کانر مک گرگور در میامی فلوریدا بازداشت شد.!!!

قهرمان اسبق دو دسته وزنی UFC ، کانر مک گرگور بازداشت شد . مک گرگور برای گرفتن و شکستن موبایل یکی از هوادارانش متهم به ارتکاب دو جرم شده است. دیروز عصر کانر در محوطه خارجی Miami Beach hotel گوشی یکی از هوادارانش را به زور می گیرد و بعد از شکستن و خورد کردن آن زیر پایش، گوشی را نیز با خود می برد!!!

کانر مک گرگور دیروز ساعت 5.30 بعد از ظهر به وقت محلی در فلوریدا آمریکا دست گیر شد. او متهم به زورگیری و رفتار مجرمانه شده است. او در بازداشگاه Turner Guilford Knight Correctional Center ساعاتی را سپری کرد و سپس با قرار وصیقه $12,500 دلاری تا زمان دادگاه آزاد شد. 

همچنین بخوانید »

 

در ادامه ویدیو زمان خروج کانر از بازداشتگاه را تماشا کنید.

احمد عبدیرزاک / Ahmed Abdirzak ساکن انگلیس شخصی است که کانر گوشی او را شکسته ، وی به پلیس گفت »

“من و کانر در ساغت 5.20 دقیقه عصر دوشنبه در حال خروج از هتل بودیم، زمانی که من خواستم سلفی بگیرم، کانر با ضربه ای به دست من باعث افتادن گوشی از دستم شد،بعد گوشی رو زیر پاهاش خورد کرد آخر سرهم گوشی رو با خودش برد!!!!”

کانر مک گرگور با این رفتار های خشونت آمیز غریبه نیست تو سال 2018 ابتدا روزنامه های محلی دوبلین ایرلند خبر از درگیری کانر در باری با مافیای ایرلند دادن، بعد اون درگیری کانر به اتوبوس حامل ورزشکارای یو اف سی ( اتوبوسی که حبیب توش بود ) حمله کرد که اخبار و اطلاعاتش رو می تونین بصورت کامل از اینجا بخونید، و در نهایت برای سومین بار کانر بعد از درگیری های پایان مبارزه با حبیب متهم به پرداخت 50 هزار دلار و 6 ماه محرومیت از شرکت در مسابقات ورزشی و UFC شد.

به محض دریافت اطاعات بیشتر از طریق همین پست شما رو مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره درگیری جدید کانر چیه؟؟؟ لطفا نظرات و حدسیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.