اول HTC حالا اپل، عمر دانگل ها به پایان رسیده!؟

بنا به گزارشات آیفون های 2018 فاقد دانگل هدفون (تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون) هستند! این موضوع در وب سایت  MacRumors منتشر شده است. پیش از این هم احساس میشد کمپانی ها اقدام به جمع آوری این دانگل کنند! امسال کمپانی HTC هم پرچمدار جدید خود u۱۲ پلاس بدون آداپتور USB-C به هدفون عرضه کرد!


همچنین بخوانید » راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون


طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد، Cirrus Logic تولید کننده و تامین کننده دانگل های هدفون برای اپل در سال های اخیر اعلام کرده ، دانگل هدفون درون جعبه های مدل های جدید آیفون قرار نخواهد گرفت! در ادامه بخوانید » ویژگی فوق العاده در مدل های جدید گوشی های آیفون !

اپل بعد از حذف جک هدفون، هدفش رهایی از هدفون های با سیم بود و این کار را با قرار دادن ایرپاد و سری جدید هدفون های بیتس به عنوان جایگزین قرار داد. در نتیجه حرکت اپل برای حذف این دانگل ها دور از ذهن نیست! اما برای مطمئن شدن از این خبر باید تا زمان عرضه ایفون های جدید منتظر بمانیم.


همچنین بخوانید » چرا هدفون های USB-C جایگزین مناسبی برای هدفون های نسل قبل نیستند ؟


اما به نظر می رسد با حذف این دانگل کاربران زیادی ناراضی خواهند شد. حذف جک هدفون همچنان یکی از معضلات آیفون و سایر گوشی هایی است که این رویه را پیش گرفته اند! عدم پشتیبانی و کیفیت پخش نا مناسب هدفون های بی سیم و نبودن جایگزینی مناسب برای هدفون های با گیفیت و حرفه ای باسیم باعث شده تا بسیاری از کاربران و علاقه مندان به موسیقی با این حر کت دیکتاتوری اپل به شدت مخالف باشند و حالا نیز خبر حذف دانگل از جعبه و پرداخت 9 دلار برای خرید آن می تواند حسابی کاربران را عصبانی کند.

نظر شما راجع به این موضوع چیست لطفا با ما به اشتراک بگذارید

 

همچنین بخوانید