تیزر قسمت 17 به نظر تکراری و فاقد متریال اورجینال است!

خب همونطور که تو خبر بخش دوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan خدمتتون اعلام کردم زمان پخش بخش دوم با انتشار تیزری توسط Anime Tv اعلام شد! این زمستون قرار بخش دوم منتشر بشه ! اما خب تیزر قسمت هفدهم فصل چهارم انیمه Attack on Titan شامل چه اطلاعات و ویژگی هایی میشه !!!!!!!

خب این تیزر که به نظر شامل تصاویر تکراری که قبلا توی اوپنیگ و اندینگ های فصل های قبل به نمایش در اومده و بیشتر به نوعی داره اطلاعات کلی به ما میده که قسمت های باقی مونده قرار شامل چه بخش هایی از داستان بشه و در واقع به نظر میاد قسمت 17 ساخته نشده باشه ! 

خب اول تیزر رو تماشا کنید! 

 

تو این تیزر ابتدا چند تصویر از یه دختر کوچولو نمایش داده میشه که خب قبلا این تصاویر رو دیده بودیم !!! به نظر میرسه این دختر یمیر باشه ! یه جا با انگشت 12 نفر بهش اشاره کردن و گویا دارن متهم یا محکوم به چیزیش میکنن!!!! اما اونا کیا هستن و آیا عدد 12 مهم هست یا نه ؟؟؟

تیزر قسمت هفدهم فصل چهارم انیمه Attack on Titan

از طرفی در چند فریم بعدی نمایش داده میشه این دختر درحال غرق شدن در آب هستش! و در همون حین یک ریشه که شبیه ستون فقرات هم هست و شبیه به موجودات فرازمینی هستش نزدیک به این دختر شده! 

خب آیا اون دختر کاری کرده که سزاش مرگ بوده و به آب انداختنش تا غرق بشه و در حین غرق شدن اون ریشه یا موجوده اومده چسبیده بهش و قدرت تایتانی بهش داده تا انتقام خودش رو از اون آدما بگیره !!!! 

اصلا اون ریشه یا موجود از کجا اومده! منو یاد انیمه انگل قاعده کلی میندازه که اون انگل ها یک دفعه ای از ناکجا اومدن و وارد بدن مردم شدن!!! 

به هر حال این هر پخی که هست به نطر میرسه منشع قدرت تایتانی و همه بدبختی های بشر از همین موجود هستش!

در فریم بعدی ارن در زمان نوجوانی (فک کنم ارن در زمان فصل دوم) نمایش داده میشه که این تصویر مورف میشه تو چند تصویر که شامل تصاویر ریز هستش مثل یک آینه شکسته که هر تیکه شامل یک تصویره بیشتر شبیه تکه تکه های خاطرات میمونه!!! 

تیزر قسمت هفدهم فصل چهارم انیمه Attack on Titan

حالا منظور این تصاویر نمایش چرخه تکرار هستش یا خاطرات ارن؟ نمیدونم اما هرچی که هست مرتبط میشه به این موضوعات !!! 

و در نهایت این تصاویر مورف میشه تو تصویر ارن بالغ در مقابل درختی که بهش میخورد اون ریشه بخشی از همین درخت باشه! و این درخت به نظر منشا همه بدبختی ها هستش !!!

اما خب چرا درخت؟ اگه یادتون باشه تو بررسی قسمت بیستم فصل سوم انیمه Attack on Titan بصورت مفصل توضیح دادم که ایسایاما برای خلق اتک آن تایتان به شدت از افسانه های فولکلور اسکاندیناوی و نوردیک الهام گرفته حتما بررسی رو بخونید تا در ادامه صحبت هام رو بهتر متوجه بشید! 

در افسانه های نوردیک درخت یا درخت یگانه ای به اسم ایگدراسیل وجود داره که به شدت حائز اهمیت هستش و ارش به عنوان درخت جهان یاد میشه! 

در ادامه و به نقل از ویکی پدیا 

ایگدراسیل یا یگدراسیل (Yggdrasil) درخت جهان در اساطیر اسکاندیناوی (نورس)، که شاخه‌های آن تکیه‌گاه مرکزی کیهان به شمار می‌رفت. درخت زبان گنجشکی که 9 عالم جهان وایکینگ‌ها بر آن قرار گرفته‌اند و در اساطیر آن‌ها جایی خاص دارد. 

گفته شده که در راگناروک، سورت، هیولای آتشین و فرمانروای موسپل‌هایم، ایگدراسیل را به آتش می‌کشد. طبق برخی روایات، درخت از این آتش‌سوزی نجات می‌یابد و نه تنها خود درخت بلکه دو انسان به نام‌های لیف و لیفتراسیر که درون آن مأوا گرفته‌اند زنده می‌مانند تا در جهانی که پس از راگناروک خلق می‌شود به زندگی ادامه دهند.

خب من تو بررسی قسمت 20 قصل سوم انیمه Attack on Titan هم گفتم امیدوارم داستان این فاز نوردیک رو تا انتها ادامه نده که گویا ایسایاما برای انتهای داستان هم سعی کرده از این افسانه ها الهام بگیره!

خب با توجه به این چیزا که گفتم به نظر میرسه این درخت که ارن جلوش وایستاده همین ایگدراسیل باشه و ارن هم احتمالا نمادی از سورت فرمانروای موسپل هایم باشه که قرار این درخت را آتیش بزنه یا نابود کنه تا چرخه رو از بین ببره اینم در نظر بگیرید عدد 9 یا همون 9 تایتان یا نه عالم هم تو داستان های نوردیک بهش اشاره شده!!!! 

خب اینم از این، امیدوارم از این بررسی لذت برده باشید. نظر شما راجع به این تیزر و اطلاعات داخلش چیه؟