بعد از قسمت اول بهترین فیلم های ماجراجویانه تمان دوران می رسیم به بخش دوم این مطلب. در ادامه 9 فیلم باقی مانده از بهترین فیلم های ماجراجویانه را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های ماجراجویانه تمام دوران

9-The Mummy (1999)

IMDb: 7.0

بهترین فیلم های ماجراجویانه

داستان فیلم در مورد عشقی در هزاران سال قبل در مصر باستان است که توسط سه نفر دوباره شعله می گیرد. قهرمانان ماجراجوی فیلم ریک و جان و اوی هستند. که شغل آن ها باستان شناسی است و هنگام حفاری به طور ناخواسته سبب بیدار شدن مومیایی می شوند و…..


همچنین بخوانید: زیباترین فیلم‌ها از لحاظ بصری 


8-The Count Of Monte Crısto (2002) 

IMDb: 7.8

بهترین فیلم های ماجراجویانه

دانتش یک ملوان موفق است. این مرد که تمام زندگی خود را وقف حرفه اش کرده است، تنها یک هدف دارد و آن ازدواج با زنی به نام مرسدس است. او که در حال برنامه ریزی ازدواجش با مرسدس است نمی داند، نزدیک ترین دوست او، فرناندو نیز عاشق مرسدس است. فرناندو به او خیانت می کند و با دسیسه چینی باعث می شود که دانتش به زندان برود. بدین ترتیب می تواند با مرسدس ازدواج کند اما دانتش از این موضوع آگاه می شود و ….


همچنین بخوانید:15 تا از بهترین فیلم های وسترن 


7-Indıana Jones series (1981 – 2008) 

IMDb: 8.3

بهترین فیلم های ماجراجویانه

داستان فیلم در مورد باستان شناسی به نام “ایندیانا جونز” است که برای یافتن گنج ها و بازگرداندن آنها به موزه ها تلاش می کند. “هریسون فورد” در نقش ایندیانا جونز به هنرنمایی می پردازد. دیدن سری فیلم های ایندیانا جونز را به شما پیشنهاد می کنیم.

6-The Last Samurai (2003) 

IMDb: 7.7

بهترین فیلم های ماجراجویانه

این فیلم درام و اکشن با موسیقی فوق العاده هانس زیمر در مورد زندگی کاپیتان ناتان آلگرن (تام کروز) است. او به دلیل قتل عام هایی که انجام داده است و زنان و کودکان بی گناه را از بین برده است دچار عذاب وجدان می گردد و برای از بین بردن این عذاب وجدان تصمیم می گیرد در جنگی میان سامورایی ها و ژاپنی ها شرکت کند که در نهایت توسط ارتش ژاپن به اسارت گرفته می شود و…


همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سامورایی 


5-The Last Of The Mohıcans (1992) 

IMDb: 7.8

بهترین فیلم های ماجراجویانه

در جنگ بین مستعمرات آمریکا میان فرانسه و آمریکا که قصد دارند اوضاع را کنترل کنند، جنگی صورت می گیرد.در اواسط دهه 1700 زمانیکه انگلیس ها در کمین هستند، سرخپوستان به نجات آن ها می آیند. سر دسته این گروه سرخپوستی آخرین بازمانده موهیکان ها است و رهبری سربازان انگلیسی تا رسیدن به یک منطقه امن را بر عهده دارد. این فیلم در میان فیلم های افسانه ای تاریخ جهان قرار دارد.


4-Catch Me If You Can (2002) 

IMDb: 8.1

بهترین فیلم های ماجراجویانه

داستان فیلم در مورد یک دزد بااستعداد و جوان و نیروهای اف بی آی است که قصد دستگیری او را دارند.فرانک (لئوناردو دی کاپریو) که دزدی را از سن 16 سالگی آغاز کرده است در سن 18 سالگی جزو افرادی بوده که اف بی آی قصد دستگیری او را دارد. او در 26 کشور کلاهبرداری های میلیون دلاری انجام داده است. این پسر جوان گاهی اوقات به عنوان یک خلبان، گاهی اوقات یک وکیل، گاهی به عنوان یک پزشک می شود و نقشه دزدی یک بانک را می کشد که منجر به دستیابی به یکی از موفق ترین سرقت های بانک در تاریخ آمریکای  شده است.


همچنین بخوانید: 25 تا از بهترین فیلم های برنده جایزه اسکار


3-Harry Potter series (2001 – 2011) 

IMDb: 7.6

بهترین فیلم های ماجراجویانه

داستان این فیلم که از سری کتاب های هری پاتر اقتباس شده است، جزو پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینماست. داستان کلی این فیلم در مورد پسری به نام هری پاتر است که پدر و مادر خود را در تصادفی مشکوک از دست داده است. او برای زندگی پیش خاله اش می رود که رفتار خوبی با او ندارد. او که سختی های زیادی را تحمل کرده است، اکنون 11 ساله است و توانایی صحبت کردن با برخی از حیوانات را دارد. او به مدرسه جادوگری هاگوارتز دعوت می شود و زندگی‌اش به طور کامل تغییر می کند. مجموعه فیلم های هری پاتر شامل 8 قسمت است.


2-Cast Away (2000)

IMDb: 7.8

بهترین فیلم های ماجراجویانه

چاک نولاند، قهرمان فیلم، اگر چه به خاطر جاه طلبی هایش زندگی شغلی موفقی دارد اما در زندگی شخصی موفق نیست. برنامه ریزی زندگی او که بسیار دقیق است با گم شدن در یک جزیره مختل می شود. او که در این جزیره تنها است وقت کافی برای فکر کردن در مورد اشتباهات خود را دارد. این فیلم با بازیگری “تام هنکس” از زندگی “رابینسون کروز” اقتباس شده است.


1-Pırates Of Carrıbean (2003 – 2017)

IMDb: 8.0

بهترین فیلم های ماجراجویانه

پس از موفقیت سری اول فیلم “دزدان دریایی کاراییب” شرکت والت دیزنی تصمیم گرفت ساخت این فیلم را ادامه دهد. موفقیت سری دوم این فیلم ثابت کرد که موفقیت اولیه آن اتفاقی نبوده است. شخصیت عجیب و غریب جانی دپ در این فیلم باعث جذاب تر شدن آن گردیده است. اگر تا کنون موفق به دیدن این فیلم فانتزی فوق العاده نشده اید، دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

در ادامه بخوانید: 10 تا از بهترین فیلم های فانتزی