تریلر، پوستر و تاریخ شروع پخش فصل سوم انیمه روان-گذر Psycho-Pass!

درود بر شما دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. با بخش کوتاه دیگری از اخبار انیمه در خدمت شما هستیم. اونم با خبر جنجالی تریلر و پوستر Psycho-Pass 3 به همراه تاریخ پخش این انیمه معروف. البته شما می‌توانید سایر اخبار انیمه‌ای رو از اینجا دنبال کنید.

همه می‌دونید که تریلر و پوستر Psycho-Pass 3 با اینکه کمی داشت زمان رو در انتشار از دست می‌داد. اما الان تونست با همین تریلر و پوستر ثابت کنه که این تاخیر حسابی ارزشش رو داشته و بسیار برای بینندگان جذاب خواهد بود. مخصوصاً برای طرفداران که حتماً از دیدن این تریلر خرسند خواهند شد.


تبلیغات میان خبری، که جان ما از دست ندهید


اگه انیمه روان-گذر Psycho-Pass رو ندیدید. باید بدونید که انیمه روان-گذر Psycho-Pass رو می‌شه بهترین انیمه پلیسی ساخته شده تا الان، دونست. که داستانی پلیسی در جهان آینده، که دیگر آینده انسان‌ها به دست سیستم مشخص می‌شود، اتفاق می‌افتد. قبلاً هم ما این انیمه رو در بهترین انیمه‌های سریالی بخش اول معرفی کرده بودیم.

پس شک نکنید که حتی با دیدن تریلر انیمه روان-گذر Psycho-Pass که در حدودای آخر این مطلب هست. به دیدن انیمه روان-گذر Psycho-Pass ترقیب خواهید شد.


نکاتی که علاوه بر خبر تریلر و پوستر Psycho-Pass 3 بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه‌ی نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ ادامه خبر انتشار تریلر و پوستر Psycho-Pass 3 به همراه تاریخ پخش


بازگشتی پرشکوه برای انیمه روان-گذر Psycho-Pass

تریلر و پوستر Psycho-Pass 3

[megadesc]کارگردان: Naoyoshi Shiotani
نویسنده: Makoto Fukami ,Tow Ubukata ,Ryō Yoshigami
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Yugo Kanno
استودیو: Production I.G
تعداد قسمت: ۸
زمان هر قسمت: ۱ ساعت
ژانرها: اکشن، علمی-تخیلی، پلیسی، روانشناختی
تاریخ شروع پخش: پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۸[/megadesc]

پیش از این، دو فصل از انیمه روان-گذر Psycho-Pass پخش شده بود. که صدالبته با انیمه سینمایی Psycho-Pass: The Movie ادامه یافت. در چند ماه قبل نیز داستانی جدا با عنوان Psycho-Pass: Sinners of the System که در مورد یه سری از شخصیت‌های این اثر بود ادامه یافت. البته هنوز آخری به دست ما نرسیده است که تماشا کنیم.

در انیمه سریالی جدید روان-گذر Psycho-Pass که از دوم آبان ۱۳۹۸ در هشت قسمت، یک ساعته پخش می‌شود. نیز بازهم جناب Naoyoshi Shiotani در جایگاه کارگردان قرار دارد. البته این بار برعکس دو فصل قبل، به تنهایی این جایگاه رو در اختیار دارد! نویسنده داستان نیز یه گروه سه نفری هستند. که به غیر از Tow Ubukata که نویسندگی فصل دوم رو بر عهده داشت، بقیه تازه به این گروه ملحق شده‌اند. آهنگساز نیز از فصل اول تغییر نکرده است‌. البته استودیو سازنده از Tatsunoko Production به Production I.G که فصل اول این اثر را ساخته، تغییر کرده است.

نکته جالب توجه اینه که دارنده حق پخش و سرمایه گذار این فصل، Amazon Video می‌باشد. که باید گفت آمازون Amazon هم داره در بخش انیمه خوب جلو می‌ره. اونم با انیمه‌هایی همچون Banana Fish , Vinland Saga , Dororo و دو انیمه پاییزی جدید Blade of the importal و Babylon که جزو بهترین‌ها خواهد بود.

دیگه بیش از شما رو معطل نمی‌کنم و شما رو به تماشای تریلر انیمه روان-گذر Psycho-Pass دعوت می‌کنم. قبلش این خبر رو هم اضافه می‌کنم که به احتمال قوی، فصل سوم انیمه روان-گذر Psycho-Pass در مجله وارونه بررسی خواهد شد. پس حسابی حواستون به سایت باشه.

تریلر فصل سوم انیمه روان-گذر Psycho-Pass

 


ممنون که تا به اینجا، به ما در این بخش از اخبار هفتگی انیمه با “تریلر و پوستر Psycho-Pass 3 بالآخره منتشر شد! به همراه تاریخ پخش”، رخصت دادید.

صدالبته امیدوارم که راضی باشید از خبر فوق. لطفاً هر نظری که در مورد این بخش دارید رو هم، حتماً از طریق بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. که کیفیت کار رو تا جایی که جان در توان داریم‌، ببریم بالا.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به مبحث همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه یا مبحث زیبای تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش تماس با ما، بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید