Kimetsu no Yaiba: Demon Slayer

تریلر جدید فصل دوم انیمه شیطان کش Demon Slayer منتشر شده و اطلاعات تکمیلی و هیجان انگیزی درباره درگیری بین هاشیراها و شیاطین در اختیار مخاطبانش قرار داده. در این تریلر شاهد مروری به روی داستان هستیم. از آغاز سفر تانجیرو و و قتل عام خانواده اش تا اتفاقات قطار موگن. علاوه بر این کارکتر های جدید و ویس اکتورهای اونها به ما معرفی میشن. و کلی جزئیات دیگه که باهم در این مطلب به اونها میپردازیم.

فصل اول شیطان کش

اوپنینگ انیمه Demon Slayer

فصل اول انیمه Demon Slayer در سال 2019 و در قالب یک مجموعه شونن 26 قسمتی منتشر شد. داستان این انیمه درباره پسر جوانی ست که تمام اعضای خانواده اش توسط شیاطین کشته شده اند. همه به جز خواهر کوچکترش، نزوکو. البته نزوکو تنها به دلیل وجود خون شیاطین توی رگ هایش زنده مونده. و این یعنی خودش تبدیل به یکی از شیاطین شده. اما همونطور که میدونید از محبت خارها گل میشود. عشق خواهر و برادری که بین نزوکو و تانجیرو وجود داره مانع نزوکو برای تغذیه کردن و کشتن برادرش میشه. و حتی از اون محافظت میکنه. و تانجیرو در عوض سوگند میخوره تا خواهرش رو از این درد نجات بده و اون رو به هر قیمتی که شده به انسان تبدیل کنه. پس در آزمون ارتش شیطان کش ها شرکت میکنه و وارد مسیری خطرناک میشه.

شیطان کش: قطار موگن

انیمه سینمایی Demon Slayer: The Infinity Train یکسال بعد از انتشار فصل اول و در تاریخ 16 اکتبر 2020 منتشر شد. این انیمه سینمایی درباره یکی از ماموریت های تانجیرو برای محافظت از یک قطار دربرابر یکی از شیاطین رده بالا و قدرتمنده. در این انیمه بیشتر با یکی از هاشیراهای شیطان کش به نام کیوجیرو رنگوکو آشنا میشیم. البته از قبل معرفی و بررسی انیمه Demon Slayer: The Infinity Train در سایت وارونه قرار گرفته که میتونید در صورت تمایل بخونید.


فصل دوم شیطان کش (Demon Slayer: Second Season)

طبق اطلاعاتی که از طریق تریلرهای این فصل از انیمه بدست آوردیم، اولین آرک داستانی این فصل اتفاقات بین فصل اول و سینمایی قطار موگن رو پوشش میده. و بیشتر به شخصیت پردازی هاشیراها و روابط شون باهم دیگه از جمله هاشیرای صدا، حشره و شعله میپردازه. و اینطور که پیداست از طرف دوم ماجرا یعنی شیاطین هم غافل نشده. و با توجه به اینکه در این فصل شیاطین رده بالای بیشتری حضور دارن، به احتمال زیاد تعداد سکانس های فایت هم افزایش پیدامیکنه. پس خوب خودتون رو آماده کنید.

جزئیات پخش فصل دوم

اولین قسمت از فصل دوم انیمه Kimetsu no Yaiba در تاریخ 10 اکتبر 2021 مصادف 18 مهر ماه سال 1400 از طریق شبکه داخلی ژاپن به روی آنتن خواهد رفت. اما جای نگرانی نیست. نسخه زیرنویس اینگلیسی اون به صورت همزمان توی شبکه اینترنتی فانیمیشن – Funimation برای طرفداران خارجی آپلود میشه.

اپیزود اول قراره به نوعی حفره بین فصل اول و سینمایی رو پر کنه. بنابراین اگه قطار موگن رو تماشا نکردین هیچ اشکالی نداره و میتونین مستقیما به سراغ تماشای فصل دوم برین. این اپیزود با عنوان Flame Hashira, Rengoku Kyojuro هم شناخته میشه، مختص به هاشیرای شعله، یعنی رنگوکو کیوجیرو ست. و داستان از جایی آغاز میشه که رنگوکو ماموریت تازه خودش رو میپذیره و مقر هاشیراها رو به مقصد قطار بینهایت ترک میکنه. این اپیزود برخلاف سایر قسمت ها که بین 20 تا 25 دقیقه هستن، حدود یک ساعته و کل پارت اول سریال رو دربرگرفته.

قسمت دو تا هفتم سریال مربوط به وقایع قطار بینهایت هستن. میشه گفت سینمایی به نوعی تکرار شده. اما این تکرار خالی از لطف هم نیست. نزدیک به 70 سکانس به آرک قطار موگن اضافه شده و موسیقی متن کاملا متفاوتی برای این قسمت درنظر گرفته شده.

تریلر

توی تریلر تصاویر جدید از شیاطین نزدیک به موزان دیدیم. و کارکتر داکی – Daki با گفتن جمله “راز داشتن یه زندگی طولانی، سکوت کردن دربرابر چیزای وحشتناکیه که میبینی” به ما معرفی شد. ویس اکتور این کارکتر خانم میوکی ساواشیرو هستن که کارنامه درخشان و بلندبالایی که دارن باعث بالارفتن توقعات مخاطبان از این کارکتر تازه وارد شده. ایشون قبل از این شخصیت کیراری در انیمه Kakegurui و بیشامون در Noragami رو دوبله کردن و در انیمه Hunter x Hunter به جای کوراپیکا صداپیشگی کردن. و قراره در این پروژه درکنار هانائه ناتسوکی در نقش تانجیرو و سائوری هایامی در نقش هاشیرای حشره ( شینوبو کوچو) بدرخشه.

تم موسیقی این فصل هم مثل فصل گذشته به عهده لیسا – LISA خواننده جوان و محبوب تایلندیه که در آسیا طرفداران زیادی داره. اسامی تم های موسیقی هم در این تریلر مشخص شده. تم اوپنینگ فصل دوم Akeboshi و تم اندینگ Shirogane نام دارن.

علاوه بر موسیقی تیتراژهای ابتدا و انتهای انیمه، اعلام شد که طراحی اوپنینگ و اندینگ برعهده Aimer بوده. ایشون اسم Zankyosanka رو برای اوپنینگ و اسم Asa Ga Kuru رو برای اندینگ انتخاب کردن.