چرا نباید گیم اف ترونز را ببینیم؟

Game of thrones یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دهه اخیر میلادی در جهان است. این سریال توانسته مثل سایر کشورها در ایران نیز به محبوبیت برسد. امروز ما چند دلیل برای شما آماده کرده‌ایم تا شمارا قانع کنیم که نباید این سریال را ببینید. اگر شما با این دلایل مخالف هستید یا نظر دیگری دارید می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید.

چرا نباید گیم اف ترونز را ببینیم

نشان دادن بیش‌ازاندازه صحنه‌های جنسی

در طول سریال ما شاهد روابط جنسی میان کاراکترهای سریال هستیم. خیلی از روابط حتی تأثیری در ریتم داستان ندارند. این روابط اضافی در سریال باعث می‌شود تا علاقه‌مندان فیلم وسریال به یاد فیلم‌های دهه 70 آلمان بیفتند. در دهه‌ی 70 میلادی، عمده فیلم‌های تولیدشده در آلمان شامل صحنه‌های جنسی فراوانی بودند و سپس بعد از انتقادات فراوان این موضوع تعدیل شد.

پوشش نامناسب و برهنگی بازیگران

برهنگی‌های بازیگران در سریال گیم اف ترونز بسیار زننده هست. درواقع تهیه‌کنندگان و کارگردانان سریال با این روش مخاطب جذب می‌کنند.آن‌ها می‌دانند که کشش داستان می‌تواند مخاطبان را حفظ کند و وجود جاذبه‌های جنسی در کنار داستان جذاب می‌توانند موفقیت تجاری برای آن‌ها به ارمغان بیاورند. در برنامه SATURDAY NIGHT LIVE مصاحبه از یک نوجوان 13 ساله پخش شد که اعلام کرد مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شد تا او به این سریال علاقه‌مند شود، صحنه‌های جنسی برهنگی بازیگران بوده‌است.


همچنین بخوانید:

مقایسه گیم آف ترونز با ویچر ؛ پنج موردی که گیم آف ترونز بهتر عمل کرده!

7 مورد از سریال های شبیه به گیم آف ترونز که حتما باید آنها را ببینید! 

5 مورد از درسها و آموزه های گیم آف ترونز در دنیای واقعی!!! 


شکنجه

شکنجه یک کار غیرانسانی است. اما این کار در گیم آف ترونز بسیار عادی هست و در کنار این عادی بودن، شکنجه‌ها نیز پخش می‌شوند.مثلاً در فصل سوم تئون شکنجه می‌شود و درنهایت اخته می‌شود این سکانس با واکنش‌های بسیاری همراه بود. علاوه بر این شکنجه‌ها خشونت‌های زیادی در رابطه با بازیگران زن سریال وجود دارد . این مسائل باعث انتقادات بسیاری از نویسندگان سریال شده است.

این‌ها بخشی از پاسخ ها به سوال چرا نباید گیم اف ترونز را ببینیم؟ است. توصیه می‌کنم اگر نوجوان هستید این سریال را تماشا نکنید. خشونت‌های این سریال بسیار بالا هست و برای افراد زیر17 سال توصیه نمی‌شود.