فصل سوم انیمه ?Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon به دلیل شیوع کرونا تاخیر خورد!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبر ناراحت کننده ای وبسایت رسمی لایت ناول ?Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon اعلام کرد. که فصل سوم انیمه ?Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon به دلیل شیوع کرونا ویروس COVID_19 به مهر ماه 2020 یا دیرتر تاخیر خواهد خورد! که به طور قطع برای منتظران فصل سوم انیمه Danmachi خبر بدی بود.

قرار بوده است که فصل سوم انیمه Danmachi در جولای، مصادف با تیر ماه 2020 پخش شود. اما بعد از تصمیم سازنده ها زمان پخش انیمه به اکتبر 2020 مصادف با مهر ماه 2020 یا دیرتر تاخیر خورده است. فصل سوم این اثر با نام Dungeon ni Deai o Motomeru no wa Machigatteiru Darō ka III  یا همان Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? III منتشر خواهد شد.


تیم سازنده فصل سوم انیمه Danmachi

  • کارگردان: Hideki Tachibana
  • طراح شخصیت: Shigeki Kimoto
  • کارگردان بخش صدا: Jin Aketagawa
  • موسیقی: Keiji Inai
  • تولید کننده: SB Creative Corp و EGG FIRM
  • تولید کنده انیمیشن: J.C. Staff

J.C. Staff با اقتباس از روی رمان کوتاه ?Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon با نویسندگی Fujino Ōmori و طراحی Suzuhito Yasuda این انیمه را در سال 2015 آغاز کرد. Sentai Filmworks حق مالکین این انیمه را در آمریکای شمالی به دست آورد. Crunchyroll هم همزمان با انتشار انیمه Danmachi در ژاپن آن را اینترنتی استریم کرده است.

فصل سوم انیمه Danmachi


همچنین در مجله وارونه در باب انیمه بخوانید:


این فرانچایز دارای یک لایت ناول انشعابی نیز با نام Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Sword Oratoria و به نویسندگی Fujino Ōmori می باشد. این سری انشعابی نیز سال 2017 تبدیل به یک انیمه با نام Sword Oratoria: Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? On the Side شده است. Sentai Filmworks حق مالکیت این اثر را نیز بر عهده دارد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

همچنین این سری دارای یک فیلم سینمایی با نام Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?: Arrow of the Orion می باشد. این سینمایی در تاریخ فوریه 2019 در ژاپن اکران شده است. همچنین این انیمه سینمایی در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، تایوان، کره جنوبی، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایلند اکران شده است. Sentai Filmworks نیز این انیمه را در 23 جولای در ایالات متحده اکران کرده است.

فصل دوم این انیمه هم از 12 جولای تا 27 سپتامبر در حال پخش بوده است. Sentai Filmworks حق مالکیت این فصل را نیز داشته است. همچنین این فصل در Crunchyroll استریم شده است. یک OVA هم برای این انیمه در تاریخ 27 ژانویه برای این انیمه منتشر شده است.

نظر شما درباره انیمه Danmachi چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از تمامی تاخیرات در پخش انیمه ها، بخش انیمه های تاخیر خورده را دنبال کنید.