خبر های خوش برای دوستداران کمدی

خبری خوش برای دوستداران ژانر کمدی! در این گزارش لیستی از بهترین سریال های کمدی قرن 21 برایتان آماده شده. اگر کمدی دوست هستید و می خواهید بهترین سریال های کمدی قرن اخیر را بشناسید این لیست را از دست ندهید.

در حال حاضر هم کرونا تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده تماشای سریال های کمدی می تواند حالمان را کمی بهتر کند در نتیجه تصمیم گرفتیم تا بهترین فیلم کمدی قرن اخیر را برای شما معرفی کنیم.


قبل مطالعه این مطلب مطالب زیر راهم مطالعه کنید

بهترین فیلم های کمدی 2020 تا به اینجا !

بهترین انیمه های کمدی که باید حتما آنها را تماشا کنید ! بخش اول

20 تا از بهترین فیلم های کمدی که حتما باید تماشا کنید

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه


همه ی ما میدانیم کمدی انواع متفاوتی دارد.

گاهی به تلخی شاهکار های هنری بوجک هرسمن است و گاهی نرم و آهسته منظورش را می رساند. درست مثل آثار خانواده مدرن.

بین این بازه انواع متفاوتی از کمدی ها هستند که در این لیست به همه شان اشاره خواهم کرد.

پس این لیست برای هر سلیقه ای مناسب است. اگر از آن دسته آدم ها هستید که عاشق کمدی های رمانتیکی مثل میندی پراجکت هستند برایتان کلی آیتم داریم. اگر هم کمدی تلخ می پسندید باز هم لیست ما را از دست ندهید. از این مدل فیلم ها هم در لیستمان داریم.

قرن 21 قرن طلایی کمدی هاست. پس کار ما هم خیلی سخت است. پیدا کردن 50 تا از بهترین فیلم های کمدی سخت است. چه برسد به 20 تا از بهترین سریال های کمدی قرن 21.


20: Modern Family

Modern Family

این سریال از 2009 تا به حال همراهمان بوده. یعنی 10 سال. از دافنی کلن گرفته تا جدیدترین شخصیت ها همگی جذاب و بی نقص هستند. و با وجود ادامه دار بودن فیلم هیچ چیز از زیبایی های آن کم نشده.

 با وجود خنده های تلخ، لحظه های تکان دهنده ی احساسی و گهگاهی کارهای احمقانه این خانواده، هیچ کدام دلمان نمیخواهد کمدی خانوادگی به این خوبی را از دست بدهیم.

این سریال بهترین فیلم کمدی خانوادگی لیست ماست. از سال 2000 تا به حال فیلمی نبوده که روی دست این فیلم خانوادگی بلند شود.

ستاره های درخشان این فیلم و سوء تفاهم های متداول بین این ستاره هاست که داستان را می سازد. پس اگر طرفدار فیلم های خانوادگی و کمدی هستید این فیلم را از دست ندهید.

19:community

این سریال دن هارمون دومین اثرش در سینما و بهترینش است. نقش آفرینی او در اولین فیلمش سارا سیلورمن اصلا خوب نبود . هرچند نظرات شبکه ها در مورد این یکی هم چندان خوب نیست. چرا که این روزها شبکه ها به طنز شجاعانه و با ذکاوت موجود در فیلم ها اهمیت نمی دهند.

تا به حال 6 فصل از این سریال بی نظیر را دیدیم. و هر فصل بهتر از فصل قبلی بوده است. از این فیلم، پشت صحنه ی زیادی ندیده ایم. اما همه میدانیم که بازیگران ستاره ای این سریال چه نقشی در پر بیننده بودنش دارند.

 این سریال مرزهای فیلم های کمدی معمول را به چالش میکشد. طنز این فیلم به اینجا ختم نمی شود. هر مدل فیلمی که دلتان بخواهد در این فیلم نقد می شود. از فیلم های گنگستری گرفته تا حمله ی زامبی ها.

18: New Girl

این سریال یکی از بهترین کمدی های عصر ما است. شاید هم بهترین سریال کمدی سال 2010 باشد . البته اگر به طرفداران «جوری که من با مادرت آشنا شدم» بر نخورد.

در این سریال از روش های روتین خنداندن که در سریال های دیگر میبینیم استفاده نشده. دختر جدید سریال ما نقش اول فیلمش است. اما در این سریال به او همانند سایر ستاره ها زمان داده می شود. تا هر کدام داستان عجیب و غریبشان را بیان کنند.

در این فیلم فوق العاده هیچ کاراکتری کمتر از آنچه باید نقش بازی نمیکند. در گروه کامل بازیگران این فیلم بالانس به خوبی دیده می شود. از اشمیت گرفته تا جیک جانسون و نیک.

17: It’s Always Sunny In Philadelphia

اگر تیرگی های این طنز در میان نباشد می توانیم این فیلم را به مالکوم تشبیه کنیم. هرچند رگه هایی از فرندز هم در این فیلم دیده می شود. اما این فیلم داستان تلخ خودش را دارد. داستانی که با دزدیدن کیف پولی شروع می شود.

این سریال طولانی از همه ی فیلم های کمدی که می شناسید خنده دار تر اما تلخ تر است. سریال ،ادامه ی کمدی کلاسیک جری سینفلد در دهه ی 90 است.

اما تم جنایی و تلخ قهرمانان داستان خاص تر از آن است که فکر میکنید. جوری که شما هم دلتان بخواهد مثله بقیه در خانه بنشینید. و به بد شانسی های قهرمان ها بخندید. البته این آخر کار نیست.

 قهرمانان این سریال موجب بدبیاری دیگران هم هستند. پس دیدن این فیلم را از دست ندهید.

16: Futurama

سری این سریال ها اوایل قرن 21 پا به خانه های ما گذاشت. از آن روز به بعد این کمدی کلاسیک یکی از بهترین فیلم های کلاسیک خنده داری است که از سال 2000 در تلویزیون پخش شده. این فیلم که داستان های علمی تخیلی را به سخره می گیرد از فیلم های استثنایی است که هرگز مهر ختام به پستش نمی خورد.


همچنین بخوانید : بهترین سریال‎ های انیمیشنی که حتما باید آنها را ببینید


شخصیت های کمیک این سریال بندر، فری و لیزا هستند. این ستاره ها همان هایی هستند که با بازی قوی شان صنعت کمدی را متحول کرده اند. هرچند جای ریک و مورتی و فاینال اسپیس هرگز پر نمی شود، این سریال را هم نباید دسته کم گرفت. تصویری که این فیلم از سال 3000 به نمایش میگذارد با هیچ تصویری قابل جایگزینی نیست.

15: Gavin And Stacey

این سریال ممکن است تنها فیلم بریتانیایی باشد که در لیست ما جای دارد. اما این طنز اجتماعی چیزی دارد که اکثر فیلم های کمدی هالیوودی دنبالش هستند. و فقط ادایش را در می آورند.

 در اعماق این فیلمِ پر از هجو و طنز، معنای واقعی دوست داشتن دیده می شود.

داستان ما در مورد گوین و استیسی است و البته دوستانشان نسا و اسمیثی. این سریال ورای هر کمدی است که تا به حال دیده اید. به همین دلیل است که می گویم می ارزد بارها و بارها برگردیم و پس از دهه ها این هنر نمایی را بار دیگر ببینیم.

14: Arrested Development

اسکار پخته ترین و کامل ترین فیلم نامه در لیست ما میرسد به این سریال. هر چیزی که فکرش را میکنید در این فیلم نقد شده.

از کانون ویران خانواده های امروزی گرفته تا فرهنگ حریصانه ی آدم های این دوره و زمانه. حتی جنگ عراق هم از زیر ذره بین این فیلم در نرفته. حتی خود کاراکترهای این سریال هم نقد می شوند.

ستاره های این سریال میشل سر، عالیا شاکاوتو ویل آرنت هستند. اما هیچ کاراکتری در این سریال بامزه تر از گرگ میشل، پسر عمه ی فرصت طلبش ماوب و گاب، طالع بین بد طالع داستان نیست.

 این فیلم هم مبتکرانه و هم احمقانه است. اگر عاشق چنین فیلم های دو قطبی هستید دیدن این فیلم را از دست ندهید.

13:Archer

بهترین فیلم های کمدی قرن 21

در این سریال اثری از تحریم های ساختاری که تلویزیون ایجاب میکند نیست. پس اسکار ناب ترین فیلم لیست ما هم به آرچر میرسد. این انیمیشن که برای بزرگتر ها ساخته شده هر چقدر که میخواهید المان تاریکی و طنز تلخ دارد.

 هر چند در ظاهر تصویر سازی ها بسیار زیباست. و داستان مشکلات زندگی یک جاسوس در آن عنوان می شود.

ستاره های بی اخلاق ما همه مدل رفتار غیر قانونی در محل کارشان دارند. فیلم نامه آنقدر جذاب است که می توان انرا با «arrested development » مقایسه کرد.

 به همین دلیل است که نه یک فصل بلکه دو فصل از آن تا به حال ساخته شده. در تمام قسمت های این دو فصل هم بیننده کم نشده. طرفدارش خواهید شد. فقط دانلودش کنید تا خودتان ببینید.

12: How I Met Your Mother

LOS ANGELES – AUGUST 29: “Who Wants To Be A Godparent” “” When Lily and Marshall can’t decide on godparents for Marvin, they put the gang to the test to see who would make the best one, on HOW I MET YOUR MOTHER, Monday, Oct. 15 (8:00-8:30 PM, ET/PT) on the CBS Television Network. Pictured left to right: Jason Segel, Alyson Hannigan, Josh Radnor, Neil Patrick Harris and Cobie Smulders (Photo by Cliff Lipson/CBS via Getty Images)

نزدیک ترین رقیب فرندز در لیست ما این سریال است . سریالی که به یکی از بزرگترین شاهکارهای سالهای اخیر تبدیل شد. این سریال روتین و نرمال سریال های کمدی با این تم را شکسته است.

 داستان گویی این سریال با سایر سریال های کمدی خیلی فرق دارد. نکته ی جالب در مورد این سریال این است که همه ی شخصیت های این سریال به یک اندازه تایم برای درخشش دارند. این طنز کلاسیک همانی است که منتظرش بودید.

11: The Mindy Project

the mindy project دوست داشتنی ترین سریال لیست ماست. این طنز اجتماعی ، داستان اتفاقات محل کار ستاره های داستان است. دکتر جوان داستان ما در جست و جوی عشق است.

 و مانند هر انسان دیگری در این راه اشتباهات زیادی میکند. کریس مسینا ستاره ی مردی است که دکتر جوان ما را دلباخته ی خودش کرده. مشکل این جاست که اخلاق این دو مرغ عشق اصلا با هم جور در نمی آید.

در نهایت مخاطب متوجه می شود کاراکتر ها آن چیزی که نشان می دهند نیستند. در پس چهره ی هر کسی ممکن است شخصیتی متفاوت نهفته باشد.

 این را هم بگویم که این سریال از ستارگان بازیگر هیچ چیزی کم ندارد. پس شانس دیدنش را از دست ندهید.