انتشار بخش دوم انیمه Sword Art Online: Alicization War of Underworld در تیر ماه! پیروزی شمشیرها بر کرونا

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبر خوشحال کننده ای وبسایت رسمی انیمه Sword Art Online اعلام کرد که انتشار انیمه Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2 از 11 جولای مصادف با 21 تیر ماه 1399 شروع خواهد شد!

این انیمه از شبکه های Tokyo MX ,BS11 ,Tochigi TV ,Gunma TV ,MBS و AbemaTV پخش خواهد شد! هر کدام از این شبکه ها خلاصه ای از فصل اول را نیز پخش خواهند کرد. انیمه Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2 درواقع فصل دوم و آخر سری Sword Art Online: Alicization است.


راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

این انیمه زیبا قرار بوده است که در 25 اوریل 2020 پخش شود. اما شیوع همه گیر ویروس کرونا COVID_19 باعث شده است که این انیمه تا جولای یا همان تیر 1399 تاخیر بخورد! فصل دوم هنرشمشیرزنی آنلاین آلیسیزیشن از شبکه های Crunchyroll ،HIDIVE ،Funimation و Hulu استریم خواهد شد. ReoNa اوپنینگ این انیمه را با نام ANIMA و همچنین Eir Aoi اندینگ این انیمه را با نام I will اجرا کرده اند.

تاریخ انتشار انیمه Sword Art Online Alicization

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین ارمغانگر صلح Sword Art Online: Alicization که حکم فصل اول این سری را دارد در اکتبر 2018 منتشر شده است. این فصل از شبکه های Crunchyroll و Hulu و FunimationNow استریم می شود. این سری اقتباسی از آرک طولانی Alicization در رمان های هنر شمشیرزنی آنلاین به قلم Reki Kawahara بوده است. این سری به چهار بخش تقسیم شده است. بخش سوم این سری را با نام Sword Art Online: Alicization – War of Underworld می شناسند که در 12 اکتبر در دوازده اپیزود منتشر شده است. بخش War of Underworld که قسمت های سوم و چهارم این انیمه می باشد در کل دارای 23 قسمت خواهد بود! لازم به ذکر است فصل سوم انیمه Sword Art Online در مجله وارونه بررسی شده است!

همچنین در مجله علاوه بر خبر تایید زمان انتشار انیمه Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2  وارونه بخوانید:


A-1 Pictures مانند فصل های قبلی این انیمه را تولید کرده است. Manabu Ono این فصل از فرانچایز SAO را کارگردانی کرده است. Gou Suzuki و Tomoya Nishiguchi که کارگردانی انیمه سینمایی Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale را هم بر عهده داشته اند در حال طراحی شخصیت های این انیمه می باشند. Yuki Kajiura هم برای ساخت موسیقی بازگشته است!

نظر شما درباره این اتفاق خوشحال کننده چیست؟ آیا فصل پایانی Sword Art Online Alicization هم می تواند اثری در سطح بالا یاشد؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از اخبار بیشتر بخش اخبار انیمه مجله وارونه را دنبال کنید!