مانگای بلیچ

بعد از اتمام پخش سری در سال 2012 همه منتظر انتشار بخش پایانی سریال مورد علاقه خودشون بودن؛ تا اینکه در مراسم بیستمین سالگرد انتشار مانگا، تیته کوبو-Tite Kubo، مانگاکای بلیچ (نویسنده و طراح) از وانشات(مانگای تک چپتری) تازه ای که طراحی کرده بود رونمایی کرد. علاوه بر این تیته کوبو اضافه کرد که قراره یه ویدئو انیمیشنی اورجینال OVA با محوریت داستانی این وانشات به عنوان ادای احترام به سریال ساخته بشه.

آشنایی با فرنچایز Bleach

وقایع داستانی بلیچ در شهر کاراکورا تاون در ژاپن اتفاق میفتن. پروتاگونیست اصلی داستان دانش آموز 15 ساله ای به اسم ایچیگو کوروساکی ست. نقطه آغاز داستان زمانیه که ایچیگو طی یک اتفاق به شینیگامی (فرشته مرگ، روحخوار) تبدیل میشه و بعد از این اتفاق برای محافظت از مردم با ارواح شیطانی مبارزه میکنه. ایچیگو در طول این مبارزات چیزهای تازه ای درباره خودش کشف میکنه و با چالش های زیادی رو به رو میشه.

مجموعه بلیچ بعد از گذشت مدت کوتاهی از آغاز انتشار مانگا و انیمه، محبوبیت چشمگیری بدست آورد؛ و این محبوبیت باعث شد سازندگان اثر به فکر گسترش فرنچایز بیفتن. طولی نکشید که بازی های ویدئویی بلیچ، فیلم و رسانه های مختلف دیگه ای از بلیچ تولید و منتشر شد که همگی موفق واقع شدن.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه بلیچ Bleach

لیست عوامل تولید فصل 17 Bleach

تیم صداپیشگی بلیچ مشابه فصل های گذشته است و تغییری نداشته. تنها تغییر به وجود اومده در تیم ویس اکتورها، اضافه شدن صداپیشگان کارکترهای جدید به این تیم بوده. در این بخش میتونین لیست ویس اکتورهای اصلی رو مشاهده کنین

  • ایچیگو کوروساکی: Johnny Bosch در نسخه اینگلیسی و Masakazu Morita در نسخه ژاپنی
  • رِنجی آبارای: Wally Wingert در نسخه اینگلیسی و Kentaro Ito در نسخه ژاپنی
  • روکیا کوچیکی: Michelle Rough در نسخه اینگلیسی و Fumiko Orikasa در نسخه ژاپنی
  • اوروی ایشیدا: Derek Stephen Prince در نسخه اینگلیسی و Noriaki Sugiyama در نسخه ژاپنی
  • نوئل نیلهاشی: Yuina Yamada در نسخه ژاپنی
  • آسامی تانو: Spangle Ninii در نسخه زاپنی

تاریخ انتشار فصل جدید انیمه بلیچ مشخص شد

از زمان بیستمین سالگرد انتشار مانگا شایعاتی درباره انتشار فصل جدید انیمه بین طرفدارن بلیچ پخش شد. مردم تصور میکردن فصل هفدهم سری در اون زمان در مراحل تولید قرار داشته و تا قبل از دسامبر 2021 منتشر میشه. اما از اونجایی که امروز 31 دسامبر سال 2021 هست و فردا سال جدید آغاز میشه؛ واضحه که این شایعات کاملا بی اساس بودن.

اما خبر خوب اینه که تاریخ انتشار فصل هفدهم یا فصل جدید انیمه Bleach برای سال 2022 مشخص شده و به زودی از طریق نتفلیکس و سایر شبکه های اینترنتی قابل تماشا خواهد بود.

مرتبط: در مورد آرک جدید Bleach چه می‌دانیم؟ 

چه تعداد اپیزود برای فصل 17 بلیچ برنامه ریزی شده؟

پیش بینی تعداد قسمت های فصل جدید کمی دشواره؛ چرا که قبل از این سریال از الگوی خاصی پیروی نمیکرده. به عنوان مثال فصل 11 سری تنها 11 قسمت داشت اما فصل چهاردهم 51 قسمت داشت. اما از اونجایی که این فصل اخرین فصل سریال هست و باید آخرین ارک مانگا رو که حدود 200 چپتر داره رو کاملا پوشش بده؛ میتوینم انتظار تعداد اپیزودهای زیادی رو داشته باشیم. احتمال میدیم اخرین فصل انیمه بلیچ بین 50 تا 68 قسمت داشته باشه.

آیا این فصل از انیمه بلیچ همچنان به سانسور کردن مانگا ادامه میدهد؟

گفته شده اخرین فصل انیمه بلیچ کاملا به مانگا وفاداره و هیچ سکانس حذف یا سانسور شده نداره و کاملا بدون سانسوره. بنابراین مخاطبان باید خودشون رو برای دیدن فایت های زننده هم آماده کنند. حتی احتمال اینکه بعضی از قسمت های این فصل R-rated باشه و فقط برای مخاطبان بزرگسال قابل تماشا باشه، وجود داره.

موفقیت فصل هفدهم بلیچ قبل از انتشار

امتیازی که فصل شانزدهم بلیچ در نظرسنجی عمومی سایت IMDB بدست اورد، به نوعی نشان دهنده کیفیت کل سری بود. این فصل امتیاز 9.0 از 10 رو در این سایت بدست آورد؛ و حالا فصل هفدهم هم موفق شده به اعتبار فصل قبلی امتیاز 8.7 از 10 رو بدست بیاره.

لطفا نظرات خودتون رو درباره فصل های قبلی انیمه Bleach با ما درمیون بذارید!