به تازگی اولین فصل انیمه توکیو ریونجرز – انتقام جویان توکیو – به پایان خود رسیده است. آن هم نه پایانی که قضایا را به یک سرانجام درست و حسابی برساند؛ بلکه پایانی که چندین پرونده باز را به پرونده های باز قبلی اضافه می کند! حالا، مخاطبان بی شمار این انیمه محبوب و مشهور، مشتاق فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز هستند تا جوابی برای سوالات خود دریافت کنند. و همچنین ادامه قصه تاکه‌میچی و سفرش برای نجات دادن تومان و هینا را ببینند. اما فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز باید چه سوالاتی را پاسخ دهد؟ با مجله وارونه همراه باشید. در ادامه بخوانید » فصل سوم انیمه توکیو ریونجرز تایید شد + تریلر و تاریخ پخش!به روزسانی تیر 1402 

خرید انواع محصولات انیمه ای از فروشگاه وارونه

13/ تاکه‌میچی چطور می تواند نائوتو را پیدا کند؟  آیا او همچنان می تواند به گذشته برگردد؟

همانطور که در قسمت پایانی دیدیم، به دلیل تغییرات بزرگی که در گذشته ایجاد شدند، در زمان حال، تاکه‌میچی به یکی از رده بالاهای تومان تبدیل شده و دیگر با نائوتو در ارتباط نیست. نه شماره او را دارد، و نه دقیق می داند که کجاست. اصلا پلیس شده؟ آیا همچنان در همان جای قبلی زندگی می کند؟مرتبط: بررسی انیمه Tokyo revengers ؛ هیتلر را نجات دهید! 

اگر تاکه‌میچی بخواهد همچنان به گذشته برگردد – که احتمالا به خاطر نجات دادن دراکن و چیفویو همین کار را می کند – به نائوتو نیازی حیاتی دارد. او بدون نائوتو نمی تواند به گذشته برگردد و در زمان حال، اطلاعات کاربردی و چندان زیادی هم ندارد تا بتواند به کمک آنها کاری انجام دهد.

12/ اصلا آیا نائوتو و هیناتا زنده هستند؟

هیناتا در فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز

هیناتا که به احتمال 99 درصد به رحمت خدا رفته؛ اصل کاری نائوتو است. اگر تاکه میچی یکی از رده بالاهای تومان است، پس یعنی هرگز جلوی قطار نیفتاده و نائوتو هم هرگز او را نجات نداده است. این یعنی تاکه میچی هرگز به نائوتو درباره مرگش نمی گوید و در نتیجه، همه چیز شکل دیگری می گیرند و تغییر می کنند. بعلاوه اینکه احتمالش خیلی زیاد است که نائوتو همراه هیناتا کشته شده باشد.

حتی اگر نائوتو زنده باشد، آیا خاطرات اتفاقات قبلی را به یاد دارد؟ یا نه؟ اگر تاکه میچی با او دست دهد باز هم می تواند به گذشته برگردد؟ یا به دلیل تغییرات عظیم دیگر اینکار امکان پذیر نیست؟ باید تا انتشار فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز صبر کرد و دید.

همچنین بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی که نباید از دست بدهید!

بهترین انیمه های دبیرستانی ؛ معرفی 16 انیمه برتر دبیرستانی 

11/ آیا در حال حاضر تاکه‌میچی تبدیل به یکی از اهداف پلیس شده است؟

توکیو مانجی گنگ، دیگر آن گروه آرمانی و صاف و ساده ای نیست که باجی آرزویش را داشت. “تومان” تبدیل به یک نام سیاه و وحشتناک شده است. تومان دیگر رهبر افسانه ای اش، مایکی، و قلبش، دراکن را ندارد. و درگیر انواع و اقسام جنایات شده است. با توجه به اینکه تاکه میچی یکی از رده بالاهای این گنگ است، قطعا او هم درگیر کارهایی شده. بنابراین، احتمالش کم نیست که تبدیل به یکی از اهداف مهم پلیس شده باشد.

اگر واقعا اینطور شده باشد، و نائوتو هم همچنان به عنوان مامور پلیس فعالیت کند، احتمالش وجود دارد که تاکه میچی و نائوتو بتوانند از این طریق هم را پیدا کنند. ولی… به نظر می رسد مجازات بزرگی در انتظار تاکه میچی باشد..!

مرتبط: بهترین انیمه های کارآگاهی

10/ چه کسی به چه کسی در لحظه آخر شلیک کرد؟

این یک حقه قدیمی است. من دیگر گول نمی خورم!! اول یک نفر اسلحه را به سمت یک شخصیت مهم نشانه می رود، بعد صفحه سیاه می آید و همزمان با پدیدار شدن صفحه سیاه، صدای شلیک می آید. معمولا در اینجور شرایط، بعدا مشخص می شود که یا تیر خطا رفته، یا به یک نفر دیگر شلیک می شود، یا اینکه یک نفر دیگر از پشت ظاهر می شود و به کسی که در ابتدا اسلحه را نشانه گرفته بوده، شلیک می کند. اگر توکیو ریونجرز طبق مورد آخر پیش برود، احتمالا کسی که شلیک کرده میتسویاست. – یک احتمال قوی تر هم وجود دارد: کازوتورا. در ادامه متن به این نکته اشاره می کنم.

البته یک تئوری دیگر هم می شود مطرح کرد. تاکه میچی قبل از اینکه برای اولین بار به گذشته برود، با قطار تصادف کرده بود و تجربه ای نزدیک به مرگ داشت. اگر کیساکی به تاکه میچی شلیک کرده باشد، ممکن است او دوباره سفر به گذشته را بدون واسطه تجربه کند.  

9/ میتسویا و مایکی در چه حال هستند؟

مایکی در فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز

«مایکی غیب شده، میتسویا هم زحمت حضور در جلسات را به خودش نمی دهد». این جملات تنها حرف هایی بودند که ما درباره مایکی و میتسویا از زبان بقیه شنیدیم. می شود از این حرف ها برداشت کرد که مایکی دیگر رسما خودش را از تومان جدا کرده و میتسویا هم چندان با اقدامات جدید موافق نیست. با شناختی که در این چند وقت از او پیدا کردیم، بعید است که از شرایط کنونی رضایت داشته باشد. پس چرا مثل مایکی خودش را از تومان جدا نکرده؟ آیا میتسویا و مایکی همچنان با هم در ارتباط هستند؟ باید ببینیم.

همچنین بخوانید: انیمه سگ های ولگرد بانگو ؛ سوالاتی که باید پاسخ داده شوند! 

8/ انگیزه و هدف کیساکی دقیقا چیست؟

درگیری داخلی تومان، کشته شدن دراکن، کشته شدن هیناتا و تاکه میچی، کشته شدن باجی و کازوتورا، تغییر مایکی، تغییر 180 درجه ای تومان، کشته شدن چیفویو، و… . همه اینها زیر سر چه کسی است؟ تتا کیساکی. خب، چرا؟ آیا کیساکی صرفا یک قدرت طب خودخواه است؟ که حاضر است در راه رسیدن به هدفش دست به هر کاری بزند؟ یا انگیزه و هدف دیگری دارد؟ واقعا چه هدفی اینقدر بزرگ است که کیساکی به خاطرش چنین نقشه های دقیقی برای نابود کردن همه چیز و همه کس بکشد؟!

7/ منظور کیساکی از “قهرمان من” چه بود؟

زمانی که کیساکی اسلحه را به طرف تاکه میچی نشانه گرفته بود، در حالی که قطره ای اشک از چشمش می چکید، به تاکه میچی گفت: «خداحافظ، قهرمان من». واقعا؟ یعنی… واااااقعا؟؟!!! مشکل این بشر دقیقا چیست؟ چه می خواهد؟ معنی این بازی هایی که به راه انداخته چیست؟ کدام قهرمان؟ تاکه میچی که تمام مدت علیه کیساکی اقدام می کرده! یعنی تاکه میچی در جدیدترین ورژن گذشته کاری برای کیساکی کرده و حالا خودش خبر ندارد؟

6/ چرا چیفویو اینقدر راحت حرف های کیساکی را پذیرفت؟

کیساکی در فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز

در قسمت 24 انیمه انتقام جویان توکیو، کیساکی خیلی صادقانه جلوی چیفویو و تاکه میچی اعتراف کرد که مقصر مرگ باجی و رخ دادن هالوین خونین، خودش است ولی حالا پشیمان است! بعد آن دو را به صرف نوشیدنی دعوت کرد (که همگی حدس می زدیم مسموم است!). رفتار تاکه میچی کاملا قابل انتظار بود. ولی واقعا توقع نداشتم چیفویو اینقدر راحت سکوت کند و بعد فقط بگوید: «باشه». اگر او فقط نوشیدنی را قبول نمی کرد، در دام کیساکی نمی افتاد.

چیفویو احساسات محکمی نسبت به باجی داشت همیشه به او احترام می گذاشت. کنار آمدن با مرگ باجی برای او بیش از حد دشوار بود. بعلاوه اینکه او از همان اول می دانست که همه این ها تقصیر کیساکی است. زمانی که کیساکی خواست با او و تاکه میچی صحبت کند، احتمالا چیفویو حدس زده بود که یک دام برایشان پهن شده است. پس چرا اینقدر راحت دم به تله داد؟ آیا صرفا از روی خستگی از شرایط و میل به پایان دادن همه چیز بود؟ یا اینکه نقشه ای مطمئن کشیده بود؟ اصلا آیا ممکن است بفهمیم علت این حرکت چیفویو در قسمت پایانی دقیقا چه بوده؟

همچنین بخوانید:

بهترین انیمه های کوتاه ؛ انیمه هایی که کمتر از 20 قسمت دارند! 

بهترین کارگردان های انیمه را بشناسید!

5/ آیا تاکه‌میچی می تواند چیفویو را هم نجات دهد؟

اگر زمان حال را در نظر بگیریم، چیفویو مرده است. او توسط کیساکی به قتل رسیده است. با این وجود، مهم ترین هدف تاکه میچی از سفر به گذشته، این است که دوستانش را از مرگ نجات دهد. اگر تاکه میچی بتواند دوباره به گذشته برگردد، می تواند چیفویو را هم نجات دهد؟ یا مثل باجی در نجات دادنش ناموفق خواهد بود؟

4/ آتسوشی (آکون) در چه وضعیتی به سر می برد؟

زمانی که تاکه میچی در راه جلسه تومان بود، ما از دوستان قدیمی اش، همه را دیدیم به جز آکون. سه دوست دیگرش، همگی جایگاه هر چند کوچکی در تومان دست و پا کرده بودند. ولی همانطور که در قسمت های قبلی دیده بودیم، آکون خودش تبدیل به یکی از رده بالاهای تومان شده بود. آیا در این نسخه از زمان حال هم آکون در تومان نقش پر رنگی دارد؟ یا به یک زندگی عادی مشغول است؟ اصلا آیا زنده است؟ یا مشابه دفعات قبلی مرده؟ باید ببینیم کی به او اشاره ای می شود.

3/ دراکن به جرم کشتن چه کسی اعدام شد؟

فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز

همانطور که موقع جلسه رده بالایی های تومان متوجه شدیم، دراکن اعدام شده. قبلا هم دیده بودیم که دراکن در زندان به سر می برد و قرار است اعدام شود. موقعی که دراکن برای تاکه میچی علت محکومیتش را توضیح می داد، اشاره کرد که یک نفر را کشته. آن هم به دستور کیساکی. حالا سوال پیش می آید که چرا دراکن مثل مایکی خودش را از تومان جدا نکرد و ناپدید نشد؟ اگر مایکی قبل از این اقدام دراکن از تومان جدا شده باشد، پس دراکن هم می توانست به او ملحق شود. از طرف دیگر، دراکن اصلا آدمی نیست که زیر بار حرف زور برود. فرقی هم نمی کند بهایش چه باشد. حالا به دستور کیساکی آدم می کشد؟ قضیه کمی پیچیده شده!

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های جنایی

2/ کازوتورا بعد از آزاد شدن به کجا رسید؟

بعد از مرگ باجی، کازوتورا به حداقل 10 سال حبس محکوم و به کانون منتقل شد. حالا 12 سال از آن موقع می گذرد. اگر دقت کرده باشید، موقع جلسه، یک نفر خیلی گوشه بدون سر و صدا نشسته بود و کاری به کسی نداشت. او برخلاف بقیه افراد حاضر در جمع، معرفی نشد و حتی یک کلمه هم بر زبان نیاورد. احتمالا او کازوتوراست. که از حبس برگشته. و از قرار معلوم با اعضای جدید تومان زیاد گرم نمی گیرد!

زندگی کازوتورا الان در چه وضعی است؟ حبس چقدر او را تغییر داده؟ آیا در تومان حضور پر رنگی دارد؟ رابطه اش با بقیه اعضا چطور است؟ آیا احتمالش وجود دارد که او کسی بوده باشد که در قسمت آخر شلیک می کند؟ یعنی کازوتورا تاکه میچی را نجات می دهد؟

1/ بعد از اینکه تاکه‌میچی کاپیتان دسته اول تومان شد، چه اتفاقاتی افتادند؟

همه سوالات بی پاسخی که تا حالا مطرح شدند، به صورت کلی در قالب یک سوال مطرح می شوند: بعد از اینکه تاکه‌میچی کاپیتان دسته اول تومان شد، چه اتفاقاتی افتادند؟ درست است که انیمه ذره ذره اطلاعاتی را به ما می دهد؛ ولی فکر می کنم باید یکبار درست و حسابی وقت گذاشته شود و همه چیز توضیح داده شوند!

شما از فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز چه انتظاراتی دارید؟

در ادامه بخوانید:

تمام آنچه از فصل دوم انیمه توکیو ریونجرز می دانیم!