این کنسول 100 دلاری همراه شده با بازی هایی نظیر Final Fantasy VII و Tekken 3

سونی برای عقب نماندن از کمپانی رقیب یعنی نینتندو اقدام به عرضه کردن نسخه مینی پلی استیشن با نام پلی استیشن کلاسیک / PlayStation Classic کرده است. این کنسول در واقع جایگزین نسخه اصلی است که در سال 1994 منتشرد شد. پلی استیشن کلاسیک که تنها 100 دلار قیمت دارد همراه شده با 20 بازی جذاب، محبوب و خاطره انگیز….


همچنین بخوانید »

همه چیز درباره ی PS۵ ، پلی استیشن جدید Sony

پلی استیشن ۴ پرو قرمز به بهانه عرضه بازی اسپایدرمن منتشر می شود

مهمترین بازی های معرفی شده سونی در E۳ ۲۰۱۸


پلی استیشن کلاسیک که تقریبا سایزش نصف کنسول اصلی است. قرار است در 3 دسامبر / 12 آذر به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد انتشار پلی استیشن روانه بازار شود. 

تا کنون نام 5 بازی ار میان 20 بازی مشخص شده است! بازی هایی نظیر : Final Fantasy VII ،Tekken 3 ،Jumping Flash, R4: Ridge Racer Type 4، و Wild Arms. بنا به گفته سونی در PlayStation blog همه این بازی ها قابل اجرا در فرمت اصلی خود هستند.

این کنسول همراه شده با دو دسته کنترلر به سبک طراحی PS1 یعنی خبری از شوک و  آنالوگ نیست.! همچنین این کنسول قابلیت اتصال از طریق HDMI را دارد و یک کارت حافظه مجازی برای ذخیره بازی ها در نظر گرفته شده است. منبع تغذیه هم دیگر آداپتوری نیست و حالا شما برای شارژ و راه اندازی کنسول می بایست از کابل میکرو USB استفاده کنید.

تصمیم سونی برای عرضه مخصول مینیاتوری به نظر با الهام از کمپانی رقیب نینتندو صورت گرفته و عرضه پلی استیشن کلاسیک کم شباهت به عرضه نینتندو classic NES و نینتندو  SNES که به ترتیب در سال 2016 و 2017 منتشر شدند. گرچه نینتندو در عرضه این محصولات به تعداد مناسب با مشکلات زیادی مواجه بود.

پیش فروش پلی استیشن کلاسیک به زودی آغاز می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید

آیا بازی های ویدیویی خشن باعث رفتارهای خشونت آمیز در افراد می شوند؟

این کارتریچ، Game Boy (آتاری دستی) قدیمی شما را تبدیل به سینت آنالوگ می کند