برترین انیمه‌های خون آشامی Vampire در تمام دوران به انتخاب مجله وارونه! 

درود بر شما، دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. با معرفی دیگری از بهترین انیمه‌ها با عنوان بهترین انیمه‌های خون‌آشامی Vampire، در خدمت شما هستیم. معرفی‌ای که به احتمال قوی داستان‌های جالبی رو در خودش جای دارد. اما قبلش بیاین تا یه تعریفی از انیمه های خون‌آشامی Vampire داشته باشیم. تا آمادگی لازم برای لذت بردن از تمام اعضای لیست بهترین انیمه‌های خون‌آشامی Vampire رو داشته باشیم.

خرید انواع محصولات انیمه ای از فروشگاه وارونه

در دنیای انیمه تعداد بهترین انیمه‌های خون‌آشامی ممکنه کم باشه. به عبارتی ژانری مثل شونن نیست که کلی انیمه معروف درش باشه. خوب این یه حقیقته، ولی با این حال، بازهم تعداد قابل توجهی انیمه با موضوع خون‌آشام داریم که مخاطب رو به شدت راضی نگه می‌دارند. حالا چه با خشونت‌شون چه با داستان زیبایی که دارن. از هر جهت انیمه‌هایی خاص هستند که توان جلب نظر مخاطب رو دارن. اما ژانر خون‌آشامی دقیقا به چه صورت خواهد بود؟


ژانر خون‌آشامی Vampire چیست؟

Vampire Anime

قبل از هرچیز توضیحی در مورد کلیت خون‌آشام‌ها می‌دیم تا باهاشون بیشتر آشنا شیم. خون‌آشام‌ها به طور معمول از خون انسان‌ها تغذیه می‌کنند.‌ در آینه نمایش داده نمی‌شن، دارای قدرت‌های فراطبیعی همچون بازسازی و استفاده از جادوهای خاص هستند. برای کشتن اون‌ها باید از روش‌های خاص اقدام کرد. همچنین توان تبدیل کردن انسان‌ها به خون‌آشام یا یه جور زامبی رو دارن. البته این ویژگی‌ها همیشه یکی نیست، به عبارتی ممکنه نویسنده داستان بخواد یه جور خون‌آشام جدید رو توی داستانش جای بده. ولی عمدتاً ویژگی تشنه به خون بودن، جای خودش رو حفظ می‌کنه.

انیمه‌هایی که موضوع خون‌آشام‌ها رو به مخاطب نشون می‌دن. معمولاً در داستان خودشون حداقل یک خون‌آشام رو جای می‌دن. حالا ممکنه داستان در مورد نبرد با خون‌آشام‌ها باشه. داستان ممکنه در مورد خون‌آشامی باشه که با بقیه می‌جنگه. یا صرفاً داستان دارای حداقل یک شخصیت خون‌آشام به عنوان شخصیت اصلی یا فرعی هستش. انیمه‌های خون‌آشامی معمولاً برای جذابیت با ژانرهایی همچون ترسناک، عاشقانه و ماجراجویانه به همراه معمایی ترکیب می‌شوند. در آخر باید بگم که در انیمه‌های خون‌آشامی تا جای ممکن تلاش می‌شود. یک فضای خون‌آلود به مخاطب نشون داده بشه.


مطالب مرتبط


نکاتی که در هنگام مطالعه بهترین انیمه های خون‌آشام Vampire بهتره در وجودتون درج کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در بهترین انیمه‌های خون‌آشامی Vampire و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

۲_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست بهترین انیمه‌های خون آشامی نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، معرفی بشه. فقط توجه داشته باشید که در وب‌سایت مای انیمه لیست Myanimelist در ژانر خون‌آشامی Kyuketsuki 吸血鬼 قرار بگیرد.

۳_ این را به خاطر داشته باشید. که تلاش شده که لیست بهترین انیمه های خون آشامی و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شوند. بنابراین ممکنه اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست‌های مربوطه، در لیست ما موجود نباشه!

 در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشا، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.


Hellsing Ultimate
Hellsing OVA

بهترین انیمه‌های خون‌آشامی

کارگردان: Tomokazu Tokoro, Hiroyuki Tanaka ,Yasuhiro Matsumura 
نویسنده: Hideyuki Kurata ,Yōsuke Kuroda
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Kouta Hirano
موسیقی: Hayato Matsuo
استودیو: Madhouse, Satelight, Graphinica
ژانرها: اکشن، نظامی، ترسناک، فراطبیعی، خون‌آشام، سنین
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: 2006 ,10 February

انیمه Hellsing Ultimate رو میشه به عنوان بهترین در انیمه‌های خون آشامی ازش نام برد. طراحی‌ها و خونریزی‌های هلسینگ Hellsing مو به تن هر آدمی سیخ میکنه. گرچه از نظر داستانی به مرور خودش رو نشون میده. به عبارتی از همون اول به اندازه آخرش جذاب نیست. یه نکته دیگه رو هم بهتره توجه داشته باشید که Hellsing دارای دو نسخه هستش. که به شخص توصیه دارم نسخه جدید رو تماشا کنید.

تماشای نسخه قدیم هم خالی از لطف نیست. ولی سری جدید با عنوان Hellsing Ultimate یه چیز دیگه است. کلیت داستان هم اینگونه است که شما در داستان، روایتی از سازمانی که برای سال‌ها با خون‌آشام‌ها مبارزه کرده است، رو شاهد خواهید بود. سلاح اصلی این سازمان خون‌آشامی کهن با نام آلوکارد Alucard هستش که از همه خونآشام‌ها خطرناکتره. به طوری که همه برای شکارش، دست به اسلحه و نابودی می‌برند. تا یک داستان عالی رو در نهایت کار، به مخاطب نشون بدن.

تریلر انیمه هلسینگ نهایی Hellsing Ultimate


Vampire Knight
Vampire Kishi

بهترین انیمه‌های خون‌آشامی

کارگردان: Kiyoko Sayama
نویسنده: Mari Okada
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Matsuri Hino
موسیقی: Takefumi Haketa
استودیو: Studio Deen
ژانرها: درام، معمایی، عاشقانه، شوجو، فراطبیعی، خون‌آشام
گروه سنی: نوجوانان
زمان شروع پخش: Apr 8, 2008

انیمه شوالیه خون‌آشام Vampire Knight به نسبت سایر اعضای خون‌آشامی لیست، بیشتر به یه حالت صلح‌آمیز میان خون‌آشام‌ها و انسان‌ها گرایش دارد. همچنین لازم به ذکر است که تنها انیمه خون‌آشامی لیست است که دارای ژانر شوجو در میان ژانرهای خود است. همین مورد سبب جذاب‌تر شدن داستان Vampire Kishi شده است. حتی شما شاهد کمدی‌های جذاب مدرسه‌ای خواهید بود. گرچه طراحی قدیمی از ایرادات این اثر به شمار می‌رود.

داستان انیمه شوالیه خون‌آشام Vampire Knight حول دختری به نام یوکی در مدرسه مشترک خون‌آشام‌ها و انسان‌ها می‌چرخد. این مدرسه، به نشانه صلح و پایان درگیری انسان‌ها و خون‌آشام‌ها بنا شده. همچنین در این زمان ماده‌ای جایگزین برای خون انسان‌ درست شده که با وجود اینکه خون‌آشام‌ها یاهاش سیر می‌شن، ولی خوب غذای اصلی یه چیز دیگه هستش. این موضوع در کنار فراموشی یوکی درباره گذشته خود و خون‌آشامی که وی را به طرز عجیبی نجات داده، سبب جذابیت بیشتر داستان می‌شود.

تریلر انیمه شوالیه خون‌آشام Vampire Knight


Monogatari (series)

بهترین انیمه‌های خون‌آشامی

کارگردان: Akiyuki Shinbo
نویسنده: Shaft ,Akiyuki Shinbo
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Nisio Isin
موسیقی: Satoru Kōsaki
استودیو: Shaft
ژانرها: عاشقانه، فراطبیعی، معمایی، خون‌آشام
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: July 3, 2009

اگه Hellsing Ultimate بهترین انیمه در ژانر خون آشامی هستش. سری انیمه‌های Monogatari خاص ترین اثر در دنیای انیمه‌های خون‌آشامی هستش. شما در مونوگاتاری Monogatari یک داستان فلسفی، معمایی به همراه المان‌های عاشقانه رو نظاره‌گر خواهید بود. دلیل اینکه Monogatari با وجود این فضا، در ژانر خون‌آشام قرار می‌گیرد. وجود یک نیمه خون‌آشام در مرکز این داستان‌ها به نام آراراگی کیومی است.

ایشون طی یک داستان و درگیری با یک خون‌آشام مونث خیلی خفن، به یک خون‌آشام تبدیل شده بود. سپس طی یک پروسه دیگر تبدیل به نیمه خون‌آشام شد. نکته جالب اینجاست که خون‌آشام پرافتخاری که اونو به یک خون‌آشام تبدیل کرده بود، قدرتش رو تا حدی از دست داده و به یک دختربچه مو طلایی که هنوز خون‌آشامه، تبدیل می‌شود. تصویرشم توی کاور همین مطلب، هستش.

شروع داستان اصلی البته به جای پرداختن به چگونگی خون‌آشام شدن آراراگی به مدتی بعد و ماجراجویی ایشون با ارواح و داستان‌های فلسفی و معمایی می‌پردازد. که جذابیت‌های زیادی دارد. انیمیت، صحنه پردازی و سایر ویژگی‌های انیمه Monogatari نیز به شدت خاص می‌باشد. گرچه با وجود دیالوگ‌های سنگین و گاها بزرگسالانه، تماشای اون رو به افراد زیر سنین جوانی، توصیه نمی‌کنم.

تریلر انیمه Monogatari (series)


Seraph of the End
Owari no Serafu

Kyuketsuki 吸血鬼

کارگردان: Daisuke Tokudo
نویسنده: Hiroshi Seko
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Takaya Kagami
موسیقی: Hiroyuki Sawano ,Takafumi Wada, Asami Tachibana ،Megumi Shiraishi
استودیو: Wit Studio
ژانرها: اکشن، نظامی، خون‌آشام، شونن، فراطبیعی، درام
گروه سنی: جوانان
زمان اولین پخش: 2015 ,4 April

انیمه Seraph of the End به نسبت سایر انیمه‌های خون‌آشامی، بیشتر حالت نظامی و جنگ‌های بین نژادی انسان و خون‌آشام رو در خودش داره. لازم به ذکره که استودیوی اون، سازنده Attack on Titan یعنی Wit Studio هستش. در دنیای Seraph of the End طی یک اتفاق فراطبیعی، به یک‌باره جمعیت زیادی از مردم جهان، که بیشتر افراد بزرگسال بودن، به کام مرگ رفتند. در این میان گروهی از خون‌آشام‌ها توانستند، کنترل بخش زیادی از زمین رو بدست بگیرند.

در ادامه بخوانید »5 دلیل برای تماشای انیمه Shinsekai yori ؛ شاهکاری گمنام 

به طوری که از بیشتر انسان‌ها به عنوان منبع غذای خود برای تغذیه خودشون استفاده می‌کنند. تا اینکه یه روز گروهی کوچک از این انسان‌ها به فکر فرار می‌افتند. ولی خوب موفق نشده و بیشترشون به کام مرگ می‌رن. داستان از اینجا شروع می‌شه که یکی از بازماندگان این گروه، به گروه مقاومتی که علیه خون‌آشام‌ها مبارزه می‌کنند، ملحق می‌شه. تا بتونه روزی انتقام نابودی دوستاش رو بگیره. ما هم جلوی مانیتور داستانش رو دنبال می‌کنیم.

تریلر انیمه پایان جهان Seraph of the End


Blood: The Last Vampire

بهترین انیمه‌های خون‌آشامی

کارگردان: Hiroyuki Kitakubo
نویسنده: Kenji Kamiyama
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Yoshihiro Ike
استودیو: Production I.G
ژانرها: ترسناک، فراطبیعی، خون‌آشام
گروه سنی: جوانان
زمان اکران: Nov 18, 2000

انیمه Blood: The Last Vampire یه سینمایی مستقل بود که در سال ۲۰۰۰ به دست استودیو Production I.G و گروهی از سازندگان سری Ghost in the Shell ساخته شد. بعدها از روی این انیمه سینمایی دو سری Blood+ و Blood-C ساخته شد. که هردو با وجود تفاوت‌ها در طراحی با نسخه اصلی، داستانی مرتبط رو روایت می‌کردند.‌ در ادامه بخوانید » 15 تا از بهترین انیمه های ترسناک تمام دوران

جالب اینجاست که برعکس سایر انیمه‌های خون‌آشامی موجود در لیست بهترین انیمه‌های خون‌آشامی، شخصیت اصلی در اینجا، مونث هستش. که به عنوان یه شکارچی به دنبال شکار خون‌آشام‌ها هستش. اینکه خودش چرا اینکار رو انجام می‌دهد؟ گذشته‌اش چیه؟ داستان چیه؟ من کی هستم؟ شما کی هستید؟ سوالاتی هستش که برای یافتن‌شون باید به انیمه‌ و داستان سریال اون مراجعه کنید.

تریلر انیمه خون: آخرین خون‌آشام Blood: The Last Vampire


Sirius the Jaeger
Sirius

برترین انیمه‌های خون آشامی Vampire

کارگردان: Masahiro Andō
نویسنده: Keigo Koyanagi
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Masaru Yokoyama
استودیو: P.A. Works
ژانرها: اکشن، فراطبیعی، تاریخی، خون آشام
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: 2018 ,12 July

جوان‌ترین اثر خون‌آشامی ما، انیمه Sirius the Jaeger از مجموعه انیمه‌های نتفلکیس Netflix و اثری از استودیو P.A. Works هستش. طراحی‌ها، شخصیت‌ها و فضای داستانی این اثر بیشتر حالت جوان‌پسند بودن رو دارن. گرچه داستان آنچنان خفنی نمی‌شه گفت در بساط دارد. اما با وجود المان‌های خاص خودش، یک‌بار دیدنش خالی از لطف نیست.

داستان انیمه Sirius the Jaeger روایت‌گر یک گروه شکارچی خون‌آشام هستش. که با ورود خودشون به عنوان یک گروه به ظاهر موزیسین به یک شهر، داستانی از خون‌آشام‌ها با برنامه‌های خاص رو آغاز می‌کنند. البته متاسفانه جزییات بیشتر داستان رو به شخص به خاطر نمیارم. پس می‌ذارم به عهده خودتون و برداشت خودتون نسبت به انیمه!

تریلر انیمه سریوس شکارچی Sirius the Jaeger


Corpse Demon
Shiki

بهترین انیمه‌های خون‌آشامی

کارگردان: Tetsurō Amino
نویسنده: Kenji Sugihara
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Fuyumi Ono
موسیقی: Yasuharu Takanashi
استودیو: Daume
ژانرها: ترسناک، معمایی، فراطبیعی، هیجان‌انگیز، خون‌آشام
گروه سنی: جوانان
زمان شروع پخش: July 8, 2010

در بین انیمه‌های خون‌آشامی معرفی شده، اونی که به احتمال قوی از نظر ترساندن مخاطب، بهتر عمل کرده، انیمه شیکی Shiki هستش. این امر تنها با وجود یک فضای تاریک Dark و مجهول که در ابتدای کار شما رو مجذوب خواهد کرد، ممکن شده. اسم این اثر هم خودش یه جور سواله، که گفتم اسپویل کنم، بره پی کارش. عنوان شیکی در اصل اسمی هستش که به Kyuketsuki 吸血鬼 یا همون Vampire در این انیمه داده خواهد شد. این موجودات البته تفاوت‌های خاصی رو با خون‌آشام‌های دیگه دارن.

داستان انیمه شیکی Shiki

در یک روستای زیبا و کوچک میان کوه‌ها، همه چی در آرامش به سر می‌بره. تا اینکه روزی یک خانواده ثروتمند یک خونه شبیه قصر، واقع در این روستا رو می‌خرند. پس از این واقعه، افرادی از این دهکده ناپدید می‌شوند، افرادی دچار یک بیماری بدون درمان که علائمش کم‌خونی هستش، می‌شوند. به مرور نیز وجود موجوداتی فراطبیعی که در این داستان دست دارند، خودشون رو نشون می‌دن. روایت این ماجرا، با این سبک، بسیار جالب خواهد بود.‌‌ گرچه به نظر من پایان بندی انیمه کمی از انتظاراتم پایین‌تر بود.

تریلر انیمه شیکی Shiki


JoJo’s Bizarre Adventure
JoJo no Kimyou na Bouken (TV)

لیست بهترین انیمه‌های خون‌آشامی Vampire

کارگردان: Naokatsu Tsuda ,Ken’ichi Suzuki
نویسنده: Yasuko Kobayashi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hirohiko Araki
موسیقی: Hayato Matsuo
استودیو: David Production
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، فراطبیعی، خون‌آشام، شونن
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: October 5, 2012

انیمه ماجراجویی شگفت‌انگیز جوجو JoJo’s Bizarre Adventure یکی از سری های جذاب انیمه‌ای است. که شاید بشه بهش لقب فیلم هندی دنیای انیمه رو هم داد. این اثر با به تصویر کشیدن ماجراهایی که شخصیت اصلی معروف به جوجو در سفرها و داستان‌های خود با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. یک داستان زیبا و جذاب را به مخاطب نشان می‌دهد. البته حضور یکی از بهترین شخصیت‌های منفی انیمه‌ای به عنوان خون‌آشام داستان، این اثر را به خوبی خاص کرده است.

داستان انیمه JoJo’s Bizarre Adventure

در دوران انقلاب صنعتی در یکی از بخش‌های اروپا، به طور اتفاقی مردی ثروتمند توسط مردی طمع‌کار نجات پیدا می‌کند. چند سال بعد پسر همین مرد، پس از مرگ پدرش. برای به چنگ آوردن ثروت به دنبال مرد ثروتمند می‌رود. برای شروع هم تصمیم به نابود کردن فرزند وی از نظر روحی می‌کند. گرچه کار پیچیده‌ای رو در پیش داره. اما یک روز متوجه قدرت عجیب یک نقاب می‌‌شود. که توانایی تبدیل انسان‌ها به خون‌آشام قدرتمندی را دارد.

تریلر انیمه ماجراجویی شگفت‌انگیز جوجو JoJo’s Bizarre Adventure


Vampire Hunter D: Bloodlust
Vampire Hunter D (2000)

بهترین انیمه‌های خون‌آشامی

کارگردان: Yoshiaki Kawajiri
نویسنده: Yoshiaki Kawajiri
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Hideyuki Kikuchi
موسیقی: Marco D’Ambrosio
استودیو: Madhouse
ژانرها: اکشن، علمی-تخیلی، ترسناک، درام، عاشقانه، خون‌آشامی، فانتزی
گروه سنی: جوانان
زمان شروع پخش: Aug 25, 2000

در بین انیمه‌های خون‌آشامی قدیمی‌ترین اثر انیمه دی شکارچی خون‌آشام: تشنه خون Vampire Hunter D: Bloodlust هستش. با وجود قدیمی بودن ولی از تمام انیمه‌های موجود اصیل‌تر هستش. به عبارتی شما وقتی طراحی‌ها و نوع پرداخت به داستان رو می‌بینید. به طور واضح شاهد خاص بودن، کلاسیک بودن و لنگه نداشتن داستان خواهید. البته یه نسخه قدیمی از Vampire Hunter D موجود می‌باشد. که با وجود ساخته شدن بر اساس سری رمان اصلی، چون سطح ساخت بالایی نداره، توصیه نمی‌شود.

در ادامه بخوانید » 5 دلیل برای تماشای انیمه سینمایی Vampire Hunter D: Bloodlust بعد از 20 سال

داستان اصلی در هردو سری به ماجراجویی یک شکارچی خون‌آشام می‌پردازد. البته نه یه شکارچی معمولی، یک شکارچی نیمه انسان نیمه خون‌آشام که برای سال‌ها زندگی کرده و گذر جهان از فرهنگ‌ها و جنگ‌های مختلف رو تماشا کرده. انیکه چقدر عمر کرده و چقدر عمر می‌کنه، معلوم نیست. اینکه دنیایی که درش سفر می‌کنه، چه رازهای رو در طول زندگی‌ش بهش نشون دادن، معلوم نیست. اما این رازها از نابودی جهان، بازگشت موجودات فراطبیعی تا تغییر جهان از یک جهان امروزی به یک دنیای نابود شده را شامل می‌شوند.

تریلر انیمه دی شکارچی خون‌آشام: تشنه خون Vampire Hunter D: Bloodlust


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در “بهترین انیمه‌های خون‌آشامی Vampire که حتماً باید آنها را تماشا کنید! بخش اول” نهایت لذت رو ببرید. صدالبته هم ما رو در بهتر کردن بخش انیمه، کامل کردن ادامه لیست بهترین انیمه‌های خون‌آشامی Vampire و مخصوصاً معرفی‌های انیمه‌ای بعدی یاری کنید. همزمان با کلیک بر روی تبلیغات، از ما حمایت کنید.