قسمت دوم سریال های شبیه به ریک و مورتی

با سلامی دوباه خدمت همه ی علاقه مندان به سریال ریک و مورتی ! اینبار با بخش دوم از سریال های شبیه Rick and Morty در خدمت شما هستم.

امیدوارم از بخش قبلی لذت برده باشید. مطمئن باشید این بخش هم به اندازه ی بخش اول سریال های شبیه به ریک و مورتی جذاب و دوست داشتنی است. پس با من و وارونه در این گزارش جذاب همراه باشید.



8: mystery science theater 3000

سریال های شبیه به Rick and Morty

این سریال با تم جنایی و رمز آلود، 7 فصل پیاپی ادامه پیدا کرد و سرانجام در سال 1999 به پایان رسید. اما در نهایت فصل دیگری در سال 2017 اکران شد. آنهم در نت فلیکس. فصل بعدش هم قرار است در نوامبر 2022 اکران شود.

داستان از این قرار است که سرایداری توسط دو دانشمند دیوانه اسیر می شود تا فیلم هایی ببیند که خیلی هم خوب نیستند. جول، سرایدار داستان ماست. او و دوستان رباتی اش در مورد هر فیلمی که می بینند نظر می دهند.

 نظرات این سرایدار است که داستان اصلی فیلم را می سازد. جالب این جاست که بینندگان هم همراه جول فیلم ها را نگاه میکنند و درگیر داستان می شوند.

 از من میشنوید این فیلم را از دست ندهید. چون یکی از خاص ترین تلفیق های کمدی و علمی تخیلی در این فیلم دیده می شود. طرفداران هر دو ژانر عاشقش می شوند. مطمئنم.

7: Bob’s Burgers

سریال های شبیه به Rick and Morty

اینبار هم گزارشمان با یک انیمیشن کمدی شروع می شود. این کمدی در مورد خانواده ی بلچر است. خانواده ی بلچر در داستان ما یک همبرگر فروشی دارند.

باب و لیندا پدر و مادر این خانواده هستند و در کنار بچه هایشان، تینا، جنی و لوییس در این مغازه کار میکنند. داستان فیلم هم از اتفاقاتی که برای این خانواده می افتد جان میگیرد.

این فیلم را هرگز نباید دسته کم گرفت. چون یکی از 60 کارتون برتر تلویزیون شده. ممکن است تمام المان های علمی تخیلی ریک و مورتی را نداشته باشد، اما اتفاقاتش به اندازه ای خنده دار است که جای خالی این المان ها به راحتی پر می شود.

6: South Park

سریال های شبیه به Rick and Morty

این سریال هم به لیست انیمیشن هایی که برای بزرگتر ها ساخته شده اند اضافه می شود. این فیلم سوپر فوق العاده 4 ستاره دارد؛ استنلی مارش، کیلی برافلوفسکی، اریک کارتمن، کنی مک کورمیک.

این ستارگان نوجوان داستان اصلی فیلم را به اجرا در میآورند. اما پلات پخته تر از آنست که بگوییم فیلم فقط برای نوجوانان ساخته شده. طنز موجود در فیلم آنقدر سنگین است که برای هر کسی قابل فهم نیست.

یکی دیگر از موضوعات مهم مربوط به این فیلم شیوه ی نوین تدوین در آن است. شیوه ای که برای اولین بار در این سریال استفاده شد و پس از آن در فیلم های دیگر کپی شد.

داستان به اینجا ختم نمی شود. هر قسمت این سریال در طول یک هفته آماده سازی می شود و همین عامل موجب می شود پلات در هم تنیدگی خاصی داشته باشد. دیدن این فیلم را هرگز از دست ندهید.

5: Stranger Things

سریال های شبیه به Rick and Morty

این سریال نت فلیکسی تلفیقی از ژانر های علمی تخیلی و ترسناک است. داستان از این قرار است که پسری در سال 1980 و در شهر لوییزینا گم می شود. پس از آن هر روز اتفاقات خارق العاده ای برایش می افتد. مثلا پیدا شدن دختری که توانمندی های خارق العاده دارد.

فصل سوم این سریال در 4 جولای 2019 اکران شد. به عنوان یکی از طرفداران این فیلم به همه ی کسانی که تا به حال این فیلم را از دست داده اند توصیه میکنم هر چه زودتر از اول تماشایش کنند.

البته که المان های طنز این فیلم به اندازه ی ریک و مورتی نیست. اما آنقدر راز آلود و علمی تخیلی است که شما را میخکوب میکند. پس به من اعتماد کنید و حتما دانلودش کنید.

4: Lost In Space

سریال های شبیه به Rick and Morty

این سریال هم یکی دیگر از آثار علمی تخیلی نت فلیکس است. اثری که بر اساس سری دیگری با همین نام ساخته شد. داستان فیلم در مورد خانواده ای است که در یک سفینه ی فضایی زندگی میکنند و سیاره های مختلف را استعمار می کنند. جالب است مگر نه؟

اما داستان فقط به همین جاها ختم نمی شود. در هر قسمت از این داستان ساب پلات های زیادی وجود دارد که هر کدام دنیایی جدا می سازند.

جدایی از اینها در این فیلم کلی شخصیت دوست داشتنی هست. شخصیت هایی که عاشقشان می شوید. البته شخصیت هایی که قرار است از آنها متنفر شوید هم کم نیستند.

این فیلم یکی دیگر از فیلم هایی است که خیلی تم کمدی ندارند. اما جنبه های علمی تخیلی فیلم آنقدر بالاست که جای خالی کمدی را پر میکند.

3: Archer

سریال های شبیه به Rick and Morty

این سریال داستان گروهی از مامورهای مخفی است که آنچنان که باید کارشان را بلد نیستند. هر قسمت از این فیلم داستان جدا و ماجراجویی جدا دارد.

هزاران هزار تیکه ی کمدی می شود در این فیلم پیدا کرد. حواستان را جمع نکنید تیکه ها از دستتان در می روند. پس موقع تماشای این سریال باید سر و پا گوش باشید.

فصل دهم قرار است که اکران شود. خیلی از طرفدارانش لحظه شماری میکنند تا بالاخره فصل بعد اکران شود. آنهایی که این فیلم را ندیده اند به گوش باشند… همین العان اقدام کنید. یک ثانیه ی دیگر دیر است.

2: Adventure Time

سریال های شبیه به Rick and Morty

این سریال یکی دیگر از انیمیشن های است که برای بزرگتر ها ساخته شده. داستان در مورد پسری به نام فین و بهترین دوستش جیک است. جیک در واقع سگی است که می تواند تغییر شکل دهد و به شکل ها و اندازه های مختلف در بیاید.

این سریال تلویزیونی که کلی جایزه برده و کلی شخصیت محبوب دیگر هم دارد. مثلا شاه یخی، پرنسس بابل گام، ملکه ی خون آشام ها و مارسلین.

قدرت های جیک در کنار المان های علمی تخیلی داستان موجب می شوند هر اتفاقی در این فیلم بیفتد.  اتفاقاتی که حتی فکرش را هم نمیکنید.

1: Futurama

سریال های شبیه به Rick and Morty

و بالاخره سریال شماره 1 لیست سریال های شبیه Rick and Morty. این فیلم هم یک دیگر از آثار مت گرویین است. داستان این فیلم و شخصیت اصلی اش، فیلیپ فرای، در قرن 31 شروع می شود. و متاسفانه در سپتامبر 2013 به پایان میرسد.

در سال 2017 قسمت های این سریال فقط به صورت صوتی منتشر شد. اما فیلم انقدر طرفدار داشت که همه چیز را تغییر داد.

طرفداران آنقدر عاشق ماشین های پرنده، کاراکتر های غیر انسان و اتفاقات دیوانه وار فیلم شدند که این فیلم بهترین انیمیشن تاریخ تلویزیون لقب گرفت. شباهت های این فیلم با سری ریک و مورتی بسیار زیاد است. پس دیدن این فیلم را هم نباید از دست بدهید.

در این دوران که روزهایمان با در خانه ماندن می گذرد و البته چاره ای جز این نیست، بهترین راه حل تماشای فیلم است. و از آن جایی که هیچ کداممان اعصاب درست و حسابی نداریم چه ژانری بهتر از کمدی! یادمان نرود کمدی یکی از ژانر های فخیم سینماست.

پس به دیدنش می ارزد. بیاییم به خودمان لطفی کنیم و از این فرصت مهیا شده استفاده کنیم. این لیست چند تا از بعترین انیمیشن های کمدی دنیا را به شما معرفی کرده! این شانس را از خودتان نگیرید. و از تاپ ترین انیمیشن های دنیا لذت ببرید!


شما هم نظرات خودتان را درباره سریال های شبیه به Rick and Morty با ما درمیان بگذارید.