اطلاعات جدیدی از انیمه Great Pretender منتشر شد! انیمه جدید Wit استودیو

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. سایت رسمی استودیو Wit با انتشار دو ویدیوی تبلیغاتی اطلاعات جدیدی از انیمه ارجینال Great Pretender منتشر کرده است! این انیمه در حال حاضر فقط در ژاپن استریم می شود! 

در این ویدیو اطلاعاتی درباره موسیقی این انیمه منتشر شده است. آهنگ اصلی این اثر قرار است کاوری از اثار Freddie Mercury باشد. این اهنگ با نام Great Pretender شناخته می شود. این اولین بار در تاریخ انیمه های ژاپن است که آهنگی از Freddie Mercury به عنوان آهنگ اصلی در انیمه ای قرار می گیرد! Freddie Mercury را نیز با نام Queen شناخته شده است.

تریلر رسمی انیمه Great Pretender با به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی از پشت صحنه انیمه Great Pretender
تریلر رسمی انیمه Great Pretender با به نمایش گذاشتن آهنگ Great Pretender کاوری از آثار Freddie Mercury

داستان انیمه Great Pretender اثر جدید Wit Studio

این انیمه به موضوع کلاه برداری اعتباری خواهد پرداخت و درامی شاد و کمدی بین کلاهبردان معروف می باشد. سایت در مورد داستان انیمه توضیح داده است که: به نظر می رسد که Makoto Edamura بزرگ ترین کلاه بردار ژاپن است، او همراه با همکار خود Kudo قصد فریب یک فرانسوی را دارد اما خود او فریب می خورد. فرانسوی که Hنها قصد فریب دادن را داشتند Laurent Thierry بوده است. مردی با اعتماد به نفس بالا و رئیس مافیا. Edamura کم کم متوجه سرنوشت تلخی که در انتظار اوست می شود!


همچنین در مجله وارونه به جز خبر انیمه Great Pretender در باب انیمه بخوانید:


Hiro Kaburagi کارگردان Days 91 در حال کارگردانی این اثر در استودیو ویت می باشد. Yoshiyuki Sadamoto هم که به خاطر فرانچایز Evangelion شناخته می شود. در حال طراحی کاراکترهای این انیمه می باشد! Ryota Kosawa نویسنده فیلنامه لایو اکشن Parasyte در حال نوشتن فیلنامه این اثر می باشد. Yutaka Yamada هم که با اثاری مانند Tokyo Ghoul و Vinland Saga شناخته می شود در حال ساخت موسیقی این اثر مورد انتظار می باشد.

Great Pretender


اسامی صداپیشگان معرفی شده انیمه Great Pretender

  • Chiaki Kobayashi به عنوان Makoto “Edamame” Edamura
  • Junichi Suwabe به عنوان Laurent Thierry
  • Natsumi Fujiwara به عنوان Abigail “Aby” Jones
  • Mie Sonozaki به عنوان Paula Dickins

انیمه متظاهر بزرگ به صورت بخش بخش از نتفلیکس به صورت کلی استریم خواهد شد. بخش اول شامل قسمت های 1 الی 5 و بخش دوم قسمت های 6 الی ده را پوشش خواهد داد. بخش سوم این انیمه هم از قسمت 11 تا تا 14 را شامل می شود. اما تعداد قسمت های بخش آخر یا همان چهارم انیمه تایید نشده است.

بخش اول این انیمه از دوم ژوئن مصادف با 13 خرداد 1399 در نتفلیکس ژاپن منتشر شده است. اما متاسفانه فعلا در بقیه کشور ها امکان تماشا این انیمه مورد انتظار وجود ندارد! البته پخش این انیمه از چهارشنبه 18 تیر 1399 به صورت رسمی از Fuji TV اغاز خواهد شد. پس امکان پخش ان در بقیه کشورها نیز در این تاریخ وجود دارد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

نظر شما درباره این انیمه چیست؟ به نظر شما آیا تیم پر از استعداد این انیمه اثری با سطح بالا تحویل خواهند داد؟ نظرات خود را با جله وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از اخرین اخبار روز دنیا درباره انیمه ها اخبار انیمه را از مجله وارونه دنبال کنید!