قسمت 8 از انیمه Bleach Thousand Year Blood War مارو با یه دسته جدید از کاپیتان های عجیب و قوی آشنا می کنه که به عنوان گارد سلطنتی شناخته می شن و این قسمت بلاخره مارو به کاخ سلطنتی می بره. با بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله با مجله وارونه همراه باشید.

برای مطالعه بررسی قسمت های دیگه انیمه بلیچ کلیک کنید.

بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

خون و خونریزی فعلا به پایان رسیده کمدی به بلیچ برگشته. اپیزود هشتم بلیچ روند پر اکشن قسمت های قبلی رو به شدت تغییر می ده. اپیزود هشت به جای ادامه دادن به سینماتوگرافی بی نظیر انیمیشن، از زمان استفاده می‌کنه تا یکم به مخاطب مجال نفس کشیدن بده و در عوض جهان‌سازی انیمه رو برجسته می کنه. این کاهش سرعت به انیمه کمک می کنه تا برای نبرد بزرگی که تو راهه آماده بشه.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه بلیچ Bleach 

در سوگ یاماموتو

از اونجایی که بدن یاماموتو کاملاً متلاشی شده، تنها چیزی که کاپیتان ها باید به عنوان یادگاری ازش استفاده کنن زانپاکوتو متلاشی شدشه. کاپیتان ها گیج و شکست خورده ان. سوئی فن کاملا قاطی کرده و ناامیده. توی دو قسمت آخر خیلی اتفاقات افتاد و دیدن این کاپیتان های قوی که تا این حد از دست رفته و غرق شده ان، جنبه ای از انسانیت رو براشون به ارمغان میاره.

بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

در همین حال ایچیگو در حال صحبت با مایوری کوروتسوچی درباره زانپاکوتو خودشه که داغون شده و یه بار دیگه قدرت هاش رو تهدید میکنه.

سفر ایچیگو برای بازیابی قدرت هاش

این تروپی هستش که توی انیمه Bleach خیلی رایجه. ایچیگو قدرت های خودش رو از دست داده و حالا با کمک کاپیتان های عجیب و غریب جدید میخواد دوباره پس شون بگیره: گارد سلطنتی که به اسکوات زیرو معروف هستن.

بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

قدرت تجمعی این پنج کاپیتان بسیار قوی تر از کاپیتان های سیزده جوخه هستش. کاپیتان های سیزده جوخه مسئول حفاظت از Seireitei، مرکز جامعه ارواح هستند، و گارد سلطنتی مسئول حفاظت از کاخ سلطنتی هستش که پادشاه ارواح توش زندگی می کنه.

جوخه صفر

به نظر می رسه این شخصیت های جدید باید جواب پس بدن. اونا توی این حمله سنگینی که به جامعه ارواح شد کجا بودن؟ و حتی قبل تر، وقتی آیزن به معنای واقعی کلمه پادشاه رو تهدید کرد و به طور باورنکردنی به کاخ سلطنتی نزدیک شد، کجا بودن؟ اینها سوالاتی است که سوئی فون ازشون می پرسه، اما بهش جواب داده میشه که “وظیفه شما محافظت از سیریتی هستش نه ما.”

این جواب کوتاه تقریباً مثل جوابی به برنامه ریزی نسبتاً ضعیف روایت داستانه که می تونه ناهماهنگی روایت رو برطرف کنه، البته نه کاملاً.

این اپیزود هم خالی از نوستالژی نبود و با شخصیت های قدیمی تجدید دیدار کردیم، شخصیت هایی مثل کون، شیبا کوکاکو و گانجو.

مرتبط: قوی ترین زنان انیمه بلیچ Bleach که هیچکس حریفشان نمی شود! 

بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

دست پشت صحنه

توی تماس تصویری که اوروهارا با ایچیگو داره، یه فریم خیلی کوتاه از یه آرانکار داریم که به احتمال خیلی زیاد گیریم جاو جگر هستش و مطمئنا کسی که اوروهارا و اوریهیمه و چاد رو از دست ایشترن ریتر j نجات داد همین شخص بود.

بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

کاخ سلطنتی

روکیا، بیاکویا، رنجی و ایچیگو به همراه جوخه صفر به هوا پرتاب می شن و بلاخره مخاطب با کاخ سلطنتی آشنا می شه که با شکوه بالای همه موجودات دیگه شناوره، تقریباً انگار خورشید توی آسمونه.

طراحی و معرفی کاخ سلطنتی می تونست بهتر باشه. این قلعه کوچیک توی آسمون هدف اصلی آیزن، شرور اصلی سریال بود. و مطمئناً این قلعه ارتباط زیادی با طرح داستانی رو به جلو داره.

ایچیگو با تنجیرو کیرینجی که مشخص شد معلم Unohana هستش، به سمت چشمه‌های آب گرم می‌ره. این چشمه های آب گرم خاصیت شفابخش همه جانبه ای داره و می تونه روکیا، بیاکویا و رنجی رو که ظاهراً توی جامعه ارواح خوب نمیشدن، درمان کنه. این طرح نسبتاً ضعیف و تصادفی به نظر رسید و روشی نامناسب برای وارد کردن شخصیت های جدید بود.

مرتبط: تاپ فایت ؛ مبارزه ایچیگو کوروساکی با کنپاچی زاراکی در انیمه Bleach 

بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله

مشخصه که توی قسمت های بعدی روند آروم تری رو شاهد خواهیم بود. امیدواریم که از بررسی قسمت هشتم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید » بررسی قسمت نهم انیمه بلیچ جنگ خونین هزارساله