به دنبال انگیزه برای ترک اعتیاد هستید؟ شاید خواندن مطالبی درباره ی عوارض اعتیادتان به ماده ای خاص به اندازه ی کافی به شما انگیزه ی ترک نمی دهد. اگر هنوز با وجود سوءمصرف مواد عملکرد خوبی در زندگی تان دارید، این بدین معنا نخواهد بود که اوضاع همینطور خواهد ماند.

اعتیاد به هر ماده ای تحمل ایجاد می کند، به این معنی که برای دسترسی به همان میزان لذت، باید مقدار مصرف را بالا ببرید. و این روند تدریجی رخ می دهد و ممکن است قبل از اینکه متوجه شده باشید، روابط، سلامتی و یا شغل تان را از دست داده باشید و آسیب زیادی به شما وارد شده باشد.



در ادامه داستان درگیری چند نفر با اعتیاد و خلاصی شان از آن را بخوانید و از تجاربشان استفاده کنید، تا برای ترک اعتیاد انگیزه پیدا کنید و مجبور نباشید شما هم تجارب مشابهی را از سر بگذرانید.

استفاده از مواد باعث شد دچار سپتیسمی یا گند خونی بشوم و قلبم را عفونت گرفته بود. پزشکان به من گوشزد کردند که اگر به مصرف ادامه دهم بیشتر از 12 ماه زنده نخواهم ماند. این عکس را دیروز در دانشگاه گرفتم و 11 ماه است که پاکم.

انگیزه برای ترک اعتیاد

من 40 کیلو شده بودم و معتاد به هروئین بودم. خودکشی کردم و در اتاق ریکاوری صدای حرف زدن افراد در مورد معجره ی زنده ماندم را شنیدم. 9 بار توانبخشی و سم زدایی انجام دادم، اما یک روز بلاخره توانستم. با خدا، هر چیزی ممکن است. تسلیم نشو!

انگیزه برای ترک اعتیاد

در 18 آگوست 2017 – مشروبات الکلی به طور کامل لوزالمعده ام را از بین برد. من در اتاق بیمارستان تنها بودم و به پرستار التماس می کردم، “لطفا مرا تنها نگذارید، فکر می کنم دارم می میرم.” من در حال مرگ بودم. این عکس را، بعد از 18 ماه پاکی، در اولین روز مراقبت از بیمار زمانی که از مدرسه دستیار پزشکی فارغ التحصیل شدم گرفتم. داستان من را به اشتراک بگذارید تا به دیگران نشان دهید که می توانند دوباره به عقب برگردند!

من با عشق خدا و آواز خواندن در کلیسا بزرگ شدم. مواد مخدر هیچگونه تبعیضی ندارند و تصویر بالا نتیجه نهایی اعتیاد به کریستال مت IV است. MRSA به جریان خون، ریه هایم و دریچه سه لختی داخل قلبم حمله کرد. بعد از 7 هفته بستری در بیمارستان و دریافت آنتی بیوتیک از طریق یک خط PICC به هوش آمدم. عمل جراحی قلب باز انجام دادم تا آماده گوش دادن باشم.

حال تصویر سمت راست را نگاه کنید. زندگی من امروز در دوران نقاهت بسیار متفاوت است و من بالاخره می دانم خوشبختی چیست. بنابراین می خواهم به شما بگویم، اگر در حال ترک هستید و می خواهید از زندگی قدیمی خود فرار کنید، سریع تر اینکار را بکنید. اگر می خواهید پاک شوید، سخت تر تلاش کنید. اگر احساس می کنید هرگز نمی توانید این کار را انجام دهید، داستان من را به یاد بیاورید. حتما راهی برای خلاصی وجود دارد، لطفا پیدایش کنید.

انگیزه برای ترک اعتیاد

انگیزه برای ترک اعتیاد

من هم مانند خیلی از شما در یک خانواده ی معمولی بزرگ شده ام. اما 15 سالم بود که مصرف الکل را شروع کردم، زیرا حسی که به من میداد را دوست داشتم. یک شب بیش از حد مست شدم و 35 قرص مصرف کردم. در کما بودم و پزشکان در تلاش برای نجات جان من تلاش می کردند. وقتی از خواب بیدار شدم مجبور شدم نحوه راه رفتن، صحبت کردن و عملکرد کلی را دوباره یاد بگیرم.

برادرم کسی بود که مرا پیدا کرد. او زندگی من را نجات داد و برای همیشه از او سپاسگزارم. من بعد از خارج شدن از آن بیمارستان به توانبخشی رفتم. به مکانی جدیدی نقل مکان کردم و زندگی جدیدی را شروع کردم. تاریخ پاکی من 3 مارس 2016 است.

من برای مدت طولانی ناامید از ترک هروئین و مت بودم. برایم اهمیتی نداشت که زنده باشم یا مرده. من واقعاً زمین خورده بودم و تعداد دفعاتی که تلاشم به ترک با شکست مواجه شده بود از دستم خارج بود. این بار، فرق کرده است و از قدرت بالاتر و خانواده ام بسیار سپاسگزارم که از من رو برنگرداند. فقط احساس کردم باید این عکس را به اشتراک بگذارم. می خواهم به افرادی که مثل من آسیب دیده اند، کمک کنم. لطفا تسلیم نشوید!