دنباله لایو اکشن Kingdom در دست ساخت است! کارگردان فیلم و تیم بازیگری باز خواند گشت

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. وبسایت رسمی فیلم لایو اکشن Kingdom در خبری اعلام کرد که دنباله لایو اکشن Kingdom در دست ساخت است! این لایو اکشن اقتباسی از روی مانگای تاریخی Yasuhisa Hara به نام کینگدام Kingdom است.

Shinsuke Satō هم برای کارگردانی این قسمت بازخواهد گشت! Kento Yamazaki, Ryō Yoshizawa و Kanna Hashimoto نیز برای ایفای نقش دوباره در نقش Xin و Yin Zheng و He Liao Diao باز خواهند گشت. قسمت اول این فیلم در آوریل 2019 در ژاپن به اکران درامد و در سه روز اول اکران خود حدود 506,861 بلیط را به فروش رسانیده است. درامد این فیلم در سه روز اول معادل 53.2 میلیون دلار امریکا بوده است! این فیلم در ادامه اکران خود موفق به فروش 4.11 میلیون بلیط شد. درامد کلی این فیلم حدود 5.73 ین معادل 53.2 میلیون دلار آمریکا بوده است. Funimation این لایو اکشن را در Anime Expo در ماه جولای به نمایش دراورد. بعد از آن این فیلم را در ماه اگوست در سینماهای امریکا و کانادا به اکران در اورد.


راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

داستان مانگای تاریخی این اثر درباره پسر برده ای به نام Xin و آرزوی او برای تبدیل شدن به ژنرال ایالت Qin است. Xin به Ying Zheng پادشاه جوان ایالت Qin کمک می کند تا به خواسته خود یعنی متحد کردن چین برسید. Xin در تلاش است تا تبدیل به یک فرمانده مناسب برای ارتشی شود که توان شکست دادن و اتحداد هفت ایالت را داشته باشد.

دنباله لایو اکشن Kingdom

همچنین در مجله وارونه به جز دنباله لایو اکشن Kingdom در باب انیمه بخوانید:


مانگای امپراطوری Kingdom از سال 2006 در مجله هفتگی Young Jump شروع به پخش کرده است. جلد پنجاه و هفتم این اثر در تاریخ 19 مارس 2020 منتشر شده است. Yasuhisa Hara گفته است که برنامه دارد این مانگا را تا جلد صدم ادامه دهد. از روی این مانگا هم انیمه ای تلویزیونی در سال 2012 ساخته شده است. فصل دوم این انیمه هم در سال 2013 منتشر شده است. Funimation هر دو فصل انیمه Kingdom را در آمریکای شمالی استریم کرده است. همچنین هردو فصل این انیمه را در دیسک های DVD منتشر کرده است.

فصل سوم این انیمه از شبکه NHK در تاریخ 5 آوریل شروع به پخش کرده است. Funimation نیز این انیمه را همزمان با پخش از تلویزیون ژاپن در سراسر دنیا استریم کرده است. این انیمه از قسمت پنج به بعد به دلیل وضعیت اضطراری که در ژاپن به خاطر ویروس کرونا COVID_19 پیش امده بود، تاخیر خورده است. نظر شما درباره این فرانچایز زیبا چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار در باب انبمه بخش اخبار انیمه مجله وارونه را دنبال کنید!