کمپانی مطرح Adult Swim امروز اعلام کرد ساخت یک انیمه جدید اورجینال به نام Lazarus را به کارگردانی شینجیرو واتانابه آغاز کرده است. شینجیرو واتانابه کارگردان مطرح دنیای انیمه است که برای ساخت آثار کلاسیک و مطرحی همچون کابوی بیپاپ،سامورایی چامپلو، اسپیس دندی شهرت جهانی دارد کارگردانی این انیمه را بر عهده دارد. واتانابه اخیرا نیز انیمه کوتاه Blade Runner: Black Out 2022 را کارگردانی کرد.

استودیو سازنده هم استودیو ماپا اعلام شده استودیوی که برای ساخت انیمه های نظیر جوجیتسو کایسن، بهشت جهنمی، دوروهه‌دورو و … شهرت داره.

Chad Stahelski / چد استاهلسکی کارگردان فرنچایز جان ویک هم قرار طراحی سکانس های اکشن و مبارزه ای رو برعهده داشته باشه.

نکته به شدت مهم همانطور که انتظارش رو میشد از واتانابه داشت انتخات تیم قدرتمند آهنگسازی برای موسیقی متن انیمه لازاروس است. که عبارت اند از کاماسی واشینگتون / Kamasi Washington آهنگساز و ستاره مطرح موسیقی جاز / jazz و Floating Points و Bonobo که هردو DJ و آهنگساز هستند.

داستان انیمه لازاروس

سال 2052 است – دوره ای از صلح و رفاه بی سابقه در سراسر جهان حاکم است. دلیل این امر: بشر از بیماری و درد رهایی یافته است.

دکتر اسکینر، عصب شناس برنده جایزه نوبل، داروی معجزه آسا و بدون نقص به نام هاپونا ساخته است. هاپونا به سرعت وارد بازار جهانی می شود. با این حال، بلافاصله پس از معرفی رسمی هاپونا، دکتر اسکینر ناپدید می شود.
سه سال بعد، جهان به جلو حرکت کرده است. اما دکتر اسکینر بازگشته است – این بار، به عنوان ویلن داستان!!! اسکینر اعلام می کند که هاپونا نیمه عمر کوتاهی دارد. هر کسی که آن را مصرف کرده باشد تقریباً سه سال بعد خواهد مرد.

در پاسخ به این تهدید، یک گروه ویژه متشکل از 5 مامور از سراسر جهان جمع آوری می شوند تا بشریت را از نقشه اسکینر نجات دهند. این گروه «لازاروس» نام دارد. آیا آنها می توانند اسکینر را پیدا کنند و قبل از اتمام زمان واکسن درمانی تولید کنند؟

هنوز زمان انتشار این انیمه مشخص نشده اما اگر خبری شد حتما داخل مجله قرار میدیم.

شما طرفدار واتانابه و انیمه هاش هستین؟ به نظرتون پروژه جدیدش میتونه تبدیل به یک انیمه هیت جهانی دیگه بشه؟