انیمه های شبیه انتقام جویان توکیو

با معرفی بهترین انیمه های شبیه توکیو ریونجرز در خدمت شما هستیم. انیمه انتقام جویان توکیو – توکیو ریونجرز – یکی از محبوب ترین و خلاقانه ترین انیمه های چند وقت اخیر است. این انیمه، با ترکیب داستان یک گروه گانگستری و عنصر سفر در زمان، به اثری کم نظیر و جذاب تبدیل شده است. مهم ترین دستاورد انیمه توکیو ریونجرز، این است که صرفا یک شونن عادی درباره رسیدن به رویاها نیست. بلکه یک دغدغه مشخص دارد. و یکی از مشکلات جامعه را بدون شباهت به یک پیر پر حرف که فقط می خواهد بقیه را نصیحت کند، به زیبایی به تصویر می کشد.

مرتبط: سوالاتی که فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز باید پاسخ دهد! 

فصل سوم انیمه توکیو ریونجرز تایید شد + تریلر و تاریخ پخش!به روزسانی تیر 1402 

در این مطلب، می خواهیم انیمه هایی را به شما معرفی کنیم که اگر از انیمه انتقام جویان توکیو لذت برده اید، باید تماشا کنید. این انیمه ها، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند؛ بنابراین کاملا طبیعی است که کاملا شبیه توکیو ریونجرز نباشند. با این وجود، می توانند تجربه هایی مشابه را برای مخاطب رقم بزنند. پس تا آخر این لیست همراه مجله وارونه باشید.

معرفی انیمه های شبیه انیمه Tokyo revengers

1. Koukou Butouden Crows

انیمه های شبیه توکیو ریونجرز
  • ژانر: اکشن، مدرسه ای، شونن
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 6.8
  • سال انتشار: 1994
  • مدت زمان: 46 دقیقه

این انیمه، درست مثل انیمه توکیو ریونجرز، به موضوع گنگ های نوجوانان می پردازد و درباره پسری جوان به نام هارومیچی است. که به مدرسه ای پسرانه به نام سوزوران انتقالی می گیرد. در این مدرسه، بدترین خلافکارهای نوجوان دور هم جمع شده اند. و از آنجا که چنین کسانی، همیشه مورد نفرت جامعه هستند، مدرسه سوزوران بسیار بدنام است. از طرف دیگر، شخصیت اصلی، هارومیچی، یک آدم بیخیال است که اتفاقا وقتی پای دعوا وسط بیاید، عملکرد فوق العاده ای از خودش نشان می دهد!

انیمه سینمایی Koukou Butouden Crows به دلیل خشونت و فحاشی، با درجه سنی R منتشر شده است. امتیاز این انیمه در مای انیمه لیست، 6.8 است. این امتیاز، خیلی هم بد نیست؛ ولی عالی هم نیست. پس چرا این انیمه در لیست ما حضور دارد؟ به نظر می رسد سلایق کاربران مختلف، با هم فرق دارد. چون همین انیمه، در IMDB امتیاز 7.9 را کسب کرده است. اگر کلا امتیاز را در نظر نگیریم، با توجه به اینکه انیمه Koukou Butouden Crows درست مثل توکیو ریونجرز نشان می دهد دنیایی که برخی نوجوانان در آن قدم می گذارند، چقدر می تواند ترسناک و خطرناک باشد، می توان آن را یک گزینه خوب برای طرفداران توکیو ریونجرز به حساب آورد. همچنین، این انیمه، یک انیمه قدیمی است؛ پس حال و هوای نوستالژیکی دارد.

مرتبط: 20تا از بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری)


2. Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin

  • ژانر: درام، تاریخی، سینن، هیجان انگیز
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 8.5
  • سال انتشار: 2012
  • تعداد قسمت ها: 26

انیمه رنگین کمان، به دوران بعد از جنگ جهانی دوم می پردازد. زمانی که مردم زندگی بسیار سختی داشتند. در این زمان، خلافکارهای کم سن و سال، در یک مرکز خاص نگهداری شده، و توسط گارد آنجا، و یک دکتر عجیب و غریب، به شکل وحشیانه ای شکنجه می شدند. با وجود اینکه ممکن است از دور انیمه رنگین کمان بسیار تاریک و سرد به نظر برسد، ولی در واقع پر از امید است. این انیمه، حول هفت هم سلولی می چرخد که تلاش می کنند امید را در قلب هم زنده نگه دارند و به عشق یکدیگر است که به نفس کشیدن ادامه می دهند.

مثل انیمه انتقام جویان توکیو، در انیمه رنگین کمان نیز گروه هایی بدنام را داریم که در باطن خوش قلب هستند و انگیزه شان از دست زدن به بسیاری از کارها، بهبود شرایط همدیگر است. اگر از فضای انیمه توکیو ریونجرز لذت بردید و همچنین از انیمه های جنایی خوشتان می آید، انیمه رنگین کمان برای شما گزینه بسیار مناسبی است.

در ادامه بخوانید » تریلر + معرفی انیمه Wind Breaker ، گنگستران توکیو


3. Ikebukuro West Gate Park

  • ژانر: معمایی، درام
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 6.8
  • سال انتشار: 2020
  • تعداد قسمت ها: 12

انیمه Ikebukuro West Gate Park کمی با سایر انیمه های این لیست متفاوت است. هر چند به طور کلی، شباهت هایی به انیمه توکیو ریونجرز دارد: خلافکارها، گنگ ها، دوستی، و پروتاگونیست هایی که بیشتر از تلاش برای نجات خودشان، سعی می کنند بقیه را نجات دهند.

انیمه Ikebukuro West Gate Park درباره رهبر یک گروه خلافکار به نام ماکوتو است که به خاطر بیخیالی و توانایی اش در حل مشکلات شناخته می شود. با وجود اینکه او علاقه چندانی به فعالیت در گروهش ندارد، اما پس از قتل یکی از نزدیکانش و دعوای شدید گروه با یک گنگ دیگر، مسیرش عوض می شود…


4. Boku Dake ga Inai Machi

  • ژانر: درام، معمایی، روانشناختی، ماوراء الطبیعی
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 8.3
  • سال انتشار: 2016
  •  
  • تعداد قسمت ها: 12

انیمه شهری که من تنها در آن گمشده ام، نه درباره گنگ هاست و نه درباره خلافکارها. با این وجود، طرح کلی آن با انیمه توکیو ریونجرز مشابه است. این انیمه، پروتاگونیستی دارد که مثل تاکه میچی، به گذشته سفر می کند تا جلوی کشته شدن دختری که دوست دارد را بگیرد.

انیمه شهری که من تنها در آن گمشده ام، که بیشتر با نام فراموش شده شناخته می شود، درباره مردی جوان و افسرده به نام ساتورو فوجینوماست. که می تواند بعد از رخ دادن یک اتفاق بد، به چند دقیقه قبل برگردد تا جلوی آن را بگیرد. البته او کنترل کاملی روی این توانایی ندارد. بعد از اینکه مادر ساتورو به قتل می رسد، ساتورو متوجه می شود که ممکن است قتل مادرش ارتباطی با قتل تعدادی از همکلاسی ها و دوستانش در دوران ابتدایی باشد. و این دقیقا زمانی است که او به 18 سال قبل برمی گردد…


5. Steins;gate

  • ژانر: علمی تخیلی، درام، روانشناختی، هیجان انگیز
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 9.1
  • سال انتشار: 2011
  • تعداد قسمت ها: 24

انیمه دروازه اشتاین، که به عنوان یکی از برترین انیمه های علمی تخیلی تمام دوران شناخته می شود، داستان رینتارو، دانشمندی است که رفتار عجیب و دیوانه واری دارد. او در طی چند سالی که با چند نفر در یک آزمایشگاه همکاری می کرده، تقریبا هیچ کار مفیدی را پیش نبرده است و بیشتر در خیالات سیر می کند. تا اینکه یک روز، متوجه می شود راهی برای ایمیل فرستادن به گذشته، و سفر در زمان پیدا کرده است.

درست مثل انیمه فراموش شده، در انیمه دروازه استاین هیچ خبری از گنگ های خلافکار نیست. و بیشتر روی قضیه “کسی که به گذشته می رود تا یک دختر را نجات دهد” تمرکز شده است. البته ماجرا فقط همین نیست. در این انیمه، شما با شخصیت پردازی های عالی، داستانی پر احساس، و نظریه های محکم علمی روبرو هستید. پس اگر موضوع سفر در زمان در انیمه توکیو ریونجرز چندان برایتان جا نیفتاده و با آن کنار نیامده اید، انیمه دروازه استاین گزینه بسیار مناسبی برای شماست. چرا که توضیحاتی منطقی و علمی برای هر چیز ارائه می دهد.


6. Orange

  • ژانر: درام، عاشقانه، علمی تخیلی، مدرسه ای، شوجو
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 7.6
  • سال انتشار: 2016
  • تعداد قسمت ها: 13

انیمه نارنجی، یک انیمه عاشقانه و سرشار از احساسات است که تفاوت های زیادی با توکیو ریونجرز دارد. با این وجود، موضوعی را خیلی خوب نشان داده: نجات دادن یک نفر که حالا دیگر نیست.

این انیمه، درباره دختری نوجوان به نام ناهو است که یک روز، نامه ای مرموز از طرف خود آینده اش دریافت می کند. در این نامه، ناهوی آینده، توصیه هایی حیاتی به ناهوی حالا کرده و از او خواسته به حرف هایش مو به مو گوش کند تا در آینده حسرت به دل نباشد. مهم ترین توصیه ای که ناهوی آینده در نامه هایش از آن نام برده، مراقبت از کاکرو ناروسه است. یکی از دوستان ناهو که مادرش به تازگی خودکشی کرده و به شدت تنهاست. طبق چیزی که ناهوی آینده گفته، کاکرو قرار است چند وقت دیگر در یک تصادف جان خود را از دست بدهد. و ناهو باید تمام تلاشش را بکند تا زندگی کاکرو را وارد مسیر بهتری کند.


7. Darker than black

  • ژانر: اکشن، معمایی، علمی تخیلی، هیجان انگیز
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 8.1
  • سال انتشار: 2010
  • تعداد قسمت ها: 25

انیمه تاریک تر از سیاهی، یک تفاوت بسیار بزرگ توکیو ریونجرز دارد: و آن هم این است که برای مدت زیادی بسیار تاریک، بدون امید، و بدون احساس به نظر می رسد. ولی این نکته، به معنای این نیست که طرفداران انیمه توکیو ریونجرز نمی توانند از تاریک تر از سیاهی لذت ببرند.

انیمه تاریک تر از سیاهی، درباره افرادی است که در ازای دریافت قدرت هایی فراطبیعی، احساساتشان را از دست داده اند. پس از پدیدار شدن دو دروازه عجیب و مرموز به نام های دروازه بهشت و دروازه جهنم، برخی افراد قدرت هایی فوق العاده به دست آوردند. این افراد، با نام “رسانا” معروف شدند. در ادامه، ستارگان واقعی از آسمان ناپدید شدند و جای آنها را، ستاره هایی تقلبی گرفتند که در واقع نشانه زنده بودن هر کدام از رساناها هستند.

خیلی از افراد رسانا، توسط پلیس تحت تعقیب هستند. بسیاری از آنها، به مافیا و گروه های مختلف خدمت می کنند. بسیاری دیگر نیز به بهانه های مختلف کشته می شوند. و پروتاگونیست اصلی، هِی، که یک شخصیت کاملا خاکستری است و جزئی از همین افراد رساناست، در ظاهر یک جنایتکار سرد و بی احساس است. اما در واقع، کسی است که می تواند ثابت کند احساسات رساناها می توانند حفظ شوند و تغییری نکنند.


8. Re:Zero − Starting Life in Another World

  • ژانر: ماجراجویی، اکشن، ایسکای، فانتزی، روانشناختی
  • امتیاز در مای انیمه لیست: 8.1
  • سال انتشار: 2016
  • تعداد قسمت ها: 25

انیمه ری زیرو: شروع زندگی در یک دنیای دیگر، درباره مردی جوان به نام ناتسوکی سوبارو است که در دوران مدرن در ژاپن زندگی می کند. و یک زندگی کاملا نرمالی دارد. تا اینکه یک روز به شکل عجیبی، وارد یک دنیای دیگر می شود. انگار که یک نفر او را از یک دنیای دیگر احضار کرده باشد. کم کم، او با شرایطش کنار می آید و دوستانی پیدا می کند. تا اینکه بعد از یک حادثه، متوجه می شود که توانایی خاصی دارد: اگر سوبارو توسط کسی کشته شود، می تواند پس از مرگ به مدتی قبل از حادثه برگردد و اوضاع را تغییر بدهد. مثل آب خوردن به نظر می رسد؛ نه؟ ولی اصلا اینطور نیست. سوبارو هر بار درد مردن را حس کرده و باری سنگین را روی دوشش حمل می کند. بدترین جایش آنجاست که او نمی تواند درباره این موضوع به کسی بگوید..!


انیمه های شبیه Tokyo revengers

به پایان لیست معرفی بهترین انیمه ها برای طرفداران توکیو ریونجرز رسیدیم. سعی کردیم در این لیست، تنوع کافی وجود داشته باشد تا هر کس با هر سلیقه ای بتواند لذت ببرد. به همین دلیل از انیمه های عاشقانه گرفته تا انیمه های تاریک و گانگستری، از هر سبکی، انیمه هایی در این لیست حضور داشتند. شما چه انیمه هایی را توصیه می کنید؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

در ادامه بخوانید:

بررسی انیمه توکیو ریونجرز؛ هیتلر را نجات دهید!