هرگز به فکر سفر به این منطقه نباشد ! حتی اگر ماشین زمان داشتید !

 خطرناک ترین جای زمین کجاست ؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید تاریخچه ی سیاره مان رابررسی کنیم! با ما باشید تا با هم ببینیم خطرناک ترین جای زمین کجاست !

خب اگر هم اتفاقی ماشین زمانی گیرتان افتاد لطفا زمانش را به 100 میلیون سال قبل در مراکش بر نگردانید !

 چون آنجا دقیقا خطرناک ترین جای زمین است ! چرا ؟؟؟ خب با ما باشید تا ببینیم چرا!


سیاره ی ما زمین؛ متراکم ترین سیاره ی منظومه ی شمسی است!!!


گروهی بین المللی به نام کم کم و به سر پرستی دیرینه شناس،نزار ابراهیم ، مناطق جنوبی مراکش را در تحقیقاتی عظیم و دقیق بررسی کردند!

 ابراهیم از نتیجه ی تحقیقاتشان در سخنرانی که در دانشگاه پورتموث داشت پرده برداری کرد ! بر اساس گفته های این دیرینه شناس این قسمت از زمین خطرناک ترین جای سیاره ما بوده است!

 پس به نفع مسافران زمان است که آنجا را به عنوان مقصد انتخاب نکنند! علتش هم این است که بزرگترین دایناسورهای تاریخ جهان در آن مناطق زندگی می کردند!

این هفته نتایج بررسی های این گروه تحقیقاتی در ژورنالی به نام زوکیز چاپ شد!

 

دانشگاه پورتموث هم به نحوی از این بررسی ها تجلیل کرده و گفته که این اولین بررسی فسیلی است که تا این حد با دقت انجام شده و نتایج فوق العاده هستند!

خب ! برگردیم به زمان کرتاسه ! در آن دوره زمین پر از رود های عظیم و صخره های سخت بوده! خانه ی دایناسور های عظیمی که از هوا گرفته تا زمین ، همه جا را با قدم های خود می لرزاندند!

غذا در آن دوران برای این موجودات ما قبل تاریخ به وفور یافت می شد!

چرا که رودخانه های بزرگ و عظیم این منطقه پر از ماهی های خوشمزه بودند!

نزار ابراهیم برای این پروژه کل دنیا را سفر کرده ! و از کلیکسیون های فسیلی متفاوتی دیدن کرده تا در این مورد اطلاعات بیشتری به دست بیاورد! بر اساس گفته های او کامل ترین نمونه های فسیلی قرن گذشته در کلکسیون ساهارا قرار دارد!

محققان در تلاشند تا بتوانند تصویری از مکان که خطرناکترین جای زمین نام گرفته تهیه کنند!

تصویری از زمین که با دایناسور های عظیم الجثه پر شده! دایناسور هایی که دندان هایی مانند کوسه دارند!

هیچ جانداری دوست ندارد حتی تصویر این منطقه از زمین را ببیند چه برسد به اینکه در چنین جایی زندگی کند! البته اگر شما هم مثله دایناسور ها در صدر زنجیره ی غذایی باشید عاشق این جور جاها می شوید !