برند سلکتد (SELECTED) یک برند لباس مردانه و زنانه متعلق به دانمارک است. این برند زیرمجموعه برند تولیدکننده لباس بست سلر (Bestseller) است که یک شرکت خانوادگی و در سال ۱۹۷۵ در دانمارک تأسیس شده است. بست سلر هم‌اکنون بیش از۱۷۰۰۰ کارمند دارد که طراحی، تهیه و فروش لباس های بست سلر را برعهده دارند.

برای خرید محصولات سلکتد از فروشگاه وارونه کلیک کنید

این برند یک برند کاملاً تخصصی در زمینه مد محسوب می‌شود و علاوه بر سلکتد ۱۹ برند زیرمجموعه دیگر نیز دارد که تمام آن‌ها در زمینه پوشاک و اکسسوری‌ها برای مردان، زنان و نوجوانان فعالیت می‌کنند. محصولات بست سلر در ۲۷۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای دارای برند، ۱۵ هزار فروشگاه عرضه‌کننده محصولات چند برند مختلف در کنار یکدیگر و همچنین فروشگاه‌های سازمانی در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، استرالیا و هند عرضه می‌شوند. این برند کارخانه‌ای ندارد؛ اما با شرکت‌های وابسته به خود در چین، هند، بنگلادش، بنگلادش، ترکیه و ایتالیا فعالیت می‌کنند. این برند دفاتر فروش مستقلی در ترکیه، ایتالیا، هند و چین نیز دارد.

برند سلکتد در سال ۱۹۹۷ در هند نیز به ثبت رسید؛ اما مراحل طراحی و مفهوم‌سازی لباس‌های آن تماماً در دانمارک انجام می‌شود. جالب است بدانید که سیف علی خان، بازیگر و تهیه‌کننده سرشناس هندی سفیر این برند است.

استایل طراحی لباس‌های سلکتد

در طراحی لباس‌های سلکتد هوم از مدهای ساده بین‌المللی استفاده می‌شود و طراحی مینیمالیستی در آن‌ها کاملاً مشهود است؛ البته این برند برای تهیه لباس‌های خود از پارچه‌های مرغوب و درجه یک استفاده و در عین حال آن‌ها را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند. در کل تمرکز اصلی سلکتد هوم برای تهیه لباس‌هایش، حفظ کیفیت و پرداختن به جزئیات است. برای تهیه لباس‌های این برند بیشتر از طراحی‌های روز و معاصر استفاده و طرح‌های کلاسیک کمتر در آن‌ها دیده می‌شود.

لباس‌های سلکتد در دو خط تولید سلکتد هوم (SELECTED HOMME) و سلکتد فم (SELECTED FEMME) تولید می‌کنند.

مرتبط: با انواع استایل و سبک های زنانه آشنا شوید

سلکتد هوم خط تولید لباس‌های مردانه است و سلکتد فم در زمینه تولید لباس‌های زنانه فعالیت می‌کند. در لباس‌های این خط تولید با ترکیب طراحی کلاسیک و مدهای فصلی، طراحی‌های زیبا و معاصری ایجاد شده است.

برند سلکتد هوم

طراحی‌های لباس‌های سلکتد فم دارای زیبایی‌های همیشگی هستند که تاریخ انقضا ندارند. در این لباس‌های زنانه سبک کلاسیک با مد ترکیب شده است و آن‌ها به‌خوبی شخصیت صاحب خود را نمایش می‌دهند. توجه به جزئیات، دغدغه اصلی طراحان لباس‌های سلکتد فم است و زنان با پوشیدن آن‌ها هم می‌توانند به‌راحتی توجه افراد موردنظرشان را به خود جلب کنند و هم راحت باشند. زیبایی این لباس‌ها حس اعتمادبه‌نفس در زنان را نیز دوچندان می‌کند.

برند سلکتد فم (SELECTED FEMME)

محصولات سلکتد

لباس های برند لباس سلکتد

لباس‌های سلکتد هوم شامل پیراهن، تیشرت، انواع پلیور، لباس‌های زمستانی، لباس‌های اداری و رسمی، لباس‌های پایین‌تنه، لباس‌های ورزشی، ژاکت، کفش و صندل و لباس زیر می‌شود.

لباس‌های سلکتد فم که مخصوص خانم هاست شامل پیراهن های بلند و کوتاه، لباس زیر و جوراب، شلوار، تیشرت، تاپ و شومیز، کفش، لباس های زمستانی و … می‌شود.

خرید لباس‌های برند سلکتد

خوشبختانه لباس‌های این برند در ایران نیز عرضه می‌شود شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مثل فروشگاه اینترنتی وارونه آن‌ها را خریداری کنید. این فروشگاه در زمینه عرضه انواع پوشاک مردانه، زنانه، لباس‌های ورزشی و کلاه با برندهای مطرح در سطح جهانی مثل اچ اندام، ال سی وایکیکی، نایکی و… فعالیت می‌کند. از مزایا و ویژگی‌های شاخص فروشگاه اینترنتی وارونه می‌توان به تضمین اصالت کالا، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارسال کالا به سراسر نقاط ایران اشاره کرد. حتی می‌توانید کالای خریداری‌شده خود را عودت دهید.