میان رده ای خوش چهره و خوش قیمت !

HMD Global کمپانی صاحب امتیاز برند نوکیا که به تولید گوشی های میان رده شهرت دارد، به تازگی جدیدترین محصول مقرون به صرفه خود نوکیا 7.1 را معرفی کرد،  میان رده ای قدرتمند با طراحی جذاب و کیفیت ساخت بالا که به راحتی می تواند تبدیل به یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده در سال 2018 بشود !

نوکیا 7.1

نوکیا 7.1 اولین گوشی نوکیا است که از تکنولوژی PureDisplay بهره می برد. در نتیجه می تواند تصاویری با کیفیت HDR را به نمایش بگذارد! اندازه نمایشگر 5.8 اینچ است و در بالای نمایشگر نیز ناچ وجود دارد، رزولوشن صفحه 1080 * 2280 پیکسل است و نسبت نمایشگر به بدنه برابر با 19:9 است.


همچنین بخوانید

آیا نگاه کردن به گوشی باعث نابینایی می شود ؟

با سامسونگ گلکسی نوت ۹ بصورت کامل آشنا شوید + ویدیو نگاه نزدیک

آنر پلی اولین گوشی گیمینگ آنر معرفی شد ! زیبا اما نه چندان قدرتمند !

مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR


در بخش سخت افزاری نوکیا از ست آپ قدرتمندی برخوردار است، چیپست قدرتمند اما میان رده Snapdragon 636، همراه شده با 3 و 4 گیگ رم و 32 و 64 گیگ حافظه داخلی! پردازشگر تصویر نیز Adreno 509 است که از عملکرد مناسبی برخوردار است.

در بخش نیز نوکیا 7.1 از دو دوربین در پشت بهره می برد، ترکیب یک لنز 12 مگاپیکسلی + یک لنز 5 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی AI برای باز کردن قفل گوشی است.

نوکیا 7.1بدنه از جنس شیشه است و در سه رنگ مشکی، آبی و استیل تولید شده، فریم دور نیز از جنس آلومینیوم است ، اما گوشی از شارژ وایرلس پشتیبانی نمیکند ( با توجه به رنج قیمت منطقی است)، باتری دارای قدرتی برابر با 3,060 میلی آمپر است که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند!

همانند اکثر گوشی های نوکیا این گوشی نیز بخشی از برنامه اندروید وان گوگل است در نتیجه تا دو سال بروزرسانی نرم افزاری گارانتی شده است! نوکیا 7.1 با اندروید OREO ارائه می شود اما بروز رسانی به اندروید پای نیز در ماه نوامبر امکان پذیر است.

پیش خرید نوکیا 7.1 از امروز آغاز شد و از 18 اکتبر / 6 آبان بصورت رسمی عرضه می شود.