یافتن تصاویر با گوگل از این به بعد آسان‌تر خواهد بود! هنگامی که روزانه عکس هایی می گیرید ،آسان می شود که در زیر عکس های دیگری که گرفته اید پنهان شود و ممکن است پیدا کردن تصویری که می خواهید برای شما سخت‌تر شود. اکنون یک ویژگی جدید در Google Photos به شما  این امکان را می دهد که تصاویر را با متن در آنها جستجو کنید تا بتوانید به سرعت آنچه را که می خواهید پیدا کنید. حتی می توانید هنگام یافتن متن ، متن را کپی و جایگذاری کنید.

ابزار جدید ، پیدا کردن دستور العمل ذخیره شده ، یادداشتی بامزه که از آن عکس گرفته اید یا شماره حساب بانکی خود را آسان تر می کند. همچنین می توانید از آن برای اشاره کردن عکسی که از رمز عبور Wi-Fi ، کارت ویزیت یا شماره تلفن استفاده کرده اید ، استفاده کنید.

لنزهای Google از این ویژگی جستجوی قدرت استفاده می کنند. نرم افزار جستجوی تصویر این شرکت در Google Photos برای Android موجود است. با این حال هنوز هم ممکن است مشکلاتی داشته باشد، بنابراین اگر هنوز آن را نمی بینید ، چند دفعه بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که برنامه به روز شده است.


هشت مورد از بهترین اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

چگونه گیف بسازیم؟ راهکاری ساده برای ساخت تصاویر متحرک کوتاه / GIF 

بهترین اپلیکیشن‌های افکت گذاری عکس

بهترین نرم افزارهای رایگان ویرایش عکس 2020 ؛ جایگزین های رایگان فوتوشاپ


یافتن تصاویر با گوگل

در اینجا نحوه استفاده از ابزار جستجوی Google Photos برای یافتن عکسهای شما آورده شده است. می توانید هر متنی را که روی عکس قرار دارد کپی و چسباندن کنید.

1. برنامه Google Photos را باز کنید.

2. روی نوار جستجو ضربه بزنید و آنچه را که به دنبال آن هستید تایپ کنید. به عنوان مثال ، اگر در Yelp یا Google Maps از کافی شاپی که می خواهید امتحان کنید، عکس گرفته اید، کافی است قهوه یا نام تجاری آن را تایپ کنید.

3. هنگامی که Google تصویر را برای شما پیدا کرد، روی آن ضربه بزنید.

4. بر روی دکمه Google Lens در پایین صفحه ضربه بزنید. مربعی با یک نقطه در مرکز.

5- گوگل تمام متن های موجود در عکس را برجسته می کند. روی کلماتی که می خواهید کپی کنید ضربه بزنید.

6. کپی کردن متن را انتخاب کنید.

7. اکنون می توانید متن را در هر کجا که نیاز دارید، مانند برنامه پیام ها یا مرورگر، بچسبانید.

برای نکات بیشتر Google آماده هستید؟ این پیکان عظیم را برای جهت گیری در Google Maps و چگونگی خاموش کردن آن در حال حاضر بررسی کنید.


امیدواریم راه حل یافتن تصاویر با گوگل برای شما موثر باشد.