سنگ های قابل پوشیدن BodyRocks فرکانس های موسیقی را بوسیله ویبره به بدن شما منتقل می کند!

سنگ های منتقل کننده موسیقی BodyRocks راهی برای فعالیت بیشتر ! ما قبلا هم دیوایس هایی که به شما امکان احساس موسیقی را می دهند مشاهده کرده بودیم. دیوایس هایی نظیر » The Basslet اولین ساب ووفر سایز ساعت مچی و جلیقه های مخصوصی که توسط کمپانی Subpac تولید شده اند . اما این دیوایس ها  تنها قادر هستند لرزش بیس را به قسمت های مشخصی از بدن شما منتقل کنند. اما سنگ های قابل پوشیدن BodyRocks کمی متفاوت تر هستند. این سنگ ها قادر هستند تمامی فرکانس یک موسیقی را به هر بخش بدن که میخواهید منتقل کنند!

در مرکز این سیستم یک کمربند وجود دارد که به دور کمر بسته میشود و در واقع گیرنده موسیقی از گوشی های هوشمند (Android / ioS) بوسیله بوسیله بلوتوث است. این کمربند بوسیله مبدل (ترنسدیوسرهای متعدد) بیس موسیقی را بوسیله ویبراتورها بصورت ریتمیک به کمر شما منتقل میکند. همچنین این سیستم قابلیت ارسال موسیقی بصورت بلوتوث به هدفون و اسپیکر را دارد و در نهایت این کمربند فرکانس های انتخاب شده را می تواند به بیش از 40 سنگ نصب شونده بر روی بدن منتقل کند.

اما این سنگ های کوچک چه هستند؟ خب، آنها دیوایس های مجهز به مبدل های تخت هستند که در زمان پخش موسیقی به لرزه می افتند. این سنگ ها بوسیله نوار های چسبنده مخصوص به بدن متصل می شوند.

بوسیله اپلیکیشن اختصاصی این برنامه می توانید فرکانس های متفاوت موسیقی را به بخش های مختلف بدن اعمال کنید. این بدین معنی است که برای مثال شما می توانید بیس را به سرشانه و کمر ( بوسیله کمربند)، صداهای زیر را به ساعد و صدای های میانه را به ران پا منتقل کنید!

سنگ های منتقل کننده موسیقی BodyRocks

اگر کاربرها ایده ای برای ارسال فرکانس های صوتی به بخش های مختلف بدنشان ندارند. اپلیکیشن این برنامه پری ست های مختلفی برای توزیع فرکانس صوتی به نقاط مختلف دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. این برنامه همچنین برای کنترل شدت لرزش هر سنگ استفاده می شود.

شما می توانید این سنگ ها را با شارژر وایرلیس QI شارژ کنید و با هر بار شارژ می توانید 4 الی 6 ساعت از این دیوایس استفاده کنید. این سنگ ها دارای گواهینامه IP68 هستند به این معنا که عرق کردن مشکلی را ایجاد نمی کند، همچنین شاید شنا کردن هم مشکلی ایجاد نکند البته اگر نوار های چسبنده به بدن هم در برابر آب مقاوم باشند.

سنگ های قابل پوشیدن BodyRocks در کمپینی در وب سایت Indiegogo قرار گرفته است و اگر مبلغ مورد نیاز برای تولید انبوه جمع آوری شود این محصول قرار است با قیمت پایه 229 دلار با دو سنگ به فروش برسد. زمان انتشار رسمی هنوز مشخص نیست.

 

همچنین بخوایند »

سیستم صوتی دینامیک متمرکز ، موسیقی را به طور مستقیم به گوش سرنشین های خودرو می رساند

Mirror اولین کارت صدای اختصاصی برای زن ها !

انتشار آلبوم Mezzanine مسیو اتک بر روی DNA و درون اسپری گرافیتی !