دوستان عزیز در هفته گذشته 5 تا از بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه را برایتان معرفی کردیم.حالا نوبت به بهترین عطرهای ارزان قیمت مردانه می رسد که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

5.لاگوست سفید-Lacoste L.12.12 Blanc

این عطر لاگوست دارای رایحه ای خنک و تند است و می توانیم بگوییم انتخابی خوبی برای نوجوانان است.قیمت حدودی این عطر 385 هزار تومان است.

بهترین عطرهای ارزان قیمت مردانه

4. مرسدس بنز کلون-Mercedes Benz Cologne

این عطر دارای رایحه ای خنک و شیرین و بسیار طبیعی است.در واقع می توانیم بگوییم رایحه این عطر کاملا ایتالیایی است .ماندگاری و پخش بو این عطر بسیار بالاست.قیمت حدودی این عطر 555 هزار تومان است.

بهترین عطرهای ارزان قیمت مردانه


همچنین بخوانید :


3.سی کی وان شوک مردانه-Ck One Shock

این عطر دارای رایحه ای گرم و تند است و می توان گفت رایحه آن شرقی و ادویه ای است.این عطر انتخاب خوبی برای فصول سرد سال است .قیمت حدودی این عطر 555 هزار تومان است.

بهترین عطرهای ارزان قیمت مردانه

2.بنتلی مدل Bentley for Men Intense

این عطر دارای رایحه شیرین ، تلخ و گرم و حدودی شرقی است.این عطر بسیار رایحه ای شیک و مجلسی دارد و انتخاب مناسبی برای آقایان شیک می باشد.قیمت حدودی این عطر 438 هزار تومان است.

بنتلی اینتنس

1. جگوار مدل Pace

می توانیم بگوییم که یکی از بهترین عطرهای ارزان قیمت مردانه ، عطر جگوار مدل pace است.این عطر بسیار رایحه ای شیک و در عین حال تمیزی دارد.زمانیکه از این عطر استفاده می کنید احساس اینکه تازه دوش گرفته اید به شما دست می دهد ،رایحه این عطر تند ، شیرین و گرم است .قیمت این عطر حدود 188 هزار تومان است که می توانیم بگوییم با توجه به قیمت آن فوق العاده است.حتما این عطر را امتحان کنید.

جگوار مدل pace