افسردگی به زودی درمان خواهد شد !!!

درمان افسردگی با سیلو سایبین از تازه ترین خبر های دنیای پزشکی است !!! درمان افسردگی با سیلوسابین می تواند به راحتی مشکلات شما و علائم آزار دهنده ی این بیماری شایع را از بین ببرد !

پس با ما همراه باشید تا از جزییات این خبر مطلع شوید !!!


با این 6 راهکار از رخت خواب بیرون بیاید و افسردگی را شکست دهید!

آیا من افسردگی دارم یا فقط ناراحتم؟ 


قارچ های جادویی با داشتن سیلوسایبین و بروز کمترین اثرات جانبی جزو بهترین درمان ها برای افسردگی شما هستند !!!

سیلوسایبین جزو مواد روانگردان محسوب می شود ! به همین خاطر با وجود کارایی در پزشکی ، هم چنان غیر قانونی محسوب می شود !!! این را هم بگویم که این ماده برای بسیاری از بیماری های روان شناختی که درمانی ندارند بهترین درمان ممکن است !! 

در حال حاضر داروی مورد استفاده برای افسردگی ماریجواناست ! و این گیاه در اکثر افراد توهم زایی دارد !! پس اگر درمان با سیلوسایبین مجاز اعلام شود با رشد قارچ های جادویی می توان به راحتی به این ماده ی شیمیایی دسترسی پیدا کرد !!

نیک ملین ، مدیر کمپانی اکترین بیو میگوید…

استخراج سیلوسایبین از قارچ ها بسیار گران تمام می شود ! پس اگر قرار است ما از این دارو در درمان افسردگی استفاده کنیم باید روشی ارزان تر پیدا کنیم ! روشی مقرون به صرفه که با تولید انبوه این ماده هم خوانی داشته باشد !!!

از او این رو محققان به تولید سیلوسایبین از راه های دیگر رو آورده اند !! مثلا تولید شیمیایی این ماده در آزمایشگاه ها !!! تولید اندک این ماده با استفاده از باکتری ای کولی در حال حاضر به ثمر نشسته است !!!

اما تولید باکتریایی این ماده عوارضی دارد که تولید قارچی ندارد !!! پس در حال حاضر تولید قارچی هنوز بهترین گزینه برای استخراج سیلوسایبین به شمار می رود !!

افسردگی

خب دلیلش این است که سیلوسایبین در قارچ های جادویی بدون هیچ ماده ی افزودنی انجام می شود !!

قارچ با استفاده از شکر و سایر مواد تغذیه ای رشد می کند ! و بدون هیچ ماده ی افزودنی سیلوسایبین تولید میشود !

به این روش تهیه ی سیلوسایبین دنووو گفته می شود !! مشکل این جاست که تولید سیلوسایبین با روش دنوو خیلی هزینه بر است !!! چرا که یکی از آنزیم های کلیدی تولید این ماده به خودی خود در باکتری ها فعالیت نمیکند!!

به همین علت باید ماده ای بسیار گران به باکتری ها اضافه شود تا آنزیم کار کند !!! کل این پروسه بسیار گران تمام می شود !!!

اما همان آنزیم در قارچ های جادویی بدون هیچ مشکلی فعال می شود !!!

آنزیم تهیه ی سیلوسایبین در قارچ ها به خوبی عمل می کند !! این یعنی تولید این ماده دارویی در قارچ بسیار ارزان تمام خواهد شد !!!

علاوه بر این قارچ ها در تولید انبوه واکنش بهتری از خود نشان می دهند ! سال های سال است از این ماده در تهیه ی آبجو استفاده می شود و ما به خوبی نحوه ی عملکرد این قارچ را می دانیم !!!

از طرف دیگر میدانیم که باکتری ای کولی در حین تولید سیلوسایبین از خودش مواد جانبی ترشح میکند که برای انسان مضر هستند و نباید در تولید پایانی محصول باشند !!!

مشکلاتی که باید در راه تولید این ماده حل شوند !!

در ساختار سیلوسایبین گروهی خاص از فسفات ها قرار دارند !!! وقتی مولکول به حالت فعال خود می رسد این گروه از فسفات ها از ساختار اصلی جدا می شوند!

این همان مشکلی است که باید حل شود !!! در تولید نهایی این دارو نیمی از سیلوسایبین بدون فسفات است ! یعنی نیمی از محصول تولید شده عملا کارایی ندارد !!

این مشکل بسیار مهم باید قبل از تصمیم گیری به تولید انبوه این دارو حل شود !!!

برای حل این مشکل نیاز به مهندسی متابولیک داریم !!! خوبی تولید سیلوسایبین این است که روشش مشخص است ! پس به خودی خود نصفه راه را آمده ایم و تنها باید این مشکل را حل کنیم !!!

مشتقات تولیدی …

تولید انبوه سیلوسایبین با استفاده از پرورش قارچ ها راه بسیار خوب و به صرفه ای است !!! اما محققان گفته اند که در حین تولید این ماده یک سری مشتقات دیگر هم تولید می شوند که مد نظر ما نیستند !  

خب قارچ ها مولکول هایی تولید می کنند که بسیار شبیه به سیلوسایبین هستند !!! جداسازی و تفکیک این دو مولکول از هم بسیار سخت است !!!

قرار است یک سری تحقیقات کامل بر روی این ماده انجام شود ! در واقع هدف تولید سیلوسایبین با روش های متفاوت است تا بالاخره بتوان از بهترین راه بهترین مولکول های سیلوسایبین را تولید کرد !!!

این تحقیقات و تولید این مولکول ها به کمپانی به نام اکتارین بیو واگذار شده است !!! البته کارهای تحقیقاتی این پروژه توسط دانشگاه کوپنهاگن انجام می شود !!!

قرار است این دو موسسه تحقیقاتی ،در کنار هم این دارو را به تولید انبوه برسانند ! و البته بر روی مشتقات ناشی از این تولید هم تحقیق کنند !

پس هدف این است که این دارو به مقیاس کیلوگرمی تهیه شود !

مشتقات این دارو جداسازی شوند ! و از آنها در دنیای علم استفاده شود !

پس تولید این دارو به تنهایی می تواند پاسخ بسیاری از سوال های ما و درمان بسیاری از بیماری های مزمن باشد !!!

به امید آن روز !!!