تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار می شوند !

برگزاری یو اف سی بدون تماشاگر !!! مسابقات یو اف سی بدون تماشاگر برگزار می شوند ! اقدام پیشگیرانه یو اف سی برای مبارزه با ویروس کرونا! ویروسی که سازمان بهداشت جهانی اونو به عنوان یک ویروس همه گیر کشنده معرفی کرده!

قرار بود UFC Fight Night 170 تو ورزشگاه Ginasio Nilson Nelson فردا در برزیل برگزار بشه اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در برزیل و سراسر جهان این بازی بدون تماشاچی برگزار میشه!


همچنین بخوانید »


UFC Fight Night 170 یو اف سی شامل دو بازی حساس هستش ! بازی کوین لی با چارلز الیویرا و مبارزه دیمین مایا با گیلبرت بورنز!

همچنین UFC Fight Night 171 که قرار بود 22 مارس در لندن بین تایرن وودلی و لئون ادوارد برگزار بشه ، صحبتی ازش نشده و قرار طبق برنامه ریزی در لندن برگزار بشه اما به احتمال زیاد بدون تماشا چی ، همچنین احتمال داره بازی به لاس وگاس هم منتقل بشه !

همچنین کارت دو هفته بعد/ 29 مارس یعنی UFC on ESPN 8 که شامل هدلاینر فرانسیس انگانو با جرزینهو روزن استرئیک بود و قرار بود در Nationwide Arena در اوهایو آمریکا برگزار بشه به ساختمان  APEX یو اف سی در لاس و گاس منتقل شد! ساختمان  APEX جایی بود که سری Dana White’s Contender Series توش برگزار میشد !

دانا وایت هنوز راجع به کارت به شدت مهم UFC 249 که شامل هدلاینر / Headliner حبیب با تونی فرگوسن هستش و قرار در ورزشگاه Barclays Center در نیویورک در تاریخ 19 آوریل / 31 فروردین 99 برگزار بشه ، چیزی نگفته جایی که فرماندار نیویورک به دلیل کرونا همین دیروز برگزاری هر نوع اجتماع بیش از 500 نفر رو ممنوع اعلام کرده!

دبنا ویت سخنگو و مدیر یو اف سی راجع به این اوضاع میگه »

من در این باره با رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور صحبت کردم ، و اونا این مسئله را بسیار جدی گرفتن.  و میگن،” محتاط باشید ، مراقب باشید ، اما زندگی خود را زنده نگه دارید و از وحشت و هراس دست بکشید. “همه وحشت کردن ، اما ما به جای وحشت ، ما واقعاً به اونجا می رویم و با پزشکان و مقامات بهداشت و دولت همکاری می کنیم تا از نحوه ایمن نگه داشتن فایترها و برگزاری فایت ها مطمئن بشیم!

برگزاری مسابقات یو اف سی در حالیست که سایر لیگ ها مهم ورزشی آمریکا مثل NCAA, NBA و NHL همه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدن.

دینا وایت عقیده داره حالا که همه چی تعطیل شده مردم توی خونه حق دارن سرگرم بشن و ما اینجا هستیم تا سرگرمشون کنیم! 

مسئله مهمی که اینجا وجود داره نحوه درآمدزایی و پروموت این فایت ها هستش با عدم حضور تماشاچی برگزاری مسابقه ای مثل حبیب با تونی فرگوسن اصلا منطقی به نظر نمیاد!

نظر شما راجع با برگزاری یو اف سی بدون تماشاگر و ادامه برگزاری مبارزات یو اف سی چی هستش؟