بلخره چیزی که خیلی از طرفدارهای ناروتو دنبالش بودن اتفاق افتاد! همین چند روز پیش وب سایت رسمی انیمه ناروتو اعلام کرد، به مناسبت 20امین سالگرد انتشار انیمه قراره چهار قسمت جدید از انیمه ناروتو محبوب و نوستالژیک منتشر بشه.

در ادامه بخوانید » لایو اکشن ناروتو در راه است!

چهار قسمت جدید از انیمه ناروتو

این 4 قسمت جدید انیمه ناروتو قرار شهریور سال 1402 منتشر بشه. با انتشار این خبر یک خبر بد هم برای طرفداران بوروتو منتشر شد. سریال نه چندان محبوب بوروتو بعد از قسمت 293 دیگه پخش نمیشه!

من به شخصه امیدوارم هیچ وقت بوروتو پخش نشه و اون وقت و انرژی استودیو صرف ساخت قسمت های جدید ناروتو بشه. البته برخی صحبت ها مبنی بر اینکه ممکن این پایان بخش اول انیمه بوروتو باشه و شاید پارت دوم هم منتشر بشه.

مرتبط: چرا بوروتو زیر سایه ناروتو مانده است؟ 

پیش از این استودیو پایرو Studio Pierrot در ماه اکتبر یه ویدیو ده دقیقه ای از انیمه ناروتو منتشر کرد. نکته جالب راجع به این ویدیو 10 دقیقه ای این بود که تو این ویدیو بخش های مهم انیمه ناروتو مجددا بازسازی و reanimate شده . در ادامه میتونید این ویدیو 10 دقیقه ای رو در مجله وارونه تماشا کنید.


بعد از پخش این کلیپ به نظر میرسه استودیو پایرو صدای طرفداران ناروتو رو شنیده و حالا تصمیم گرفته 4 قسمت جدید از این انیمه منتشر کنه هنوز مشخص داستان این 4 قسمت به چه شکلی هست و باید منتظر باشیم ببینیم استودیو پایرو چه سوپرایزی برای طرفداران این انیمه محبوب داره.

به روز رسانی » پخش این 4 قسمت به تاخیر خورده و هنوز تاریخ جدیدی اعلان نشده!اگر خبر جدیدی اعلام شد ادامه همین مطلب قرار میدیم پس یادتون باشه مجله رو سابسکرایب کنید و پیج انیمه وارونه در اینستاگرام رو فالو کنید تا اخبار جدید رو از دست ندین.

در ادامه بخوانید: بهترین دیالوگ های انیمه ناروتو که درس زندگی می دهند!