انیمه های برتر به انتخاب مجله وارونه ! لیستی کامل و جذاب از برترین انیمه های طول تاریخ!

معرفی بهترین انیمه های سریالی بخش سوم که حتما باید آن ها را تماشا کنید. در بخش اول و بخش دوم بهترین انیمه هایی که باید آنها تماشا کنید ، ده انیمه جذاب را خدمت شما معرفی کردم. در بخش سوم نیز طبق روال همیشگی پنج انیمه جذاب دیگر را برای شما معرفی خواهم کرد. همچنین برای دسترسی به سایر لیست‌ها، بهترین انیمه هایی که حتما باید ببینید را می‌توانید مشاهده کنید.


مطالب زیر رو هم پیش از بهترین انیمه های سریالی بخش سوم بر بدن بزنید.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهترین انیمه های سریالی بخش سوم بهتره در وجودتون حک کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش! گرچه برخی نیاز به تفکر و زمان بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با شما، دارند.

۲_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، معرفی بشه.

۳_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. البته لطفاً دقت فرمایید که برخی آثار، مانند انیمه‌های اکشن یا خشن ممکن است با سلیقه شما جور نباشد.


نکات زیر رو علاوه بر بهترین انیمه‌هایی که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! بخش‌ سوم در تمام مطالب سایت به یاد داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی! و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن نکات بالا شما را به تماشای بهترین انیمه های سریالی بخش سوم دعوت می‌کنیم.


11 – Parasyte -the maxim

بهترین انیمه های سریالی بخش سوم

Parasyte یا کیسِیجو (به ژاپنی)  یک مجموعه مانگا سینن (برای بزرگسالان) ژاپنی که توسط هیتوشی ایواکا نوشته و طراحی شده است. این سری به تعداد ۱۰ جلد توسط انتشارات کودانشا از نوامبر ۱۹۸۹ تا دسامبر ۱۹۹۵ در مجله افترنون به چاپ می‌رسید. بر اساس این مانگا دو فیلم سینمایی تهیه گردید که به ترتیب در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۴ و ۲۵ آوریل ۲۰۱۵ منتشر شدند.

یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۴ قسمتی نیز با عنوان کیسِیجو: سه نو کاکوریتسو (به فارسی: انگل: قاعده کلی) توسط استودیو مدهاوس بر پایه نسخه مانگا ساخته شد که پخش آن از ۸ اکتبر ۲۰۱۴ تا ۲۵ مارس ۲۰۱۵ ادامه داشت. این انیمه در مورد موجوداتی است که سعی می‌کنند وارد بدن دیگر جانوران شوند و مغز آن‌ها را تسخیر کنند و معمولاً از هم نوع میزبانشان تغذیه می‌کنند.

داستان : داستان در جهانی اتفاق می‌افتد که بیگانه‌های فضایی به نام «انگل» به سیاره زمین آمدند. آن‌ها در تاریکی و سکوت حرکت می‌کردند و علاقه شدیدی به تغذیه از گوشت انسان دارند. این موجودات شبیه به کرم برای بقای خود، شروع به غلبه بر انسان‌ها بوسیلهٔ وارد شدن به بدن میزبان از طریق دهان، بینی، گوش و یا پوست و سپس اتصال و تغذیه از مغز انسان‌ها شدند. آن‌ها پس از آلوده کردن قربانیان، می‌توانستند پتانسیل فیزیکی میزبانشان را به حداکثر برسانند و همچنین خود را به هر شکلی درآورند به طور مثال؛ هیولایی با دندان‌های غول‌پیکر، انواع سلاح‌های برنده به جای دست و یا شبیه به موجودی شیطانی دارای بال. اما اکثر آن‌ها ترجیح می‌دادند اهداف کشنده خود را در پشت چهرهٔ انسان‌های معمولی پنهان کنند. این انگل‌ها قادر هستند از طریق سیگنال، همنوعانشان را که در فاصلهٔ محدودی (حداکثر ۳۰۰ متر) قرار دارند حس کنند.

شخصیت اصلی داستان پسری ۱۷ ساله به نام شینیچی ایزومی است که با پدر و مادرش در توکیو زندگی می‌کرد. در شبی، یکی از این موجودات به نام میگی، سعی کرد از طریق گوش وارد بدن شینیچی شود، اما بدلیل اینکه او هدفون بر روی گوش داشت موفق نشد. سپس تلاش کرد با وارد شدن از طریق دستش بر او غلبه کند. در این بین میگی فقط موفق شد به دست راست شینیچی غلبه کند و قادر به کنترل کامل او نشد. در ادامه داستان، شینیچی و میگی یاد گرفتند که چگونه با یکدیگر همزیستی کنند، و با کمک هم به نبردی علیه بیگانگانی پرداختند که انسان‌ها را فقط به چشم غذا می‌دیدند.

این انیمه یک انیمه جذاب روانشناختی است و دارای جذابیت بالای می باشد


12 – ERASED

بهترین انیمه های سریالی بخش سوم

شهری که تنها من در آن گمشده‌ام یا پاک شده (به انگلیسی: ERASED) یک مجموعه مانگا ژاپنی در سبک خیال‌پردازی و معمایی و جنایی است که در انتشارات کادوکاوا شوتن و در مجله یانگ ایس به چاپ می‌رسید.

نویسندگی و طراحی هر دو اثر کِی سانبه می‌باشد. جلد اول در تاریخ ۲۶ ژانویه، ۲۰۱۳ منتشر شد و تا مارس ۲۰۱۶، ۸ جلد از آن تاکنون به چاپ رسیده است. یک مجموعه تلویزیونی انیمه دوازده قسمتی نیز بر اساس نسخه مانگا توسط استودیوی ای-۱ پیکچرز تهیه شده که از ژانویه تا مارس ۲۰۱۶ پخش شد.

داستان : ساتورو فوجینوما یک نویسنده مانگای پرتلاش است که توانایی سفر در زمان و پیشگیری از مرگ و میرها را دارد. هنگامی که مادرش به قتل می‌رسد، او برای حل معمای مرگ مادرش در زمان به عقب بر می‌گردد، اما به طور اتفاقی به مدرسه ابتدایی خود، و درست قبل از ناپدید شدن یکی از همکلاسیش به نام کایو باز می‌گردد.

این انیمه یک انیمه جنایی و رمانتیک بسیار زیبا و جذاب است به طوری که من هر 12 قسمت آن را ظرف یک شب دیدم . آهنگسازی این انیمه نیز جزو نقاط مثبت آن است که آهنگسازی آن بر عهده یوکی کایجورو بوده


13 – Mushi-Shi

موشی-شی یک مجموعه مانگا خیال‌پردازی ژاپنی نوشته و طراحی شده توسط یوکی اوروشیبارا است، که انتشارات کودانشا آن را در مجله افترنون از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲، و در ماهنامه افترنون از دسامبر ۲۰۰۲ تا اوت ۲۰۰۸ منتشر کرده‌است.

در سال ۲۰۰۵ از روی این مانگا یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۶ قسمتی توسط استودیوی آرتلند تهیه گردید که اولین بار در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۵ از شبکه فوجی تلویژن پخش شده و تا ۱۸ ژوئن ۲۰۰۶ ادامه داشت. همچنین یک فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانیکاتسوهیرو اوتومو، و نقش‌آفرینی جو اوداگیری در نقش گینکو، در اواخر سال ۲۰۰۶ منتشر شد. پخش فصل دوم انیمه نیز با نامموشی‌شی: فصل بعدی  به تعداد بیست قسمت از ۴ آوریل ۲۰۱۴ تا ۲۱ دسامبر ۲۰۱۴ در شبکه توکیو ام‌ایکس پخش شده‌است.

مانگای موشی-شی بسیار مورد تحسین منتقدین و حتی مردم قرار گرفت و در سال ۲۰۰۳ برنده فستیوال هنرهای رسانه‌ای ژاپن و در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه مانگای کودانشا شد و عنوان بهترین مانگای سال را به خود اختصاص داد، موشی-شی همچنین در پنجمین مراسم جایزه بهترین انیمه توکیو در سال ۲۰۰۶، به‌همراه مجموعه‌های «اورکا سون» و «بلک جک» برندهٔ جایزه بهترین مجموعهٔ تلویزیونی شد.

داستان : در دنیای موشی‌شی موجوداتی زندگی می‌کنند که نه گیاه هستند و نه حیوان. آن‌ها همچنین با ساختارهای زنده نیز تفاوت دارند و حتی جزو میکرو ارگانیسم‌ها و قارچ‌ها نیز نیستند. در عوض آن‌ها به شکل اولیه موجود زنده شباهت دارند و به آن‌ها موشی گفته می‌شود که اغلب دارای قدرت‌های فراطبیعی هستند. شکل و شمایل و حتی وجود آن‌ها برای بسیاری نامعلوم است و فقط تعداد اندکی از انسان‌ها توانایی تعامل و دیدن آن‌ها را داشته و از وجود آن‌ها باخبر هستند.

یکی از این انسان‌ها شخصی است به نام گینکو او یک موشی‌شی است که به نقاط مختلف سفر کرده و دربارهٔ موشی‌ها تحقیق می‌کند. او در بین راه به مردمی که موشی‌های فراطبیعی برایشان مشکلاتی به وجود آورده‌اند، کمک می‌کند. داستان موشی-شی در زمانی خیالی بین دوره‌های ادو ومیجی روایت می‌شود، که شامل برخی از تکنولوژی‌های قرن نوزدهم است، اما ژاپن هنوز به عنوان یک کشور بسته تصویر می‌شود.

14 – Steins;Gate

بهترین انیمه های سریالی بخش سوم

استاینز؛گِیت یک سری رمان ویژوال ژاپنی که توسط شرکت 5pb. و نیتروپلاس ساخته شده و در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۹ برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ بصورت ویدیو گیم عرضه شد.ک سری مانگا ژاپنی هم از روی این اثر توسط یومی ساراچی مصورسازی شد که از ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۹ در ماهنامه کمیک الایو انتشارات مدیا فکتوری منتشر شد. همچنین یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۴ قسمتی نیز توسط استودیوی وایت فاکس تهیه شد که از تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۱ تا ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۱ در ژاپن پخش گردید. 

قبل از تماشای این انیمه حتما راجع به نظریه ریسمان و تئوری سیاه چاله ها مطالعه کنید.

داستان : داستان این انیمه در ارتباط با اوکابه رینتورو ملقب به دانشمند دیوانه است که در آزمایشگاه خود دست به اختراعات عجیب و غریب می زند، بعد گذشت مدتی او به طور اتفاقی موفق به تولید ماشین زمان می شود و می تواند در ابتدا به زمان گذشته ایمیل بفرستد و بعد از مدتی خود را نیز به زمان گذشته بفرستد. اما با فرستادن ایمیل به زمان گذشته خط زمانی تغییر می کند و اتفاقات ناگواری برای دوستان او رخ می دهد در نتیجه او در خط های زمانی حرکت می کند تا این اتفاقات را تغییر دهد اما تلاش های او بی فایده است تا اینکه ….

این انیمه با نمره 9.15 از 10 در رتبه 5 بهترین انیمه های سایت myanimelist قرار دارد.


15 – Afro Samurai

افرو سامورایی یک مجموعه مانگای ژاپنی که توسط تاکاشی اکازاکی نوشته و مصورسازی شده‌است. مانگای افرو سامورایی برای اولین بار از سپتامبر ۱۹۹۹ تا مه سال ۲۰۰۰ در مجله نونو هائو به تعداد ۱۰ قسمت در ۱ جلد منتشر گردید.

از روی نسخه مانگا یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۵ قسمتی نیز توسط استودیو گونزو تهیه شده است که از ۴ ژوئیه تا ۱ فوریه ۲۰۰۷ از شبکه فوجی تلویژن پخش گردیده است. در این سریال ساموئل ال جکسون صداپیشگی شخصیت افرو و RZA از گروه Wu-Tang Clan آهنگسازی این انیمه را بر عهده داشت.

پس از موفقیت این سریال 5 قسمتی یک فیلم انیمیشنی با نام Afro Samurai: Resurrection به همراه یک ویدیو گیم در سال 2009 منتشر شد. همچنین یک فیلم لایو اکشن کوتاه با نام Afro Samurai: Flesh and Bone در سال 2009 نیز از این انیمه ساخته شد.

داستان : داستان افرو سامورایی درباره یک سامورایی افرو (افرو به سیاه پوستان آمریکایی – آفریقایی گفته می شود) است که در دنیای فئودالی و فیوچرستیک ژاپن زندگی میکند و در آن قدرت بوسیله هدبند هایی مشخص می شود، دو هد بند وجود دارد هد بند شماره یک و دو ، هر کسی صاحب هد بند شماره یک باشد قویترین شمشیر زن است و می تواند در این دنیا به عنوان خدا حکمرانی کند، و تنها کسی که صاحب هد بند شماره دو است میتواند با او مبارزه کند، افرو در دوران کودکی شاهد کشته شدن پدرش(صاحب هدبند شماره یک)  در مبارزه‌ای با هفت تیرکشی با نام جاستیس (صاحب هدبند شماره دو) بود. او پس مشاهده این صحنه به دنبال انتقام مرگ پدرش و کشتن جاستیس می پردازد و برای رسیدن به این هدف از تمامی احساسات و خواسته هایش می گذرد!

حتما بعد از تماشای مینی سریال 5 قسمتی، انیمه سینمایی Afro Samurai: Resurrection را تماشا کنید


در ادامه پس از بهترین انیمه های سریالی بخش سوم بخوانید : بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش چهارم

امیدوارم که از انیمه‌های موجود در بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش سوم نهایت لذت رو ببرید. چه الآن و چه در آینده‌ای بسیار دور و نزدیک! نظراتتون رو هم در مورد این مطلب و مطالب آینده، حتماً در اختیار ما قرار بدهید. که حسابی به هم‌فکری شما نیازمندیم.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید