و بالاخره رسیدیم به روز رونمایی از آیفون SE جدید! همین تازگی جدیدترین نسل از آیفون SE معرفی شد و خبر خوب برای کسانی که آیفون هشت رو دوست داشتن اینه که این گوشی بدنه آیفون 8 رو داره و به نوعی آیفون 8 آپگرید شده هستش و از این نظر میتونه راضی کننده باشه. از نظر حافظه داخلی هم اپل شما رو ناامید نمیکنه و تا 265 گیگابایت فضا رو میتونید توی این دستگاه داشته باشید؛ در کنار 64 و 128 گیگابایت! 

نسخه 64 گیگاباتی با قیمت 399 دلار، نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 449 دلار و نسخه 256 گیگابایتی با قیمت  549 دلار به فروش میرسن. که خب نسخه 64 به درد نمیخوره این کسایی که آیفون دارن یا داشتن میدونن پس میمونه نسخه 128 و 256 که این دو مدل هم قیمت بالایی دارن با توجه به رقبای اندرویدی زیبا و قدرتمند چینی!!

صفحه نمایشگر SE از نوع «Retina HD» هست و قابلیت هایی از جمله پشتیبانی از «HDR10» و «Dolby Vision» رو هم در کنار قابلیت «True Tone» درون خودش داره ! ولی چون بدنه مال آیفون 8 هستش حاشیه های بسیار بزرگ آیفون انتظار شمارو میکشه اونم وقتی که رقبا با قیمت ها کمتر از این دارن نمایشگر های بدون حاشیه عرضه میکنن

استفاده از چیپست A13 Bionic توی آیفون ها کار بی سابقه ای نیست این چیپست تو آیفون 11 استفاده شده و این بار آیفون SE هم از همین پردازنده درون خودش بهره میبره. دوربینمون هم از نوع  12 مگاپیکسله که بازهم توی آیفون ها چیز بی سابقه ای نیست.


OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro معرفی شدند؛ هیولاهای زیبا !


اگر گوشیتون توی آب افتاد هم نگران نباشید چون آیفون SE به مدت سی دقیقه توی عمق یک متری از سطح اب دوام میاره. موبایل جدید آیفون یک ویژگی ظاهری هم داره که توی این روزها ممکنه به مزاق همه خوش نیاد؛ حاشیه نسبتا زیاد در بالا و پایین خودش! که البته دکمه Home رو هم درون خودش داره. هوم میتونه خاطره بازی خوبی برای همه باشه، ولی باید دید کاربردهاش در چه حدیه.


جدیدترین گوشی های بهار و تابستان 2020 ؛ خبری خوش برای گوشی باز ها !!!! 


اگر به پرتره هم علاقه دارید، توی دوربین این موبایل قابلیتی به اسم «سنجش عمق تک‌چشمی» قرار داره که تشخیص عمق چهره رو خیلی راحت تر کرده. برای فیلمبردارها هم لرزشگر به خصوصی کار گذاشته شده تا با خیال راحت به فیلمبرداریشون بپردازن و از ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه همراه با صدای استریو لذت ببرن! SE از روبرو هم مجهز به یک دوربین 7 مگاپیکسلیه که قابلیت های پرتره که قبل تر بهش اشاره شد در اون هم حضور داره. 


نحوه پاک کردن اطلاعات آیفون قبل از فروختن ! 


قاب پشتی آیفون SE از شیشه ساخته شده و باقی مشخصاتش تقریبا با آیفون 8 مو نمیزنه. این موبایل از قابلیت شارژ بی سیم هم پشتیبانی میکنه که از قرار معلوم شارژ دستگاه توی نیم ساعت از صفر به پنجاه درصد میرسونه!

اندازه نسل دوم آیفون SE هم 4.7 اینچ هست که 0.7 اینچ نسبت به نسل قبلی رشد داشته. آیفون مورد بحث قراره که از روز جمعه توی سه رنگ قرمز، سفید و مشکی عرضه بشه.


بعد از رونمایی از آیفون SE جدید حالا نوبت شما میشه که نظرتون رو درباره این موبایل بهمون بگید. توی کامنت ها منتظریم.