تفریحات آنتالیا

افرادی که قصد دارند به صورت مجردی به سفرهای تفریحی بروند باید در نظر بگیرند که بهتر است شهری مناسب را برای سفر انتخاب کنند. پیشنهاد ما انتخاب شهر آنتالیا در کشور ترکیه است که یک شهر زیبا با امکانات و تفریحات فوق العاده هیجان انگیز به حساب می‌آید. در این مقاله سعی کردیم تا تجربیات سفر به آنتالیا را برای شما جمع آوری کنیم. از جمله امکاناتی که در این شهر تفریحی وجود دارد می‌توان به هتل مجردی آنتالیا، سواحل جذاب، کشتی‌های دیدنی، تور جیپ سافاری و از این دست اشاره کرد. به هر حال اگر می‌خواهید به صورت مجردی، یک سفر بی‌نظیر به شهر آنتالیا داشته باشید، توصیه می‌کنیم که حتماً از مکان‌های تفریحی زیر دیدن کنید.

اگر به کشتی کروز نروید، ضرر کرده‌اید

زمانی که به آنتالیا می‌روید باید بدانید که اگر نتوانید از سواحل و کشتی‌های آن استفاده کنید سفرتان را به بیهودگی گذرانده‌اید. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که به کشتی کروز سری بزنید و بلیط تور این کشتی را تهیه نمایید. هیجان انگیزترین امکانی که در این کشتی وجود دارد صرف ناهار روی عرشه آن است که بسیار دل انگیز خواهد بود.

افزایش آدرنالین با تله کابین

استفاده از تله کابین در هر جای جهان هم که باشد بسیار لذت بخش است. در آنتالیا نیز به دلیل داشتن ارتفاعات بسیار چشم نواز باید از این امکان استفاده کرد. کافی است که خود را به کوه‌های تاهتالی برسانید و بلیط تله کابین را تهیه کنید. عکاسی در این مکان تفریحی واقعاً هیجان انگیز خواهد بود. توصیه می‌کنیم که حتماً از این تفریح مناسب نهایت استفاده را ببرید.

تفریح جذاب آنتالیا با سافاری جیپ

اگر می‌خواهید در دل طبیعت و یا حتی در بعضی از قسمت‌های کویر آنتالیا، رانندگی ‌کنید تا حس و حال تازه‌ای در شما ایجاد شود، چرا به تور تفریحی یک روزه سافاری نمی‌روید. قطعاً این تفریح از جمله بهترین تفریحات مجردی در آنتالیا به شما می‌رود که در چند ساعت می‌توانید بهترین کیف دنیا را کنید. علاوه بر رانندگی، امکانات دیگری مانند ناهار و نوشیدنی نیز در این تور تفریحی به شما داده خواهد شد.

هتل های دارای استخر آب گرم در آنتالیا

حتماً می‌دانید که آب گرم چقدر می‌تواند برای بدن مفید باشد. در بعضی از هتل‌های آنتالیا چشمه‌ یا استخرهای آب گرم بسیار شگفت انگیزی وجود دارد که اگر از آنها استفاده نکنید، عمرتان را باخته‌اید. فقط در نظر داشته باشید قبل از آنکه هتلی را رزرو کنید، حتماً اطلاعات کافی از امکانات آن را بدست آورید. برای نمونه می‌توانید از هتل اورنج کانتی یا هتل رکسوس پریمیوم استفاده کنید. این دو هتل استخرهای آب گرم بسیار خوبی دارند. البته از هتل‌های دیگری مانند هتل تایتانیک و هتل دلفین ایمریا نیز برای این منظورمی‌توان استفاده کرد.

بازدید از مکانی دیدنی مثل موزه آنتالیا

اگر علاقمند به آثار تاریخی هستید، به هیچ‌وجه موزه تاریخی آنتالیا را از دست ندهید. زمانی که وارد این موزه می‌شوید، به وسایل قدیمی و کهنه‌ای برمی‌خورید که مشاهده هر کدام از آنها شما را حیرت زده خواهد کرد. ناگفته نماند که تمامی وسایل این موزه مربوط به دوره عثمانی بوده و از قدمت بسیار زیادی برخوردار هستند. در هر حال یک روز خود را حتماً به بازدید از این موزه اختصاص دهید.

میانه‌تان با چتربازی چطور است

هیجان… هیجان… هیجان… تنها چیزی که باید در مورد تفریح چتربازی گفت همین است. با توجه به اینکه در کشور خودمان چنین تفریحاتی را نداریم یا حداقل خیلی کم پیش می‌آید که به تورمان بخورد، لذا توصیه‌ی اکید داریم که حتماً از این تفریح دلهره‌آور اما جذاب در آنتالیا استفاده کنید. مدت چتربازی در ارتفاع 300 تا 700 متری حدوداً نیم ساعت است که می‌تواند حسابی به شما خوش بگذرد. عکس و فیلم گرفتن از چتربازی‌تان را نیز فراموش نکنید.