کانر مک گرگور از مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی خداحافظی کرد !!! در اقدامی عجیب و ناگهانی کانر مک گرگور با انتشار توئیتی خبر از کناره گیری خود از UFC و تمامی مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یا / MMA داد!!! این اتفاق در حالی افتاد که صحبت های زیادی از سوی کانر و دانا وایت ( مدیر و سخنگوی UFC) مبنی بر بازشگت کانر به مبارزات در سال 2019 می شد. اما کانر با انتشار این خبر همه رو شوکه کرد! نکته جالب اینکه دانا وایت هم در پستی از این کار کانر حمایت کرده !!!

همچنین بخوانید »

 

همین هفته پیش بود که خبر درگیری کانر با یکی از هوادارهاش منتشر شد و حالا خبر جنجالی دیگه ای از کانر همه رو بهت زده کرده ! البته این خبر خیلی هم غافلگیر کننده نبود !!! چرا که بعد باخت کانر به حبیب، مربی و دوست کانر جان کاونا اعلام کرده بود کانر نباید دیگه مبارزه کنه چرا که کانر به هر چی میخواسیه دست پیدا کرده ، پول، شهرت و قهرمانی در دو دسته مختلف وزنی بصورت پیاپی برای اولین بار در تاریخ UFC ، سر همین موضوع کانر با کاونا دچار اختلاف شده بودن و کانر مدتی بود خارج از ایرلند و بدون تیم و مربی قبلی خودش تمرین می کرد.

خیلی از ورزشکارهای سابق یو اف سی و مفصر های ورزشی هم بر این باور بودند که کانر نیازی به حضور مجدد در اکتیگان نداره !!!

بعد اتفاقات عجیب و غریب بعد مبارزه کانر و حبیب و همچنین درگیری هفته گذشته کانر به نظر میرسه این قهرمان اسبق با خودش دو دوتا چهارتا کرده و دیده واقعا نیازی به مبارزه در یو اف سی و ثابت کردن چیزی به کسی نداره ! از طرفی کانر خارج از UFC و در کسب و کارهای مختلف خیلی موفق بوده ،در نتیجه منطقی نیست برای چند میلیون دلار جون خودش رو به خطر بندازه و وارد مبارزه با هیولاهای خطرناکی بشه که همه تشنه جایگاه مقام و شهرت کانر هستن.

از طرف دیگه اگه کانر الان خداحافظی نمی کرد و به مبارزه در UFC ادامه میداد احتمال باختش وجود داشت و یک باخت دیگه تمام آینده و کسب و کار کانر رو تحت تاثیر جدی قرار میداد! پس حرکت منطقی برای کانر خداحافظی در اوج بود. مخصوصا الان که در دوره ای هستیم که تو UFC داره اتفاقات عجیب و غریبی میوفته، مثل ناک اوت شدن واندربوی توسط پتیس همین دو روز پیش و یا ناک اوت شدن دارن تیل در یو اف سی لندن توسط خورخه ماسویدال تازه هر روز هم یک فایتر جدید و به شدت خطرناک داره وارد این رقابت ها میشه! 

کانر مک گرگور بکی از آیکانیک ترین چهره های ورزشی قرن معاصر هستش که با ذهنیت عالی و پشتکار بالا موفق شد از خیابون های ایرلند و با حقوق بیکاری نه تنها خودش رو تبدیل به یکی از مشهورترین و ثروتمندترین ستاره های ورزشی کنه بلکه موفق شد برای اولین بار در تاریخ UFC بصورت همزمان قهرمان دو دسته وزنی مختلف بشه. شخصیت جذاب و کاریزماتیک کانر در کنار توانایی فیزیکی و هوش بالا باعث شد تا UFC وارد عرصه جدیدی بشه! 

کانر بدون شک یکی از تاثیرگذارترین و محبوب ترین شخصیت های ورزشی تمام دوران هستش که موفق شد طرز فکر مثبت و پشتکار بالای خودش رو به سراسر جهان منتقل کنه !

اما توئیت کانر حاوی نکته ریزی هم هست در این توئیت کانر به صراحت اشاره به خداحافظی از MMA کرده، این موضوع از طرفی امکان حضور کانر در مسابقات بوکس رو هم پر رنگ می کنه ، کانر در اولین مسابقه بوکس خودش با فلوید میودر موفق شد 100 میلیون دلار به جیب بزنه ، پس امکان داره باز هم بخواد در مسابقات بوکس حضور داشته باشه چرا که همین حالا خیلی از بوکسورها علاقه مند به مبارزه با کانر هستن !

نظر شما راجع به خداحافظی کانر از MMA چیه؟؟؟ منتظر نظرات شما هستم، ناب و شاد و آماده باشید.